Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping Kroatië omgeving Rovinj  (gelezen 6239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

  • Gast
Camping Kroatië omgeving Rovinj
« Gepost op: mei 18, 2013, 12:00:51 pm »

Omdat ik bij de recensies bij de landen geen Kroatië zie staan, probeer ik het hier. Wie weet er een leuke camping in de omgeving Rovinj. Geschikt voor een kind van 8 en een vader die graag snorkelt. Vestar zit vol en Polari valt af omdat daar al familie staat. Iemand tips? Wensen: kinderanimatie, zwembad(je).
Gelogd

Mustang

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 259
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018, ex Cocoon Aero 2013, ex Flyer 2004
  • wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Re: Camping Kroatië omgeving Rovinj
« Reactie #1 Gepost op: mei 21, 2013, 10:46:37 pm »

Wij zaten vorig jaar vlakbij Umag, maar das niet heel dichtbij Rovinj. Toch wel een uur verderop meen ik me te herinneren. En dat was een wat kleinere camping (voor zover dat kan aan de kust van Istrie/Kroatie) zonder animatie, maar wel direct aan zee. Er is in kroatie daar langs de kust geen strand, dus neem de juiste zwemschoenen mee. Ook voor de rotsige bodem onder water. Vorig jaar was het bloedheet daar, dus we hebben heel wat afgesnorkeld. Het is geen Great Barrier Reef, maar toch wel heel mooi. Ben door hele scholen vis gezwommen, zeesterren, inktvissen, van alles gezien. En vrij dicht bij de kust. Onze zoon was toen 7 en heeft ook veel meegesnorkeld. In de buurt ook druipsteengrotten bezocht, echt leuke vakantiebestemming.
Gelogd

martijng72

  • Gast
Re: Camping Kroatië omgeving Rovinj
« Reactie #2 Gepost op: mei 31, 2013, 08:50:33 pm »

Vorig jaar ook in Kroatie geweest op een leuke camping aan de kust. Bivilagge 3 zwembaden, animatie kiezelstrand. Ligt in Fazana. Misschien iets?

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal