Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Aardlek elektra cocoon mtt  (gelezen 2856 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linor

  • Gast
Aardlek elektra cocoon mtt
« Gepost op: april 27, 2013, 08:41:12 pm »

Vandaag hebben we de cocoon na een paar maanden stalling weer uitgeklapt. Echter, na aansluiten van de cee kabel op de ingebouwde elektra van onze mtt blijkt dat de aardlek schakelaar van het crusader blok niet omgezet kan worden. Halverwege lijkt deze te blokkeren, en kan met redelijk met moeite in de aan stand gezet worden, waarna deze meteen weer uitklapt. Iemand dit probleem eerder gehad? Tijdens onze eerste proefkampeersessie werkte alles prima. Heb nog gekeken of ik in het blok kon kijken naar losse draden of iets anders wat sluiting veroorzaakt, maar ik krijg het niet open, en ik weet net hoe het op de onderplaat bevestigd zit. Weet iemand hoe holtkamper dit gedaan heeft? Dubbelzijdige tape?
Gelogd

marcmuts

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 65
  • Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte Kitchen
    • mmchil.eu
Re: Aardlek elektra cocoon mtt
« Reactie #1 Gepost op: april 28, 2013, 09:52:26 pm »

Halverwege lijkt deze te blokkeren, en kan met redelijk met moeite in de aan stand gezet worden, waarna deze meteen weer uitklapt. Iemand dit probleem eerder gehad?
Ook als het blok compleet spanningsloos is en geen verbruikers aangesloten?
Gelogd

Linor

  • Gast
Re: Aardlek elektra cocoon mtt
« Reactie #2 Gepost op: april 29, 2013, 02:41:21 pm »

Klopt, stekker eruit en de koelkast losgeplugged. Enige wat er nog. In zit is de doorverbinding naar de stopcontacten bovenop de keuken, maar dat zit intern en kan ik niet bij als ik het blok niet open krijg.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Aardlek elektra cocoon mtt
« Reactie #3 Gepost op: mei 01, 2013, 06:46:59 pm »

Probeer eens om de aardlek helemaal uit te duwen, dus nog iets verder als dat hij vanzelf uitslaat, en dan weer in de goede stand (soms zit er een soort reset op) lukt dit niet, dan zal hij echtA open moeten.
Gelogd

Linor

  • Gast
Re: Aardlek elektra cocoon mtt
« Reactie #4 Gepost op: mei 01, 2013, 06:55:47 pm »

Zal het zo nog even proberen, heb zowieso as zaterdag een afspraak in bunnik om er naar te laten kijken...
Gelogd

Linor

  • Gast
Re: Aardlek elektra cocoon mtt
« Reactie #5 Gepost op: mei 04, 2013, 08:19:00 pm »

Met dank aan de afdeling service in Bunnik is onze defecte aardlek vervangen. Wat een korte pitstop moest zijn is uiteindelijk een twee uur durende zoektocht naar een 'kraak geluid' geworden, en na wat gesprongen zekeringen in mn auto zijn ook twee van de vier richtingaanwijzer lampjes verwijderd. Maargoed, de laatste paar puntjes zijn dus opgelost, ruim op tijd voor onze volgende vakantie met pinksteren.

Ps. Het verwijderen van het stekkerblok kan door het voorste en laatste stopcontact los te maken, waarna je bij de schroeven kan waarmee het blok aan de keukenplaat zit vastgezet.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal