Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Tv meenemen?  (gelezen 16235 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muilwijk

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #45 Gepost op: april 10, 2013, 10:33:49 pm »

Hier ook geen tv. Ik vind het al zo zonde dat er in vakantiehuisjes en stacaravans een tv staat.
Iedereen blijft binnen/ voor de tv zitten. 
De laptop gaat wel mee, maar alleen voor het plannen van uitstapjes en bankzaken wanneer het er
iets harder uitgaat dan gepland (elk jaar dus...). Ook mail wordt niet gelezen, we hebben vakantie.
Voor de kinderen hebben we wel dvd schermpjes, maar deze gaan ook alleen aan op de heen en terugreis.
Zelfs bij slecht weer of uitstapjes met de auto blijven deze uit.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #46 Gepost op: april 16, 2013, 04:51:00 pm »

Geen tv mee,

Wel erg leuk als er in de kantine of in een gemeenschappelijke (liefst open) ruimte een tv staat, om bijv gezamelijk met andere gasten de tour te kijken of zoals in 2010 het EK te kijken!

Verder not-done
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Tv meenemen?
« Reactie #47 Gepost op: april 16, 2013, 07:01:40 pm »

TV gaat bij ons ook niet mee. Moet zeggen dat ik de TV ook nog nooit gemist heb op vakantie. Een wekker radio wel, die gebruiken we veel. Oja de tablet gaat dan nog wel mee.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Hanneke

  • Gast
Tv meenemen?
« Reactie #48 Gepost op: april 16, 2013, 11:02:48 pm »

TV?ben blij dat ik ff zonde zit! Dan moet je een sleurhut nemen ;-)....
Ik ben een vervend tvkijker hoor, maar geen haar op mn hoofd die er aan denkt die mee te nemen!
Wel een ipad met filmpjes, maar die zijn voor de kids voor onderweg! Verboden op de camping.
We hebben een bak vol spelletjes mee (skipbo (tip!),uno en de dobbelsteenvariant van catannen)...
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Tv meenemen?
« Reactie #49 Gepost op: april 16, 2013, 11:48:54 pm »

Laatste wat we mee zouden nemen............... de TV, zal dus nooit mee op vakantie genomen worden en ik heb hem nog noooooooooooit gemist. Ook hier schermpjes voor de heen- en terugreis.
Gelogd

THA1982

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #50 Gepost op: mei 21, 2013, 06:00:55 pm »

NEEE....geen tv. Zo heerlijk even zonder dat ding! Wel hebben mijn man en ik onze smartphone mee. Is soms wel eens handig voor internetbankieren, of een route op te zoeken, openingstijden uit te vogelen en dat soort dingen.  ;)
Gelogd

toonvkr

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #51 Gepost op: mei 21, 2013, 06:58:58 pm »

Nee, die gaat niet mee. En we missen haar echt niet.  Maar het rare is dat als we een uur thuis zijn, dat ding weer aangaat. Het lijkt mijn schoonmoeder wel. :#
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: Tv meenemen?
« Reactie #52 Gepost op: mei 21, 2013, 08:21:23 pm »

Als straks de app Rumble beschikbaar is voor iPad hoef je niet meer te kiezen. TV is bijna achterhaald.
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #53 Gepost op: mei 22, 2013, 12:58:03 pm »

Mmmmmmmmmm volgens mij ben ik hier dan een een of andere halfgare  ::)

Neem mijn oude laptop altijd mee om eea op de camping via de WIFI na te kunnen zoeken qua activiteiten, rijafstanden, uiteraard even mailen met het thuisfront. Daarnaast heb ik een kleine campingschotel met een dreambox en gebruik ik de laptop als televisie  :+  Heeft dus een dubbele functionaliteit.
Gelogd

ropperdepop

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #54 Gepost op: juni 14, 2013, 10:35:24 am »

ik kijk ook erg graag tv maar mn vriendin laat me absoluut geen tv meenemen.. ik heb als compromis mn laptop mee als ik dan tv wil kijken kijk ik op programma gemist mét koptelefoon zodat omstanders hier geen last van hebben, dat is een goede oplossing!!
Gelogd

Yvonne01

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #55 Gepost op: juni 14, 2013, 11:11:37 am »

bij ons gaat er ook geen tv mee
voor de kids hebben we kleine dvd spelertjes voor in de auto waar ze eventueel smorgens als ze vroeg wakker zijn naar kunnen kijken, De rest van de dag blijft hij in de tas!!
FF lekker geen tv vinden we heeeeerlijk :J
Gelogd

marcella

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #56 Gepost op: juni 23, 2013, 06:00:27 pm »

hier gaat wel de tv mee  :J
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Tv meenemen?
« Reactie #57 Gepost op: juni 23, 2013, 06:24:49 pm »

Voor ons is vakantie juist om andere dingen te doen dan anders, er echt uit te zijn . :> Dus geen TV, laptop of andere apparaten mee.
Ik vind het al erg genoeg dat mijn telefoon zoveel mogelijkheden heeft, probeer ik dus ook niet te gebruiken ( maar soms wel handig :o  )
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Tv meenemen?
« Reactie #58 Gepost op: juni 23, 2013, 07:29:53 pm »

Geen TV!

Heerlijk 3 weken zonder dat dat ding het ritme bepaalt!

Als het echt nodig is, belangrijke voetbalfinale, mooie Tour etappe, of wereldnieuws dan is er altijd wel een terras waar je kunt kijken. 
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Tv meenemen?
« Reactie #59 Gepost op: juni 23, 2013, 07:44:13 pm »

Geen TV.
Hier gaat de tablet mee voor de muziek (hoofdtelefoon uiteraard! :#). o.a. Top 2000. En de hangmat.
En die combi is........
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal