Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: camping Idyll in Nagyváty  (gelezen 7149 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

  • Gast
camping Idyll in Nagyváty
« Gepost op: december 08, 2013, 09:38:44 pm »

Onze voormalige buren zijn jaren geleden een camping begonnen in Nagyváty. Camping Idyll.
Bij opruimwerkzaamheden vond ik de folder hiervan. Ff gegoogled en ze hebben een camping opgezet naar ned. maatstaven, gezien het gastenboek.
Ik ken ze als super sociale en dienstbare buren.
Kent iemand dit gebied uit eigen ervaringen? Voor ons een nieuw land (misschien...)
http://www.campingidyll.hu
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: camping Idyll in Nagyváty
« Reactie #1 Gepost op: december 08, 2013, 10:26:30 pm »

De omgeving is erg mooi, Pecs is een mooie stad. Maar het dorpje is echt een gehucht van maar een paar honderd inwoners. Hou er rekening mee dat je dan van alles afhankelijk bent van de auto. Zelf gaan wij graag naar campings die in of bij een dorp liggen met wat voorzieningen, zo hoef je niet overal de auto voor te pakken. Het is zeker prettig als er restaurantjes op loopafstand zijn. Je bent vaak goedkoper uit met uit eten gaan, dan zelf koken. In Hongarije geldt wel een zero tolerance beleid wbt. alcohol, dus als je met de auto naar een restaurant gaat, laat het bier en de wijn dan staan.
Ook vind ik de camping nogal prijzig in  verhouding met andere campings in Hongarije, en persoonlijk ga ik liever niet naar campings van Nederlandse eigenaren. En meestal zoeken wij een camping met thermaalbaden.

Groetjes, Irene
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal