Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Vervangen binnentent Flyer  (gelezen 8683 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieke

  • Gast
Re: Vervangen binnentent Flyer
« Reactie #15 Gepost op: juli 21, 2013, 03:17:25 pm »

Ja hoor van maat irgenlujk al zeker 22 jaar identiek
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Vervangen binnentent Flyer
« Reactie #16 Gepost op: juli 23, 2013, 07:58:30 pm »

Bedankt  :#

Ik zit in de engineering, ofwel tekeningen maken en anderen het werk laten uitvoeren :H
Als ik er met atomatent niet uitkom pak ik misschien wel de naaimachine van mijn vrouw en ga ik eens proberen. Zoals een Engelse presentator nogal eens pleegt te zeggen: How hard can it be?  I:

Paar jaar geleden heb ik voor op de klep een binnentent gemaakt. Ik had ook nog nooit achter een naaimachine gezeten, maar met hulp van mijn zus is het gelukt...en ik had niet zo'n mooie tekening... Ik zeg gewoon zitten en doen! Succes!
Gelogd

marjaploeg

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Vervangen binnentent Flyer
« Reactie #17 Gepost op: september 18, 2013, 10:09:38 pm »

Leuk om - als beginneling op dit forum - te lezen over jullie ervaringen met de zoektocht naar een binnentent. Ik heb vandaag toevallig ook HK gebeld en inderdaad te horen gekregen dat het 750 euro kost. Het zou dan wel compleet zijn met gordijntjes en al. Maar goed. Ik denk er over om hem inderdaad zelf te maken. Misschien moet de naaimachine maar mee op vakantie.  :)
Hebben jullie nog tips waar je goed binnententdoek en muggengaas kunt kopen? Het moet niet al te zwaar materiaal zijn denk ik? Is er iemand bij wie het al gelukt is om hem zelf te maken? Ik hoor graag tips.
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re: Vervangen binnentent Flyer
« Reactie #18 Gepost op: september 19, 2013, 07:19:42 am »

Volgens mij kun je hier http://www.esvocampingshop.com/nl/tentdoek.html wel slagen

Verstuurd van mijn Nexus 10 met Tapatalk

Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Vervangen binnentent Flyer
« Reactie #19 Gepost op: september 20, 2013, 08:39:28 am »

Ik heb niet speciaal binnententdoek gebruikt. Bij Esvo hebben ze coupons van lichtgewicht tentdoek (erg voordelig), volledig katoen. Deze is toupe van kleur en dus ook wat donkerder en past heel mooi bij de holtkamper kleurstellingen.
Voordeel van dit doek was dat het wel erg kreukt bij opvouwen, maar na even hangen helemaal weer glad word....
Bij Karsten heb ik band gekocht die ik gebruik voor het op te hangen en lussen mee te maken...paste namelijk mooi erbij.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal