Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Potitou Charente: Couhé: Camping Les Peupliers****  (gelezen 2811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
F: Potitou Charente: Couhé: Camping Les Peupliers****
« Gepost op: oktober 26, 2015, 11:14:21 pm »

Wij zijn hier afgelopen vakantie geweest.

De campings is erg leuk voor kinderen vanwege het riviertje wat door de camping heen kabbbelt. Leuk visjes vangen en rivierkreeftjes vangen. Zwenbad is ook fantastisch maar niet alles is verwarmd. Glijbanen lijken erg leuk echter zijn de drie glijbanen naast elkaar kunnen ook erg gevaarlijk zijn! Blauwe ellebogen en een zere rug tot gevolg, daar komen de meeste mensen mee thuis. Verder is het personeel erg behulpzaam en vriendelijke, schoonmaken van de toiletten heb ik nog nooit zo vaak mee gemaakt op een camping (totaan irritants toe eigenlijk :+) Resaturant is niet echt sfeervol en nodigd niet echt uit voor een gezellig drankje, jammer..Verder is de omgeving echt saai...Vallei van de apen is erg leuk, Poitiers is echt de moeite waard. Maar dan nog 2 leuke dorpjes in de buurt en thats it....wij zijn mede door de saaie omgeving vertrokken na 6 dagen want dan heb je echt gezien....

Zoek je rust, natuur en houd je van fietsen dan moet je hier zijn, maar je verveeld je als actief gezin wel gauw op deze camping vanwege de saaie omgeving.
« Laatst bewerkt op: januari 24, 2016, 11:03:14 am door KenJo »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Potitou Charente: Camping Les Peupliers
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2015, 07:47:18 am »

Dank je wel voor de recensie. Ik moest even zoeken welke camping je bedoelde, er staat namelijk niet in welke plaats de camping ligt en er zijn een stuks of 8 campings met dezelfde naam  :#. Ik heb de titel van de post trouwens dus aangepast.

Zou je ook een cijfer beoordeling kunnen geven?

    * Vriendelijkheid personeel:
    * Sanitair:
    * Schoonheid van de camping zelf:
    * Animatie team:
    * Voorzieningen:
    * Eet gelegenheden op de camping:

(cijfers van 1-10 en als het niet aanwezig is, een n.v.t.)

Uiteraard heb ik de camping op onze google-maps kaart gezet: campings reviewd door de vouwwagenclub
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2015, 07:51:13 am door KenJo »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Potitou Charente: Camping Les Peupliers
« Reactie #2 Gepost op: oktober 27, 2015, 11:54:00 am »

Dank je wel voor de recensie. Ik moest even zoeken welke camping je bedoelde, er staat namelijk niet in welke plaats de camping ligt en er zijn een stuks of 8 campings met dezelfde naam  :#. Ik heb de titel van de post trouwens dus aangepast.

Zou je ook een cijfer beoordeling kunnen geven?

    * Vriendelijkheid personeel:
    * Sanitair:
    * Schoonheid van de camping zelf:
    * Animatie team:
    * Voorzieningen:
    * Eet gelegenheden op de camping:

(cijfers van 1-10 en als het niet aanwezig is, een n.v.t.)

Uiteraard heb ik de camping op onze google-maps kaart gezet: campings reviewd door de vouwwagenclub

Heb ik helemaal niet aan gedacht Kenjo, maar het is inderdaad de camping zoals je hierboven hebt aangegeven op Maps :)

Hierbij de cijfers:

    * Vriendelijkheid personeel:8
    * Sanitair:8
    * Schoonheid van de camping zelf:9
    * Animatie team:6
    * Voorzieningen:8
    * Eet gelegenheden op de camping:5
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Potitou Charente: Couhé: Camping Les Peupliers
« Reactie #3 Gepost op: oktober 27, 2015, 02:27:12 pm »

dank je wel voor de aanvulling  :J.

wij hebben trouwens in dezelfde hoek gezeten, op Camping de Vauchiron (2005) en in 2013 iets verder weg op Camping En Campagne, en wij delen jullie mening dat de omgeving niet veel bijzonders biedt. Je kan beter iets verder rijden richting Brive la Gaillarde of noordelijker stoppen ter hoogte van Tours.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: F: Potitou Charente: Couhé: Camping Les Peupliers
« Reactie #4 Gepost op: oktober 28, 2015, 07:09:47 pm »

Idee is ook nog om de loire een keer aan te doen met al die prachtige kastelen alleen maak ik de kinderen daar nu nog echt blij mee. Wij zijn een flink eind doorgereden naar rcn camping val de cantobre. Als daar nog recentie van is plaats ik die ook nog even.
Gelogd

canoy

  • Gast
Re: F: Potitou Charente: Couhé: Camping Les Peupliers
« Reactie #5 Gepost op: januari 21, 2016, 04:45:33 pm »

Wij hebben deze camping voor 4 dagen in augustus geboekt. We hebben een plaats aan het riviertje. We zijn benieuwd en hebben er zin in. Als hij goed bevalt willen we misschien wel langer blijven.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal