Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!  (gelezen 14263 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moky78

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Gepost op: januari 21, 2021, 09:41:18 am »

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus ik zal mijzelf eerst even introduceren. Wij zijn een gezin van 4 (de 4e is onderweg) en wij zijn op zoek hoe wij als gezin het komende decennium onze vakanties voornamelijk willen gaan doorbrengen. Toen mijn vriendin en ik nog samen waren, hebben wij veelvuldig gekampeerd, van kleine werptentjes tussen de wijnranken in Frankrijk tot reizen met een daktent op een Jeep in het midden van Afrika. Mijn vriendin is ook opgevoed met kamperen, ikzelf eigenlijk niet. Wij zijn op zoek naar een mooie vouwwagen, omdat wij denken dat dit het beste bij onze kampeerbehehoefte als gezin past. Wat meer comfort dan tentkamperen, maar weer wat dichter bij het tentgevoel tov een caravan. Wij zullen niet zoveel meer rondtrekken als vroeger, maar wij zijn ook zeker geen mensen die 3 weken op 1 plek gaat staan. Wij zijn daarom op zoek naar een vouwwagen met nodige flexibiliteit, gemak, comfort en het oog wil ook wat.

Ons oog was na een zoektocht uiteindelijk op de nieuwe Kyte gevallen. Echter na wat extra research lijkt de Aero ook wel erg interessant. Op grond van de volgende punten zijn wij aan het vergelijken, maar wellicht hebben jullie ervaringsdeskundigen hier nog wel een aanvullede kijk op:

Ruimte: de Kyte beschikt over een mooie grote binnenruimte, wat wij als voordeel zien. Of is de Aero gewoon groot zat om een keer met minder weer ook binnen te kunnen zitten met 4? Wij nemen sowieso een groter kindertent erbij, ongeacht welke wij kiezen.

Windforce: Aero beschikt over het nieuwe windforce syteem, wat het op wat kleiner campings met lagere ampere ook doet. Wij vinden het in theorie een voordeel als je hem ook alleen kan opzetten.

Gemak:de Aero is net een slagje compacter en daarmee ook net wat eenvoudiger op te zetten? Tevens is het pack en go systeem wat gemakkelijker begreep ik? Ook de keuken is tussentijds bereikbaar, al is het maar om hem in te laden. De keuken van de Kyte is daarentegen weer af te sluiten op de standplaats zelf.

Esthetisch: de nieuwe Kyte heeft wat ons betreft echt een prachtig lijnenspel met de prachtige nieuwe ramen, maar zijn deze ook handig? Ook de laatste kleurstelling spreekt ons aan.
De Aero is ook erg mooi. De kleursetting vinden wij misschien zelf een tikkeltje mooier, al voelt het met de lichte kleuren ook wel weer erg licht voor de vroege ochtend? En we lezen wat uitdagingen hier met het goed op hoogte krijgen van de luifel bij de Aero?

Trailer: Mijn vriendin vindt de nieuwe Kyte trailer mooier (moderner), ik twijfel daarover. Zoals eerder besproken hier lijkt hij ook niet helemaal in verhouding. Het is wel moderner met LED, 15 inch wielen en waarschijnlijk de toekomst van de Holtkamper trailers. Tegelijk zal de trailer voor ons niet het belangrijkste punt zijn.

Ik ben erg benieuw hoe jullie naar deze punten kijken vanuit jullie ervaringen. Of dat jullie nog andere invalshoeken hebben? Volgens mij zijn hier veel Kyte ervaringsdeskundigen en misschien hebben sommigen wel ervaring met allebei. Het zijn allebei schitterende vouwwagens, maar welke past nou net wat beter bij ons? Juist omdat ze allebei zo mooi zijn, vinden wij het erg lastig kiezen.

Ps. Ik heb de regels van te voren gelezen, dus ik hoop dat ik dit goed doe. Als ik een foutje heb gemaakt met mijn eerste post, mijn excusesn, dan hoor ik het graag en pas ik het meteen aan.

Dank alvast!


« Laatst bewerkt op: januari 21, 2021, 10:32:49 am door Moky78 »
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.203
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2021, 09:52:03 am »

Welkom

De verschillen geef je al aan. Ik denk niet dat er al mensen ervaring hebben met de nieuwe Kyte, dus over de raam partij zal geen praktische zaken kunnen vinden.

Afsluiten van de keuken is een doek met een rits, is uit zicht en dat is het.

Qua prijs zit het ook allemaal bij elkaar in de buurt.

Kampeerders met kleine kinderen gebruiken vaker de Kyte dan de Aero. Pak het grondplan erbij en zie het verschil in oppervlak.

Wat je ook kiest, een vouwwagen maakt elke camping mooier.
Succes en veel plezier met de keuze bepaling, niks leuker dan een vouwwagen uitzoeken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

Moky78

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2021, 10:07:15 am »

Dank en ook dank voor je reactie!

Ik heb de plattegronden ook goed vergeleken, maar daar zit nu juist te twijel  :)

==> Is Aero qua flexibiliteit en opzetgemak net wat handiger en is de kleinere binnenruimte alsnog groot genoeg, dan kan het kwartje zo maar naar de Aero vallen.
==> Is het verschil in flexibiliteit en opzetgemak verwaarloosbaar, maar heb je bij de Kyte net wat meer binnenruimte, wat mooi meegenomen is, dan zal de keus snel op de Kyte vallen.

Wij hebben 1 iemand gesproken, die ervaring met beide varianten heeft en deze persoon vindt de Aero écht gemakkelijker in deze opzichten. Daar is de twijfel eigenlijk gevoed.
Gelogd

TitaMeep

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 39
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2021, 10:53:12 am »

Dank en ook dank voor je reactie!

Ik heb de plattegronden ook goed vergeleken, maar daar zit nu juist te twijel  :)

==> Is Aero qua flexibiliteit en opzetgemak net wat handiger en is de kleinere binnenruimte alsnog groot genoeg, dan kan het kwartje zo maar naar de Aero vallen.
==> Is het verschil in flexibiliteit en opzetgemak verwaarloosbaar, maar heb je bij de Kyte net wat meer binnenruimte, wat mooi meegenomen is, dan zal de keus snel op de Kyte vallen.

Wij hebben 1 iemand gesproken, die ervaring met beide varianten heeft en deze persoon vindt de Aero écht gemakkelijker in deze opzichten. Daar is de twijfel eigenlijk gevoed.
Wij hebben afgelopen najaar ook voor die afweging gestaan. Toen waren de nieuwe looks van de Kyte nog niet bekend.
Onze ervaring was die met een Cocoon XL, die voor een gezin van 5 krap ruim genoeg was. Maar de groteren willen toch een eigen tentje en dan heeft de Aero voor ons toch veel voordelen:
- makkelijke pack&go
- bermkeuken ( gebruiken we onderweg vaak)
- ruim luifel bij verblijf in een mooi-weer gebied (en welke kampeerder wil dat niet?).
Dus werd het een Aero - levering maart 2021 - dus nog geen ervaring.

Succes.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.203
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2021, 11:56:45 am »

Als je tijd en zin hebt kan je natuurlijk altijd een afspraak bij HK in Utrecht maken en dan beide types proef klappen. Met de luchtpomp en manueel natuurlijk. Dan krijg je gevoel erbij. Neem een video camera mee en film. Het doen geeft meer gevoel dan filmpjes kijken op you tube (die geven wel een indicatie. Wij hebben de Cocoon Aero (voorloper. Van de Aero). Voor ons twee groot genoeg. Veel ruimte onder de luifel, prettige keuken, dissel niet onder de luifel. Pack en go goed, keuken bereikbaar onderweg. Geen externe spanband om de luifel op te spannen.
Gelogd

Moky78

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #5 Gepost op: januari 21, 2021, 12:12:48 pm »

Dank voor jullie input tot nu toe.

Ja zo'n bezoek zou ik graag willen, maar dat kan op dit moment helaas niet. Ze zijn gesloten wegens de lockdownregels, we hebben wel reeds een videoafspraak gehad. Geen idee hoe lang dit nu nog gaat duren.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.346
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #6 Gepost op: januari 21, 2021, 02:30:02 pm »

Wij hebben 8 jaar met veel plezier met een Kyte gekampeerd. De Kyte paste destijds perfect bij onze wensen en zou dat nu ook nog prima kunnen. We hebben vorig jaar besloten weer iets nieuws te nemen. De noodzaak was er niet maar dan hadden we weer een verse en konden we er weer jaren tegenaan. Deels is deze beslissing ook genomen omdat de Aero voorbijkwam. Deze hebben we een keer in real life bekeken eind 2019 en toen begon het te kriebelen. Ik zal aan de hand van de genoemde aspecten eens doornemen wat onze ervaringen waren t.a.v. de plussen en de minnen van beide wagens. 

Ruimte
De Kyte heeft een grotere binnenruimte. We zijn een gezin met 4 personen en kunnen makkelijk binnen zitten. Maar eigenlijk wel heel gemakkelijk, de ruimte van de Aero is daarom ook zat. De ruimte komt echter ook met een prijs. De Kyte is een serieus grote wagen en op kleinere plekken was het soms passen en meten. De Aero is hier compacter. 
We zijn met name mooi weer kampeerders. In het voorjaar, de meivakantie en de zomer gaan we eigenlijk alleen als het ook leuk is op een camping.. met mooi weer dus. Dit maakt dat we in al de jaren nog maar een paar keer echt naar binnen moesten. Dat kan met de Aero echter nog steeds.
Voor de rest leef je echt onder de luifel! Een voordeel van de Aero is dat luifel een fractie dieper is dan bij de Kyte.
Wat we ook merkten is dat nu de kids iets ouder worden en de oudste als snel een eigen tentje wilde, je de binnenruimte nog minder gebruikt. De jongste heeft ook volop ruimte in de kindertent L die we opnieuw hebben gekozen. Als de jongste straks ook een eigen tentje wil kan de kindertent op zich thuisblijven.

Ander aspect rond ruimte is de laadruimte. Dit is bij de Kyte wat groter. De kan je lading doorschuiven zeg maar. Ook onder het dekzeil kun je meer kwijt, simpelweg omdat dit langer is. (Groot) Voordeel van de Aero vind ik het gemak dat je je keuken (en de koelkast!) apart in kan laden! Op laatst de laatste etenswaren nog even de keuken in. Bij de Kyte moest dat als eerst (doorschuiven onder keuken) en alleen met pack- en go. De koelkast van de Aero kan je dan op de oprit al aanzetten en vullen indien gewenst.

Windforce
De nieuwe Kyte heeft volgens mij weer het bestaande systeem gekregen. De Aero heeft een nieuw systeem idd. Dit werkt op in principe alle campings. Bij de Kyte moet je soms handmatig opzetten wellicht. In het begin vond ik Windforce echt onzin. Maar het gemak van het Windforce systeem heeft ons toch overtuigd na enkele demo's. In de praktijk moeten we het nog gaan ervaren.
De Kyte zal vanwege de omvang een fractie lastiger handmatig zijn op te zetten dan de Aero maar door het nieuwe frame zal dit verschil minder zijn. Onze Kyte moest je met 2 personen opzetten eigenlijk. De Aero, en zeker dankzij de windforce is voor ons makkelijker.

Gemak
De aspecten die je noemde zijn al voorbij gekomen. Het pack- en go systeem van de Kyte was niet persé lastiger in onze ogen. Wel meer ritsen! Je moet goed kijken welke je moet hebben maar dit went. Bij de Aero is het  1 rits en alles kom omhoog. Pack- en go zou wat mij betreft niet doorslaggevend zijn. Wel dát ze het hebben, want je kan niet zonder.

Esthetisch
Hier kom je op een smaak aspect. De nieuw Kyte is (opgezet) mooi. Punt. Maar de 2019 vind ik persoonlijk nog mooier. De nieuwe ramen zien er hip uit maar binnen willen we meestal wel iets privacy. Dat betekent dat het grote raam meestal vrijwel dicht zit (bij ons dan). Met de twee kleinere ramen heb je minder inkijk als ze op de ventilatiestand staan. Mijn vriendin vind de kleurstelling van de Aero zeker mooier, ik vind de Kyte echter even mooi. Nogmaals; smaak en persoonlijke voorkeuren.

Trailer
Ik vind dat plastic niet echt mooi . De nieuwe wielkasten ook niet. Maar het is een smaak ding (alweer?!  :+). Ik heb het geheel van het bisonyl en de traanplaat met het frame altijd erg mooi gevonden bij onze Kyte. De hele wagen is ook één geheel. Dat is denk ik mooier dan bij de Aero of Cocoon.
De nieuwe Kyte vind ik echter kwa hoogte van het dekzeil weer forser ogen als de onze destijds die je mooi strak kon inpakken. De hoeken van het dekzeill pasten over de hoeken van de wagen dat ziet er strak uit. Door verandering in frame en bed is dit minder geworden. Het dekzeil zit er niet meer zo mooi op vind ik. De kar van de Aero vind ik compacter ogen. De 14 vs 15" wielen maakt me niet veel uit. De 14" vind ik al prima in verhouding. Voor een paar honderd euro kan je evt. veel mooiere wielen krijgen in 15" dan die nu voor de Kyte zijn gekozen (wederom smaak!).
 
Kortom waarom nu voor de Aero gekozen i.p.v. weer een Kyte:
Omvang (Kyte voor ons nu eigenlijk te groot, flexibiliteit op campingplekken),
Losse keuken voor onderweg én bij laden en lossen (er kan nog heel wat in). Keuken is ook makkelijk afsluitbaar met nieuwe hoes (accessoire, wij hebben hem erbij gedaan, was wel een eis dat de keuken netjes dicht kan).
Diepere luifel (iets).

Hopelijk kun je hiermee vooruit. Bij aanvullende vragen horen we het. Ik zou toch ook de showroom willen bezoeken. Heel even geduld dus nog.. of zo als onze virologen zeggen; nog even volhouden...  :Z

« Laatst bewerkt op: januari 21, 2021, 02:39:39 pm door GJT »
Gelogd

Moky78

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #7 Gepost op: januari 21, 2021, 08:39:07 pm »

Dankjewel voor je uitgebreide reactie GJT, hele waardevolle informatie voor mij.
Gelogd

michelf

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 42
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #8 Gepost op: januari 22, 2021, 09:45:38 am »

Ik ben geen Holtkamper eigenaar, maar t wel eens met de opmerkingen over de 'verbeteringen'. Die komen mij primair over als kostenbesparing eigenlijk, vooral op het gebied van het plastic ipv traanplaat. Het nieuwe grote raam vind ik ook niet mooi, zeker omdat het alles of niets open is voor ventilatie. En als ze dan inderdaad niet het nieuwe windforce systeem met regelaar hebben ingebouwd, dan zou ik al heel snel geneigd zijn te kiezen voor de Aero. Zelfs met mijn gezin van 5.

Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.965
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #9 Gepost op: januari 22, 2021, 10:26:31 am »

Wij hebben net zoals GJT een Kyte XL gehad die van ons was iets ouder maar wij gebruiken geen kindertent.

De overstap was ook omdat we wat anders wilde en waar we bij de keuken konden onderweg of bij het in en uit pakken, de grotere binnenruimte van de kyte gebruikte we zelden was alleen als het zeer koud was waardoor we eerder binnen gingen zitten, de Aero is wel wat kleiner maar past voor ons (3personen als onze zoon überhaupt nog mee gaat) makkelijk.
De kyte en de aero hebben we zonder kindertent ook nooit gemist met kleine kinderen zou ik die echter wel nemen.
Wij hebben wel een voorwand erbij ook bij de kyte hadden we die dat geeft met minder weer ook de mogelijkheid om de luifel dicht te maken, wat zeer veel ruimte bied.
Bagage ruimte is van de aero wel minder dan bij de kyte maar nog steeds belachelijk veel. Met de kyte ging er bij ons zelfs niks onder het zeil ook de stoelen kreeg ik in de bagageruimte.
De Aero heeft voor ons ook meer dan opberg ruimte genoeg afgelopen zomer was de bak (met zijn 2e dan wel) voor een groot deel ook leeg (wel dekzeil ruimte benut).
De Kyte stond ook altijd erg snel maar moest wel met zijn 2e (althans dat gaat veel makkelijker dan in je uppie) moet ook wel zeggen dat die van ons geen windforce had, de aero staat echter supersnel en makkelijk, ik ga er vanuit dat dit met de nieuwe kyte's ook zo is want het frame is hetzelfde principe, de aero heeft dan wel een nieuwe motor voor de windforce wat erg goed werkt.

De ramen van de nieuwe kyte zien er mooi uit maar lijkt mij minder praktisch zoals GJT ook al heeft gemeld.

Met beide wagens maak je een goed keus
Kyte meer ruimte maar niet bij je keuken kunnen.
Aero minder ruimte wel bij de keuken.
Succes met de keuze
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Moky78

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Nog geen
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #10 Gepost op: januari 25, 2021, 02:20:50 pm »

Dank allen, bedankt voor al jullie uitgebreide reacties. Het bevestigt voor een groot deel onze gevoelens.

Ik zal laten weten als wij gekozen hebben:)
Gelogd

Koos

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 81
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S WF (ex CCV)
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #11 Gepost op: januari 25, 2021, 07:42:26 pm »

Enkele jaren geleden ook voor de keuze gestaan en we zijn toen voor de kyte S gegaan, welke nu niet meer leverbaar is.
Positieve punten Kyte
Grotere laadruimte, zeker met kleine kinderen is deze meer dan welkom.
Ook gemakkelijk op te zetten zonder windforce, wel handig als je met 2 personen bent

Nadelen Kyte
Keuken afdekking, ik ben bang dat deze vies gaat worden met koken (met de S hebben we daar geen last van)
Grote vouwwagen, dus let op bij kleinere plekken
Keuken is slecht bereikbaar als deze ingeklapt is ( we lossen dit op door een koeltas in de auto te plaatsen)

Maakt niet uit welke keuze je maakt, zijn beide geweldige vouwwagens
Succes met je keuze
Gelogd

timpie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 39
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #12 Gepost op: februari 23, 2021, 08:55:39 am »

Ook van onze kant bedankt voor jullie reacties. Wij staan namelijk voor dezelfde keus.

@GJT heb je toevallig een foto van de afdichting van de keuken? Dit was iets wat ons juist tegen hield voor de keuze voor een Aero. Je wilt toch niet je keuken afbreken als het een beetje gaat waaien  :)

Verder ben ik benieuwd of jullie nog een kindertent aan de kyte hebben. Hoe gaat dat met Windforce en wat betekent dit voor de (beperkte) ruimte onder het dekzeil..... Dit is o.i. de meest onderschatte ruimte omdat je hiermee meubilair etc. makkelijk kwijt kunt.

Verder heb ik de tekeningen op de website van Holtkamper bestudeerd. Als je deze goed bekijkt lijkt het wel of de luifel bij de Aero minder oppervlakte kent dan de Kyte. Wat is jullie ervaring? En nu ik toch aan het vragen ben, welke opties hebben jullie gekozen?

We houden jullie op de hoogte van jullie keuze en uiteraard bedankt voor de reacties!
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.346
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #13 Gepost op: februari 23, 2021, 07:40:20 pm »





Kindertent vouwt keurig mee in en uit met windforce. Dat neemt iets ruimte onder het dekzeil maar niet zoveel omdat het vrij plat opgevouwen kan worden. Hier bovenop passen nog steeds stoelen e.d. Er is echt voldoende ruimte onder het dekzeil.

De luifel van de Aero is iets dieper dan bij de Kyte als je goed kijkt. Het scheelt niet heel veel. 3,2 en 3,7m bij de Aero vs 3,2m als langste luifelpunt bij de kyte. Onder de Aero luifel ben je de ruimte van de keuken kwijt. Hier zitten we echter toch niet. De breedte van de basistent is gelijk en de luifel is volgens mij even breed. Onder onze Kyte hadden we namelijk een tenttapijt van 5m onder de luifel en dat was ongeveer de breedte. Dit was iets meer of minder afhankelijk van de hoogte van de luifelpunt.
Bij de Kyte wordt op de plattgrond de totale breedte van de wagen opgenomen inclusief de roof extensions. Deze staan er bij de Aero niet bij. Ik zou niet op de cm uitgaan van de plattegronden.

Wij hebben als opties de kindertent L, hordeur en keukenafdichting. Bigfeet hebben we zelf gedaan. Verder de compressorkoelkast en de watervoorziening zonder ingebouwde tank. Was ik bijna het disselslot en de disselhoes vergeten..  :#
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2021, 09:50:18 pm door GJT »
Gelogd

timpie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 39
Re: Kyte of Aero Windforce? Ervaringsadvies gezocht!
« Reactie #14 Gepost op: februari 23, 2021, 07:55:33 pm »

Dank je wel! Ziet er goed uit; mooie kleur ook....

Hoe heb je de watervoorziening aangepast? Of heeft Holtkamper dat voor jullie gedaan?

Wij hebben vrijwel een zelfde optielijst voor ogen. Wel hebben we het wagenschort opgenomen... mooi afgesloten. Verder denken we nog na over de voorwand zodat we het voorjaar ook in Nederland kunnen blijven :)6].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal