Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: verhalen en foto's klapweekend 2018  (gelezen 3257 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
verhalen en foto's klapweekend 2018
« Gepost op: mei 14, 2018, 12:19:52 am »

Helaas, het is al weer voorbij. Het klapweekend begon voor ons wat eerder, we hebben de meivakantie ook op de Distel gestaan. Hoek_tre was er ook dus dat was gezellig.

Half april zijn we (Sannie75 en ik) begonnen met de indeling, de puzzel van welke wagen past waar incl alle voorkeuren die we ontvangen hadden en daarbij  dus  ook voldoende ruimte overhouden voor mensen die in de laatste weken zich nog opgaven om te komen.
Op vrijdag voor het klapweekend zijn we begonnen met het uitzetten van de velden op het grote, lege evenemententerrein. Elk veld uitgestapt en voorzien van linten, de kinderen met de blokken met plek nummers in een aanhanger achter de skelter hielpen om de blokken te leggen.

Aan het eind van de middag waren de velden klaar en konden we de stroomkasten plaatsen.
In de tussentijd had ik een nieuwe vlag laten maken (met dank aan KlapJoeri voor het juiste bestand en ontwerp) en deze hebben we naast de oude vlag in de vlaggenmast gehangen

Op vrijdag kwam de eerste, op zaterdag een groter aantal, andere dagen druppelde de vouwwagens binnen met de grote stroom op woensdag. In totaal 53 deelnemers, verdeeld over 5 velden verdeeld en naar de plek geholpen.
Woensdagavond was het traditioneel pannenkoeken eten en vooral heel veel bijkletsen.
Naast de grote vlag was er een verrassing voor iedereen, een klein clubvlaggetje voor aan de vouwwagen.

Op donderdag hebben we met veel “plezier” geluisterd naar het gegil vanuit het bos door de spooktocht georganiseerd door Jari. Roan (mijn oudste) was als 1 van de spoken en vond het helemaal geweldig, die grijns achteraf was moeilijk van zijn gezicht te krijgen.

Vrijdagmiddag is Laurens van de Vouwwagenzaak geweest om 2 demo’s te geven. Als eerste de Campooz Lola, over het uiterlijk van de Lola waren de meningen verdeeld maar het is wel één van de meest innovatieve vouwwagens van dit moment. De tweede was de Trailer Lodge van Alpenkreuzer. Een kleine vouwwagen (tweepersoons) met een mooie afwerking. Altijd weer mooi om te zien dat iedereen eerst aandachtig staat te luisteren en daarna (alsof er een startschot gegeven werd) naar die vouwwagen gaat om deze vervolgens aan een grondige inspectie te onderwerpen.

Vrijdagavond was er een vossenjacht voor de kinderen t/m 11 jaar, geweldig om die hele groep zo enthousiast over de camping te zien gaan. Wederom alle eer aan Jari.
Jan en Ria, dank je wel voor het organiseren van deze twee geweldige activiteiten voor de kinderen. Het was echt een groot succes! WW WW WW

De koopjesmarkt was op zaterdagochtend, de opbrengst volledig voor de skelterpot (er zijn heeel veeel skelters op de Distel) uit deze pot komt het geld voor het onderhoud.
De opbrengst was €400.-- een prachtig bedrag  :J

Tegelijkertijd was er het neuswielwerpen, een aangepaste versie van het Molkaspel (bij de Action als Kubb 2) Na een aantal spannende, hilarische  voorrondes waren de finales. De winnaar bij de kinderen was Daniël van John1311. Hij won de hoofdprijs, een vangspel voor op de camping.
Bij de 12+ leek MirandaKaptein gewonnen te hebben maar dat bleek na het checken van de spelregels toch net niet dus Tessa van Cewi is de uiteindelijke winnares. Beide dames hebben dezelfde prijs ontvangen, een handige opvouwbare rugtas.

Zaterdagavond hebben we een proeverij gehouden met ons veldje, iedereen maakt een gerecht en je proeft bij iedereen iets {Zooo lekker} Van paella via kip madras naar een stoofpot, via hete kip op brood naar een brood gevuld met zalmmousse, van een andere paella via heerlijk vlees met een goddelijke champignonsaus naar een campingpannetje met knakworst en sperziebonen, van rijstpannenkoekjes naar diverse salades met oa fruit. Daarvan ga ik nog wel wat recepten namaken :J

Zondagochtend Moederdag, een lekker ontbijt en een mooi cadeautje en dan…….. opruimen, inpakken en dichtklappen.
Alle lijnen moesten nog van het veld, de blokken weer op z’n plek. MoveToGo, bedankt voor jullie hulp bij het opruimen, hierdoor konden wij ook rustig inpakken.

Als laatste is de vlag gestreken en kijken we al weer uit naar de volgende meeting. Het liefste gaan we meteen terug.

Ik kijk terug op een geweldig leuk, geslaagd weekend waarbij veel ideeën opgedaan zijn, ervaringen uitgewisseld, een wagen verkocht en gekocht (model gezien op veld 4) en heel veel lol gemaakt is.

Iedereen die aanwezig was, dank je wel  :J WW :J


(foto's volgen)
Gelogd

muis

  • Gast
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #1 Gepost op: mei 14, 2018, 12:21:24 am »

Piet heeft voor ons een aantal collages gemaakt
Gelogd

pwg-van-ej

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 888
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #2 Gepost op: mei 14, 2018, 12:54:20 am »

Het was weer een super weekend, dank daarvoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #3 Gepost op: mei 15, 2018, 10:24:39 pm »

Wilma ik sluit me uiteraard volledig bij je verslag aan. Heb net eens even gekeken maar ben zo druk geweest dat ik vergeten ben foto's te maken  ::)

Dus post allemaal je mooiste (en gekste ) plaatjes alsjeblieft!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #4 Gepost op: mei 15, 2018, 10:47:32 pm »

Wat leuk om te horen en zien dat het weer een succes was!  O0
Gelogd

muis

  • Gast
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #5 Gepost op: mei 15, 2018, 10:58:10 pm »

Ja echt een feestje.

Ik post hier de foto's van Marjoleinb20. Ze had ze wel op Facebook staan maar ja, dat is een pagina die niet bij de club hoort. Ze kreeg het zelf niet voor elkaar met haar telefoon.

Gelogd

muis

  • Gast
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #6 Gepost op: mei 15, 2018, 11:27:16 pm »

Ik heb net als Sannie75 ook maar heel weinig foto's gemaakt, eigenlijk alleen voor het weekend zelf ::)

uitzicht bij aankomst, groot leeg veld met naast mij de vouwwagen van Hoek_tre. Op de achtergrond de carabla stalling die niet meer zichtbaar was met al die mooie vouwwagens ervoor  :O


Het was heerlijk weer




Hier begon het al een beetje op een klapweekend te lijken, organisatie + 1 aanwezig voor de voorbereidingen


Toen de nieuwe vlag naast de oude gehesen


En op zaterdag 5 mei begonnen ook de andere veldjes te kleuren


Hierna te druk met zaken regelen om nog aan foto's te denken
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #7 Gepost op: mei 16, 2018, 02:22:32 am »

Ik zal later vandaag mijn foto's even posten.  Een aantal ervan heeft Piet al gebruikt (Dank aan de dames die zich uit de voeten gemaakt hebben uit de douches zodat ik zonder gevaar vanuit het sanitairgebouw een overzichtsopname kon maken) en Laurens van de Vouwwagenzaak heeft er al een aantal op zijn Facebook pagina gepubliceerd.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #8 Gepost op: mei 16, 2018, 12:45:32 pm »

Wegens het grote aantal opnamen heb ik mijn foto's op mijn eigen webspace gezet. Ze zijn te vinden op http://www.digitalefotografie.com/voorjweeknd/

Mocht iemand op een foto staan en die foto om dringende redenen verwijderd willen hebben, dan hoor ik dat graag.
Mocht iemand een origineel willen hebben omdat hij of zij meent er bijzonder charmant op te staan, dan hoor ik dat ook graag, met vermelding van het fotonummer dat op de pagina's met thumbnails te zien is.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.371
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #9 Gepost op: mei 16, 2018, 01:24:56 pm »

Ik was vooral benieuwd naar foto's van de AlpenKreuzer Duet. Mooie foto's daarvan Frank (sowieso mooie foto's maar als je niet bij zo'n weekend bent zegt het je verder natuurlijk niet zoveel) passen wel heel wat meer dan 2 mensen in zag ik  :#


maar gaaf ding..
Gelogd
Adventure Awaits

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Safari 2008
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #10 Gepost op: mei 16, 2018, 01:41:17 pm »

Leuke foto's Frank! Lekker veel van de bingo en het neuswielwerpen.
Zijn er ook filmpjes gemaakt van de Campooz Lola? Alles wat ik online kan vinden is versneld en niet langer dan 20 sec.
Gelogd

Jeeveetje

  • Gast
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #11 Gepost op: mei 16, 2018, 02:39:15 pm »

Hier nog een foto....
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.415
  • Merk: kampeermiddel : CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #12 Gepost op: mei 16, 2018, 02:49:18 pm »

Wat een leuke fotos!! jullie hebben het volgens mij erg leuk gehad! :#
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #13 Gepost op: mei 16, 2018, 04:00:17 pm »

Zijn er ook filmpjes gemaakt van de Campooz Lola? Alles wat ik online kan vinden is versneld en niet langer dan 20 sec.
Ik heb iemand gezien die bij het opzetten van zowel de AlpenKreuzer als de Campooz (op de foto's te zien) zijn telefoon voortdurend omhoog houdt, wat wijst op video. Je ziet hem hier links op de foto met het 'urban district sctr four' t-shirt aan. Iemand een forumnaam die hierbij hoort?  Opblaastijd was 7 minuten. Onafhankelijk van lichtnet.
Gelogd

Jimmymichiels

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 507
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panema up 2022
Re: verhalen en foto's klapweekend 2018
« Reactie #14 Gepost op: mei 16, 2018, 04:02:01 pm »

Ik heb ook ng een paar foto’s
Zicht van bij ons en het goed gebruik van de sketler 😜
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal