Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: service  (gelezen 3352 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boraxx

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 100
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Bedouin 25th anniversary
service
« Gepost op: april 25, 2013, 12:59:33 pm »

Blij en trots hebben we twee weken geleden onze HK Flyer opgehaald in Bunnik
Twee weekende terug wilde we hem opzetten, maar toen ging het helaas niet helemaal goed
 

Het geluk was niet met ons, maar wel de wet van Murphy.
Een oom was zo aardig de Flyer naar een camping in de buurt te rijden met zijn  auto.
Bij het optrekken vanuit stilstand bij het eerste verkeerslicht gebeurde er iets waardoor de Flyer losgekomen is van de trekhaak.
Binnen 2 meter werkte de losbreekkabel als een zonnetje en bleef de Flyer dus prima staan. (beginnersfoutje  ::)

Alleen zaten we daarna met een bos van bondgekleurde draden met daarop nog de stekkertjes die ergens op de andere helft
van de stekkertjes in het zwarte doosje onder de Flyer moeten worden aangesloten.
Mailtje naar HK gestuurd en kregen keurig en zeer vlot een antwoord van de heer Wubs terug met een aansluitschema erbij.


Toch HK Bunnik even gebeld, omdat we er niet helemaal uitkwamen, en konden hem langsbrengen om even na te laten kijken.
Afgelopen weekend hem toch eerst even een keertje opgezet voordat we hem weg hebben gebracht.
Konden meteen nog een aantal vragen stellen waar we tegenaan liepen met het opzetten.
We ontdekte bij het opzetten twee kleine gaatjes in het grondzeil (op een logische plek) en daar kijken ze ook meteen even naar. (occasion)

Vaak lees je op het forum negatief over de service van HK.
Negatief wordt vaak en snel geschreven, ons eerst topic was ook niet possitief
maar kwam meer door mij dan door de service van HK.
Maar wel zo eerlijk en netjes om nu ook onze positieve ervaring erbij te schrijven.

Volgende week kunnen we hem ophalen.
De kinderen kunnen niet wachten om voor het eerst met de vouwwagen te gaan kamperen.
(Wij stiekem ook niet)  :H


Ik wilde nog een leuke foto toevoegen, maar dat lukte niet.
Nou ja, in ieder geval veel te groot.
Even een topic zoeken hoe ik dat het beste kan doen  :J

 



 
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2013, 11:41:56 pm door Boraxx »
Gelogd

Blackwolf-nl

  • Gast
Re: service
« Reactie #1 Gepost op: april 25, 2013, 01:05:06 pm »

.....oeps.......

ja dat zijn de mindere dingen uit het leven van een klap/vouwfanaat...........
maar ja .. je moet maar zo denken, alles heeft een rede.
en de rede hier van was dat je nu dit stukje kon schrijven over de goede service die je hebt gehad bij HK.

Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: service
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2013, 03:16:16 pm »

Heb ik ook gehad met de oude wagen. Niet goed aangekoppeld, drempel en los.

De enige schade was toen dat de losbreekkabel vervangen moest worden, een paar euro.

En een gekwetst ego.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: service
« Reactie #3 Gepost op: april 25, 2013, 04:26:44 pm »

Ik ben dan nog een leek op het gebied van aankoppelen van vouwwagens/aanhangers aankoppelen, maar hoezo kun je een vouwwagen verkeerd aankoppelen? Ik bedoel het kan toch maar op 1 manier?
Gelogd

Blackwolf-nl

  • Gast
Re: service
« Reactie #4 Gepost op: april 25, 2013, 05:17:00 pm »

Ik ben dan nog een leek op het gebied van aankoppelen van vouwwagens/aanhangers aankoppelen, maar hoezo kun je een vouwwagen verkeerd aankoppelen? Ik bedoel het kan toch maar op 1 manier?

de dissel niet goed op de kogel hebben... je moet altijd controleren of hij er goed op zit .
Gelogd

Boraxx

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 100
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Bedouin 25th anniversary
Re: service
« Reactie #5 Gepost op: april 25, 2013, 07:46:24 pm »



 ::)

zoals ik zei, beginnersfoutje  :J

Volgende keer checken wij hem wel drie keer voor we wegrijden  :H
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: service
« Reactie #6 Gepost op: april 26, 2013, 03:09:30 pm »

ff niet goed opletten, of met je hoofd heel ergens anders zijn en dan....... :N

Gebeurde gelukkig niet met onze klapkar maar met een "gewone" aanhanger, maar het is en blijft oliedom. Leerpuntje was wel dat ik tegenwoordig wel nadenk en dubbelcheck.

En de service van KH is idd prima, je betaalt een hoop, maar krijgt er veel voor terug.
Gelogd

toonvkr

  • Gast
Re: service
« Reactie #7 Gepost op: april 26, 2013, 04:40:58 pm »

Door schade en schande wijs geworden hebben wij het ook geleerd;  Vertrek rustig, zowel als je thuis vol spanning op vakantie gaat, maar ook als je na drie weken vakantie vertrekt.  Je hebt op dat moment zoveel aan je hoofd. zit alls in de wagen, mensen uitzwaaien, nog even de vuilnisbak vullen, ben je geen kind vergeten  :> etc etc.
Dus toch nog even; zijn de pootjes goed ingedraaid, werkt de verlichting, nog één keer proberen of je de stang niet kunt optillen, staan de fietsen goed vast., zit de keuken goed aangekoppeld, is de deksel goed dicht.  Ik heb er een gebruik van gemaakt om na een aantal kilometers even op een parkeerplaats te stoppen en nog een keer rondom te lopen. Banden, verlichting, fietsen, stekker etc.
En als de verlichtingskabel dan toch over de grond gesleept heeft, is het prettig dat je wat tape bij je hebt om de draden weer te isoleren en fatsoenlijk thuis te komen.
Gelogd

Boraxx

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 100
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Bedouin 25th anniversary
Re: service
« Reactie #8 Gepost op: mei 02, 2013, 11:58:41 pm »


 :zw
daar zijn we weer  :)


Gisteren naar Bunnik geweest om onze flyer weer op te halen.
Ze hebben het tussen de bedrijven door toch gered om onze beginners foutje  8)
te repareren en na te kijken, zodat we volgende week voor het eerst
in het echie kunnen gaan klappen  :>

Bij Hk aangekomen, weer  vriendelijk ontvangen, zoals de vorige keren en werden direct geholpen.
Bij de eerste keer uitklappen hadden we twee kleine gaatjes in het grondzeil gezien, die hebben ze meteen geplakt.
Bij het stapelbed, die bij de occasion zat konden wij geen borgpennen vinden.
Bij navraag, geen probleem en kregen ze zo mee uit het magazijn.

Voor de aansluiting van de verlichting zouden ze een formuliertje maken, maar die konden ze op het moment dat wij er waren
niet vinden. Terwijl de man van de werkplaats toch zeker wist dat het gemaakt was.
Geen probleem, flyer naar binnen, krik eronder en klepje open.
hij riep, wij schreven mee.  :J

Flyer achter de auto, verlichting controleren, alles leek het te doen behalve de mistachterlamp.
Achterlichtbak open, lampje controleren. Dat bleek in orde. Meetinstrument erbij en bleek dat het iets met de auto te maken had.
De auto moet toch binnenkort na de garage kunnen we het meteen even melden wat er aan de hand is.
Want de man van de werkplaats heeft met zijn meetapparatuur meteen even gekeken wat en waar dan de fout zit bij de auto.
Al met al waren ze er snel een half uurtje zoet mee.

Als laatste aanhaken, afrekenen en op weg naar huis.
Afrekenen  :? staat niets op de factuur mevrouw. Maar ja, het los rijden van de kabel was toch echt onze eigen
stommiteit. Geen probleem, hele fijne eerste vakantie week, dat u maar veel plezier mag beleven met uw Flyer. :)

 Ik vind het fijn dat ze onze flyer nog konden bekijken en klaarmaken zodat we voor het eerst weg kunnen.
Alleen daarom had ik al een kleinigheidje meegenomen. Maar na deze service was ik blij dat ik niet met lege handen
was gekomen. Een lekker mega grote zak met dropjes, banaantjes, winegums en andere lekkernijen  8)

HK Bunnik, ik weet dat jullie zo nu en dan ook meelezen op het forum,
vanaf hier nogmaals  :nl Bedankt  :nl
Gelogd

flyer

  • Gast
Re: service
« Reactie #9 Gepost op: mei 03, 2013, 06:38:45 am »

 :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal