Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: jubileum editie??  (gelezen 8916 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cdr

  • Gast
jubileum editie??
« Gepost op: maart 08, 2013, 12:09:00 am »

ik ben best benieuwd wat voor spektakel ons te wachten staat, ik lees net dat Combi Camp met een jubileum editie komt! nog even geduld zo te zien.
Ik denk dat het een jubileum kleurtje is?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #1 Gepost op: maart 08, 2013, 12:15:50 am »

Ben ook wel benieuwd, we zijn er namens de club op zaterdag en zondag. Ik zal foto's plaatsen als ik er ben :J
Gelogd

carmendeblock

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #2 Gepost op: maart 17, 2013, 07:55:00 pm »

Hallo,
Iemand toevallig foto's genomen van deze VW? Was er niet, te ver voor ons (meer dan 200 km)

Gr
Gelogd

peertjes

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #3 Gepost op: maart 17, 2013, 08:18:47 pm »

Heb iets overr de CCC 50 in rubriek 'vw gespot' gezet
Overige fotos volgen morgenavond
Gelogd

muis

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #4 Gepost op: maart 17, 2013, 11:15:23 pm »

Gelogd

peertjes

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #5 Gepost op: maart 19, 2013, 12:35:42 pm »

vervolg plaatjes van de '50th anniversary CCCountry', o.a. met stalen velgen 14' en ontbrekende disselbak. Overige toont grote gelijkenis met een blauw/grijze standaard CCCountry (foto's bij Erica Zeist).
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #6 Gepost op: maart 19, 2013, 02:21:36 pm »

Als ik het goed begrijp is dit dus eigenlijk een country zonder disselbak en met stalen velgen??
Zelf hebben wij de grijs/blauwe country en ik zie ook weinig nieuws...
Gelogd

peertjes

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #7 Gepost op: maart 19, 2013, 04:55:09 pm »

Als Primeur bij Erica te zien. 't Zit het hem niet zozeer in nieuw, wel in uitrusting.
Eerder beschreef ik de versie als 'combi' van Valley en Country, obv uitrusting, en bij nader inzien lijkt dit een Valley Comfort omgedoopt naar Country 50th Ann. en met 14" wielen en met verhoogd bed.
Hoorde zelfs dat deze de Valley gaat opvolgen..  (zoja, beide?)
Het doel en voordeel zal zijn dat men vanuit een uitgekledere versie je deze naar eigen inzicht/budget kan uitbreiden.   

Onbekend is of de gas/waterleidingen zijn voorbereid of aangelegd tot disselbak (denk het niet), verder zijn alu velgen, isolatiepack, dekseltapijt en opbergvakken opties.

Dan heeft dit forum ook een primeur want op het web, cc of cc-clubsite is over deze Country nog niets te lezen.
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #8 Gepost op: maart 19, 2013, 05:06:37 pm »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo'n superactie vind. Zelf hebben we onze wagen op de beurs voor
nog minder gekocht, maar dan wel met alu velgen, disselbak, wagentapijt en opbergschorten.
Met de aankondiging die gedaan werd, had ik toch wel iets van een noviteit verwacht.
Maar dat is in ons geval zo, omdat we een superaanbieding hadden toen, en ik hem daarna niet meer zo
goedkoop heb gezien. Mijn verwachtingspatroon was dus iets te hoog.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: jubileum editie??
« Reactie #9 Gepost op: maart 19, 2013, 06:55:21 pm »

Hier idem, stevige beursaanbieding in 2011; maar dat was natuurlijk om de 'oude' tenten op te maken.
Gelogd

Cdr

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #10 Gepost op: maart 21, 2013, 04:23:56 pm »

Prijs op Facebook combi camp is nu euro9495? Dat is toch weer 500 verschil?
Gelogd

carmendeblock

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #11 Gepost op: maart 24, 2013, 03:38:56 pm »

Kan er mij iemand zeggen of het bed dan de lengte heeft van de Valley of kleiner als dat van de country?
Gr
Carmen
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: jubileum editie??
« Reactie #12 Gepost op: maart 24, 2013, 05:04:44 pm »

Nou hij is niet kleiner dan het bed van de Country  :N  ................ maar dat zul je ook niet zo bedoelen.
 
Het bed is hetzelfde als het bed in de country, daarbij moet je je wel bedenken dat je wel de ruimte voor en achter het matras vrij hebt. De wagenbak is uiteindelijk identiek aan die van de Valley (behoudens de wielkasten die de wagenbak inkomen).
Gelogd

toonvkr

  • Gast
Re: jubileum editie??
« Reactie #13 Gepost op: april 27, 2013, 07:38:08 pm »

Ja, CC is jarig en trakteert ons!!!  Een speciaal prijsje voor de CC Country, en daar houden wij, Nederlanders, natuurlijk wel van. Als verjaardagscadeau wil Combi Camp ook wel wat krijgen, dus wordt er voor de korting ook wat "gekort" op de bouw van de vw.

Daarom is de grote disselbak weggelaten. (ja ja, u kan toch alles op de deksel leggen)
Is er geen aansluiting voor gas en water, wat in de disselbak zat
Is er geen opbergschort (normaal standaard op de Country)
Zit er geen koelkast in uw keuken(normaal standaard op de Country)
Is uw wagenbak niet ge?soleerd (normaal standaard op de Country)
Zit er geen tapijt in uw wagendeksel (normaal standaard op de Country)
Hebt u geen lichtmetalen velgen (normaal standaard op de Country)
Heeft u geen reservewiel + beugel (Country's krijgen nooit een lekke band)
Zijn er geen schokbrekers onder uw Country gemonteerd. (nodig voor de 100km keuring in Dtsl)
Je vraagt je toch af wie er bij deze verjaardag het meest is gebaat.
En als extraatje; deze speciale editie kunt u krijgen met een speciale kleur!! Maar dan wel 500 euro extra afrekenen.

http://www.combi-camp.com/media/48807/Prijs.CombiCamp13NLnieuw__.pdf
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: jubileum editie??
« Reactie #14 Gepost op: april 27, 2013, 08:19:41 pm »

Inderdaad wel een groot verschil; is weinig 'Anniversary' meer aan. Wat mij wel vreemd overkomt is het niet aanwezig zijn van de schokbrekers. Die hebben bij mijn weten ook altijd onder de Valley gezeten (zoals ook bij onze CCV). Ook heeft onze CCV een reservewiel en (zelfs) een verhoogd bed.
Als je de waarde van de opties snel op een rijtje zet (voor zover de waarde daarvan bekend is) is er m.i. nog wel een voordeel, maar in eerste instantie lijkt het voordeel groter.
 
(Overigens staat op de site wel dat er opbergschorten bij de prijs zijn inbegrepen, vraag is natuurlijk welke opbergschorten)
http://www.combi-camp.com/nl/aanbiedingen
« Laatst bewerkt op: april 27, 2013, 08:29:06 pm door nunogconway »
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal