Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vraagje Jamet Arizona  (gelezen 3533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tthomas

  • Gast
Vraagje Jamet Arizona
« Gepost op: februari 16, 2013, 10:34:45 am »

Hoi,
Wij gaan dit jaar voor het eerst met de vouwwagen (Jamet Arizona) op vakantie. Kregen de tip om met de aanschaf van de campingtafel rekening te houden met de afmeting van de binnenruimte van de wagen zodat je de tafel daar plat op de grond kan leggen tijdens de reis. Nu staat de wagen in de opslag dus kan ik het niet opmeten en dus ook nog niet gericht gaan zoeken naar de geschikte tafel. Weet iemand wat de afmeting is?
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #1 Gepost op: februari 16, 2013, 04:52:04 pm »

Bij de Dakota Outdoor AS is de tussenruimte tussen de bankjes 76 cm, dus daar passen de meeste tafels wel tussen op de grond. Ik verwacht dat de Arizona misschien nog wel wat meer tussenruimte heeft, maar zeker die 76 cm.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

faba

  • Gast
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #2 Gepost op: februari 18, 2013, 09:15:08 pm »

Ik weet de maat niet vanbuiten. Ik weet wel dat er met gemak een opvouwbare partytafel tussen kan (die witte waarmee ze de mensen rond de oren slaan tegen het voorjaar bij alle doe het zelver zaken)
Gelogd

Elisa

  • Gast
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #3 Gepost op: februari 20, 2013, 01:52:04 pm »

Je kan de tafel na inklappen van de wagen ook bovenop leggen. Trek je daar het zeil overheen. Of is de Arizona zeilloos, nee toch?
Gelogd

jozefien

  • Gast
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #4 Gepost op: februari 20, 2013, 03:06:59 pm »

Helaas kan ik je niet helpen aan de juiste maten.
Bij ons ligt de tafel op de klapper onder het zeil.
Zelf vind ik dit de meest geschikte plaats. Want daardoor konden we ook een flinke tafel aanschaffen.
Dat is dan wel weer handig als je met meerder personen aan de tafel wilt eten.

Gelogd

Super Bobo

  • Gast
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #5 Gepost op: februari 24, 2013, 04:04:48 pm »

Deze maat in circa 93 cm breed.
Gelogd

Marinajl

  • Gast
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #6 Gepost op: februari 24, 2013, 07:23:40 pm »

Wij hebben twee kleinere tafels. Super handig. Tegen elkaar aan als we met veel eten en de mogelijkheid om ze apart te gebruiken (eten klaarmaken en spelletjes doen, enz.) We vervoeren ze op elkaar tussen de banken.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #7 Gepost op: april 14, 2013, 10:53:37 pm »

Arizona is breed genoeg om elke camping tafel op de vloer te leggen, en inderdaad je kan je tafel ook op het bed leggen en dan afdekken met het zeil, zorg er dan wel voor dat hij niet weg kan, als je hard moet remmen!
Gelogd

maartencbr

  • Gast
Re: Vraagje Jamet Arizona
« Reactie #8 Gepost op: mei 23, 2013, 10:29:51 am »

Wij leggen bovenop onze Arizona uit 2002 vier lichtgewicht klapstoelen en een opklapbare tafel. Die tafel past precies in het frame van het bed, dus blijft goed liggen. Zeil erover en rijden maar. De tussenruimte is bij ons goed gevuld met voortent en van die boodschappenkratten met diverse spullen, al zou ik het willen, ik heb daar geen ruimte voor een tafel...  :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal