Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Elzas: Obernai  (gelezen 1607 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
F: Elzas: Obernai
« Gepost op: juni 03, 2019, 10:50:43 am »

Met Hemelvaart zijn we voor de tweede keer op volgende camping belandt: Le Vallon de l' Ehn.  Het is een rustig gelegen camping municipal gemiddeld van grote, juist aan de rand van Obernai.  Je kan er wandelend heen.  Achter de hoek is ook een openluchtzwembad maar dat is enkel in de zomer open.
De camping heeft een camper gedeelte en een caravan en tent gedeelte.  Caravan en tenten staan wel doorheen maar er zijn ook nog tentplaatsen zonder electriciteit.  Dit maakt dat voor 1 categorie de camping vol is maar dat er nog wel bv tentplaatsen vrij zijn.  Voor Hemelvaart was hij helemaal vol bij aankomst en had ik op woensdag gelukkig toch nog een reservering gedaan. 
Er is voldoende sanitair dat goed verwarmd is (dat was nu niet nodig maar 3 jaar geleden met Pasen wel).  Er zijn 2 blokken.  De eerste blok was nu zalig rustig (alleen de zonnepanelen werkten voor warm water: dus s'morgens was het koud water in deze blok: maar dat deerde ons niet :H).  Er was een panne dus normaal wel steeds warm water!

Er is een zaaltje waar je bij slecht weer kan binnen zitten en een uitgebreide bibliotheek heeft (dit kan wel afgehuurd worden door groepen).  Een klein minigolf terreintje en een pingpong tafel.  Kinderen voetballen juist buiten de camping op een klein veldje.  Het is vooral geschikt voor mensen die een camping willen zonder veel franjes maar wel degelijk en goed gelegen.  Ik zag ook diepvriezers maar weet niet juist het systeem.

Er waren op dit moment opvallend veel pollen in de lucht, ik denk van de berken.  Het leek wel of het sneeuwde en onze tent kreeg een donzig uiterlijk.  Algoed hebben we geen allergie.



http://www.camping-obernai.fr/

vriendelijkheid:8
sanitair: 8
schoonheid: 7,5
voorzieningen: 7
animatie : nvt
eetgelegenheden: nvt (wel broodservice en op zondag in het seizoen pizza's, aan receptie ook wel drankjes/wijn en ijsjes)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal