Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Slaapcabine Panama  (gelezen 130 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boyki007

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up
Slaapcabine Panama
« Gepost op: mei 07, 2024, 01:21:49 pm »

Hi allen,
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar weinig rond terug gevonden.

Wij hebben de Panama van 2013/2014 en hebben nog een lichtkleurige slaapcabine.
Echter hebben alle nieuwere panama's een donkere slaapcabine.
Onze vraag is dan ook, of we deze slaapcabines 1 op 1 kunnen wisselen naar zo een donker model en waar we deze (online) kunnen aanschaffen?

Alvast bedankt.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.649
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Slaapcabine Panama
« Reactie #1 Gepost op: mei 07, 2024, 05:42:38 pm »

Is vrij specifiek voor Panama bezitters die dit soort zaken volgen. Ik zou gewoon even de dealer bellen. Of wellicht is het verven van de cabine een optie. (Hoewel ik persoonlijk, behalve om esthetische redenen, nooit helemaal begrij waarom de slaapcabine donkerder moet worden)
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Thomas1984

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 102
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up 2016
Re: Slaapcabine Panama
« Reactie #2 Gepost op: mei 07, 2024, 06:25:22 pm »

Hoi, je zou hiervoor het beste een dealer kunnen bellen. Op de optielijsten zie ik deze in ieder geval niet tegenkomen.
Ik heb ook een Panama Up van hetzelfde jaar (2014) en heb recent de slaapcabine geverfd. Ik kan dit van harte aanbevelen! 2x Dylon zwart in de wasmachine en het resultaat is top! Niet echt echt zwart, maar er tegenaan/antraciet. Het zal sowieso goedkoper zijn dan een nieuwe slaapcabine aanschaffen.
Gelogd

Boyki007

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up
Re: Slaapcabine Panama
« Reactie #3 Gepost op: mei 07, 2024, 07:01:21 pm »

Hoi, je zou hiervoor het beste een dealer kunnen bellen. Op de optielijsten zie ik deze in ieder geval niet tegenkomen.
Ik heb ook een Panama Up van hetzelfde jaar (2014) en heb recent de slaapcabine geverfd. Ik kan dit van harte aanbevelen! 2x Dylon zwart in de wasmachine en het resultaat is top! Niet echt echt zwart, maar er tegenaan/antraciet. Het zal sowieso goedkoper zijn dan een nieuwe slaapcabine aanschaffen.
Volgens de dealer is er een verschil tussen de Panama en de Panama up en gaat deze niet passen.
De kleur is beter om langer donker te houden, maar vooral hebben de nieuwere modellen een gaas aan de toegangskant. En net dat wil ik graag.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal