Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Gelderland: Emst: Camping de Wildhoeve  (gelezen 2745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 410
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
NL: Gelderland: Emst: Camping de Wildhoeve
« Gepost op: augustus 31, 2019, 03:00:36 pm »

In de laatste week van augustus 4 nachten op deze camping verbleven met onze klapper. Hier dan mijn plus en minpunten van deze camping


Pluspuntjes:
  • Ik heb zelden zo'n goed sanitairgebouw gezien. Wij maakten gebruik van het sanitairgebouw bij de velden Vlinderhoek/ Reeënweide. Vooral het kindersanitair in dit gebouw  is ongekend goed met douches op een verhoging en superleuk aangekleed met egels, kikkers etc. Douchen met je kind wordt echt een feestje. Ook de regulieren douches zijn erg goed.
  • Er is veel te doen op de camping met 2 zwembaden en een waterspeeltuin. De zwembaden ogen wat gedateerd maar zijn schoon en leuk!
  • Op bijna elke veldje is wel een speeltoestel aanwezig. Ideaal bij het opzetten van de vouwwagen met kleine kinderen
  • Er zijn zowel veldjes als straatjes op de camping. Voor elke wat wils. Er staan veel bomen dus schaduw genoeg. Er zijn 50 vaste plekken, deze zien er ook keurig onderhouden uit.
  • Personeel is heel vriendelijk en flexibel. Later uitchecken dan 12:00 was geen enkel probleem. Dat kan anders zijn als de camping helemaal vol is. Vooral ook lof voor de dame die naar eigen zeggen al 21 jaar de broodjes afbakt in de campingwinkel!
  • De camping is autovrij. De auto kan je kwijt op een parkeerplaats op de camping. Ook buiten de camping is een grote parkeerplaats die grotendeels rondom de camping loopt.
Minpuntjes
  • Door de parkeerplaats rondom het veld hebben een aantal plekken een doorgang naar de parkeerplaats achter de plek. Deze staan niet op de plattegrond.
  • De parkeerplaats buiten de camping heeft veel gaten en hobbels. Er staan veel eikenbomen dus even opletten waar je je auto neerzet in het naseizoen.
  • Niet alle plekken zijn even mooi, een aantal plekken zijn ook scheef. Vooral in de hoeken zijn de plekken wat ongelukkig gesitueerd waardoor je al snel in de voortent van je buren komt te zitten. Als het even kan ga kijken en zoek een plekje uit!
  • De brasserie is best prijzig voor een camping. Het eten is ook niet uitzonderlijk goed.
  • Het is een grote camping, daar moet je van houden. Voor ons iets te groot maar dat is smaak.
  • Er is bijna geen bereik op de camping. Internet via 4g/ 3g als de wind goed staat, ook was ik telefonisch slecht bereikbaar. Op onze plek (vlinderhoek 27) was de wifi wel goed.

Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: NL: Gelderland: Emst: Camping de Wildhoeve
« Reactie #1 Gepost op: augustus 31, 2019, 03:51:11 pm »

Ik begrijp je eerste minpunt niet helemaal. Bedoel je dat er mensen over je plek lopen ofzo?
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 410
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: NL: Gelderland: Emst: Camping de Wildhoeve
« Reactie #2 Gepost op: augustus 31, 2019, 04:35:28 pm »

Ik begrijp je eerste minpunt niet helemaal. Bedoel je dat er mensen over je plek lopen ofzo?


Ja, klopt. Er zijn veel plekken met zo'n doorgang. Dan lopen er mensen over je plek en achter je kampeermiddel. Vind ik niet prettig.
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: NL: Gelderland: Emst: Camping de Wildhoeve
« Reactie #3 Gepost op: augustus 31, 2019, 05:40:57 pm »

Ben het eens met al je pluspunten. De minpunten hebben wij anders ervaren:

De grote en situatie van de kampeerplek kun je van te voren uitzoeken toch? Volgens mij staat er zelfs het aantal m2 bij. Verder kun je met live-view de meeste veldjes bekijken.

Wij vonden het eten erg lekker, ook veel gebruik gemaakt van streekproducten!

De Grote van de camping valt nauwelijks op omdat je allemaal aparte veldjes hebt met eigen speeltuin omringt door groen. Aangezien je niet met de auto over de camping rijd verblijf je dan ook veel op het eigen veld. Wij vonden het juist helemaal niet massaal ondanks de grote.

Het bereik van je mobiel is afhankelijk van je provider. Want wij hadden een prima bereik met 4G en de WIFI deed het gewoon.

Het parkeren is inderdaad rommelig  :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal