Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?  (gelezen 4040 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Twice3

  • Gast
Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?
« Gepost op: juli 26, 2012, 12:28:43 am »

Ik ben me aan het verdiepen in vw. 1 van onze wensen is een breed bed. Kan iemand mij vertellen of de vendome de enige vw is met een bed van die breedte of is er nog een ander merk die evt ook nog sneller  op te zetten is? ( ik kan niet vlot terug reageren want over een paar uur reizen we terug vanaf vakantie :))
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Gelogd

Twice3

  • Gast
Re: Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?
« Reactie #1 Gepost op: juli 27, 2012, 11:36:01 pm »

Beste Klappers,

Kan echt niemand op dit forum me verder helpen of moet ik het onder een ander kopje vermelden? ik zoek me namelijk een ongeluk en had zo gehoopt dat iemand me meer info kon verschaffen...

Groetjes Natascha
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?
« Reactie #2 Gepost op: juli 28, 2012, 12:07:19 am »

Twice3
vele zijn op vakantie ,dus weinig leden die je eventueel verder kunnen helpen.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL 2017
Re: Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?
« Reactie #3 Gepost op: juli 28, 2012, 08:00:37 am »

Ik ben in mijn zoektocht niet verder gekomen dan Jamet die bedden heeft van 1.65m. Bij ons was nl. ook een belangrijke eis dat de bedden minimaal 1.60m breed zouden zijn. Maar wij waren op zoek naar een vw met 2 bedden met lattenbodems. Als je er een zoekt met maar 1 bed moet dat vast te vinden zijn in 1.80m breed.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

DannyST

  • Gast
Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?
« Reactie #4 Gepost op: juli 28, 2012, 11:59:34 am »

De Raclet Safari heeft bedden van 1,65.

Ik kan met niet aan de indruk onttrekken dat die véél sneller op te zetten moet zijn dan een Trigano Vendome.

Het is wel een nieuwe vouwwagen (tweedehands kom je ze nog niet zoveel tegen) dus, ten opzichte van de Vendome, wel een behoorlijk budgettair verschil...

Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Kavango game drive
Re: Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?
« Reactie #5 Gepost op: juli 28, 2012, 12:43:10 pm »

beste twice 3

Als je echt een groot bed wilt hebben dan moet je eens kijken naar de Aart Kok livingstone met Kingsize bed. Volgens mij 200 x 220.
Is ook een snelle klapper. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar tweedehands zijn ze waarschijnlijk niet te vinden. Model is vrij nieuw.
Nadeel van de bedden zoals in Jamet is dat een deel van het bed een aangeritst kussen is op het bankje. Heb er zelf 1 gehad en in de praktijk gebruikte je dat deel bijna niet omdat de scheiding zeer onconfortabel lag. dan blijft er maar een smal bedje over. Wel lekker als het echt koud is s'nachts.
Succes met je zoektocht
Gelogd

Twice3

  • Gast
Re: Bed breedte alleen 1.80 cm bij vendome?
« Reactie #6 Gepost op: juli 28, 2012, 11:35:19 pm »

Dank jullie wel voor de reacties! het budget is idd 1 ding maar goed en lekker slapen vinden we ook heel belangrijk dus nu gaan we bedenken wat te doen. Wij hebben totaal geen ervaring met een vw dus alles is nieuw voor ons. Bedankt ook voor de goede uitleg van het 1.80mtr brede bed want dat verhelderd een hoop.

Groetjes Natascha
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal