Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Luifel  (gelezen 1802 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joskeeeee

  • Gast
Luifel
« Gepost op: juni 25, 2015, 02:27:36 pm »

Hoi! Wat voor opties zijn er als een trigano odyssee geen luifel heeft. Er zijn er geen te krijgen tweedehands.. Het gaat om een 2004 model. Ik vind een partytent niet echt sfeer hebben.
Bedankt!
Gelogd

L4a

  • Gast
Re: Luifel
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2015, 02:47:32 pm »

Wij hebben zelf een tarp bij de Lidl aangeschaft, waarbij ook duidelijk vermeld stond hoe waterdicht hij is. Twee weken geleden was hij bij de Lidl in de aanbieding, maar ze zullen inmiddels allemaal wel op zijn.
Bij de Aldi hebben ze vanaf de 27e een 'schaduwdoek' in de aanbieding voor dezelfde prijs als de tarp vd Lidl. Maar of dat deze ook wat water tegen zal houden?

Het voordeel van deze doeken vind ik dat je ze kan spannen naar behoefte, iedere kampeerplek  is toch weer anders qua zon en schaduw en je zit niet vast aan de plek waar je hem plaatst, met een luifel natuurlijk wel.

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1641887
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Luifel
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2015, 02:49:02 pm »

Je zou ook een luifel kunnen maken/laten maken  :J
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Peter Trigano

  • Gast
Re: Luifel
« Reactie #3 Gepost op: september 14, 2015, 10:10:29 am »

Hoi opnieuw,
als me het luifel voor mijn Olympe ook te duur is, heb ik me dit jaar et luifel van Aldi gekocht.
Et werkt goed, maar omdat ik een extra rits voor een luifel heb direct aan de vw heb,denk ik dat ik een rits aan het luifel van Aldi zal naaien laaten. ik moet maar nog het maat van de rits krijgen (de vw is nu in "winterstaat" en ik kan het niet opbouwen. Misschien kent hier iemand het maat? 420 Euro in Duitsland voor het Trigano luifel vind ik heel hog.
Groeten
Peter
« Laatst bewerkt op: september 14, 2015, 10:38:26 am door Peter Trigano »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal