Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Imperia  (gelezen 16377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PetraL

  • Gast
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #15 Gepost op: januari 20, 2014, 08:54:48 pm »

Klinkt makkelijk!
Gelogd

tijn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #16 Gepost op: mei 11, 2014, 10:20:47 am »

Goedemorgen, inmiddels volg ik dit forum al meer dan een jaar. Ik volg dezelfde route als velen voor mij om onze keuze te bepalen. Ik woon vlakbij de Wit en de VWS en ga regelmatig kijken, we hebben verschillende wagens op onze shortlist gehad. De Imperia staat nu bovenaan onze lijst. Heeft er iemand aanvullende informatie? Is er inmiddels al een Imperia-bezitter op dit forum???
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2014, 12:39:06 pm door tijn »
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #17 Gepost op: mei 12, 2014, 02:19:22 pm »

Tijn, waarschijnlijk krijg je wat meer reacties wanneer je zelf een topic start in het cabanon stukje :)
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #18 Gepost op: mei 12, 2014, 02:31:00 pm »

Goedemorgen, inmiddels volg ik dit forum al meer dan een jaar. Ik volg dezelfde route als velen voor mij om onze keuze te bepalen. Ik woon vlakbij de Wit en de VWS en ga regelmatig kijken, we hebben verschillende wagens op onze shortlist gehad. De Imperia staat nu bovenaan onze lijst. Heeft er iemand aanvullende informatie? Is er inmiddels al een Imperia-bezitter op dit forum???
Zou dat al kunnen? Ik begreep dat het nog niet helemaal uitontwikkeld was toch? Als je 'm nu (mei) zou kunnen bestellen, dan duurt het toch nog wel een week of wat voordat je 'm daadwerkelijk op de oprit hebt staan.
Gelogd

sander1976

  • Gast
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #19 Gepost op: mei 14, 2014, 02:25:57 pm »

Hallo Allen, even een vraagje aan degene die de vouwwagen gezien hebben. De ruimte aan de zijkant van het bed waar je het bed open kan klappen, is die ruimte niet erg krap? Loop je niet constant tegen het doek aan, hoe zit het met de hoogte daar? En kan je ook aan die zijkant uit het bed stappen? Alvast bedankt voor jullie reactie!

Gelogd

tijn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #20 Gepost op: mei 14, 2014, 04:03:33 pm »

Er zijn er schijnbaar al een paar de deur uit. Dus misschien was er al iemand een weekendje wezen proefkamperen.... Vandaar de simpele vraag.

Vandaag ben ik nog een keer gaan kijken en je kunt inderdaad in de ruimte naast het bed staan. Zelf ben ik 1.87 en moet wel bukken om erin te stappen en je staat vervolgens tegen het tentdoek. Lijkt me een probleem wanneer het doek nat is. Via die kant het bed uit is niet mogelijk. De binnentent heeft daar alleen een raam met gaas erin.
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #21 Gepost op: mei 14, 2014, 08:44:16 pm »

Bedenk goed dat bij dit type, als je alleen de wagenbak opzet, je meteen buiten staat als je uit bed stapt. Geen tussenstukje dus.
Gelogd

tijn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #22 Gepost op: mei 17, 2014, 08:25:54 am »

 :> Gisteren de knoop doorgehakt en we hebben een Imperia aangeschaft....
Met Pinksteren gaan we lekker proefkamperen.
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #23 Gepost op: mei 17, 2014, 09:10:09 am »

Gefeliciteerd met de keuze en geniet ervan!


Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #24 Gepost op: mei 17, 2014, 09:39:47 am »

Bedenk goed dat bij dit type, als je alleen de wagenbak opzet, je meteen buiten staat als je uit bed stapt. Geen tussenstukje dus.
Dat zou voor mij niet afwegen tegen het klapsysteem. Grootste voordeel is volgens mij de bereikbaarheid van de bagage als hij is ingeklapt en uitgeklapt en dat dus alles wat je niet gebruikt lekker kan blijven liggen.

Proficiat dus!
« Laatst bewerkt op: mei 17, 2014, 09:42:53 am door KlapJoeri »
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

tijn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #25 Gepost op: mei 18, 2014, 07:34:52 am »

Dank jullie wel. ... voor ons gaf de bereikbaarheid van de bagageruimte de doorslag.
Nu nog op zoek naar een betaalbare koelkast en we zijn klaar voor het kampeerseizoen.
Gelogd

PetraL

  • Gast
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #26 Gepost op: mei 18, 2014, 07:02:17 pm »

Gefeliciteerd! :>
Ondanks wat ik zei, is het een enorm mooie en gave wagen!
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #27 Gepost op: mei 19, 2014, 07:24:41 pm »

Proficiat en heb je wat moois in het vooruitzicht.
We horen graag hoe je het proef kamperen is bevallen.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

tijn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #28 Gepost op: mei 30, 2014, 01:19:15 pm »

Vandaag nog wezen kijken, onderdeel van de voorpret (a.s. woensdag!!  :K) en even meten hoe groot de bakken moeten zijn  die we gaan aanschaffen. Toch wel erg gaaf om het geheel weer te zien. Daarnaast even staan passen en meten om te kijken welke koelkast we in de grote disselbak gaan krijgen. Waarschijnlijk gaat het deze worden: [http://www.zanussi.nl/Products/Product-page/?pId=b862953e-6ee4-4b46-9de9-cdbf1a46e0ff] De felsranden van de disselbak moeten dan wel door een tweede persoon wat naar buiten getrokken worden maar ik denk dat het past. Heeft iemand van jullie ook een aardlekschakelaar ingebouwd? De wit heeft er een in een stekkerblok a €59,- erg prijzig maar misschien maak ik nog een vaste opstelling.
Gelogd

tijn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Cabanon Imperia
« Reactie #29 Gepost op: juni 28, 2014, 01:08:18 pm »

Proefkampeerweekend met Pinksteren: in een woord geslaagd! :nl
Gelukkig waren we met vrienden die tijdens het inpakmoment de Kids meenamen naar het zwembad. Het was erg warm die dag en omdat alle spullen nog een vaste plek moeten krijgen hebben we alles wel 2x vast gehad. Opzetten en inpakken duurde toch wel 2 uur. 
Koelkast (zie hierboven) zorgde voor maximaal koele drankjes. We hebben gisteren nog een oventje en een toilet aangeschaft. Nu hebben we onze vakantiespullen compleet. Komende week ga ik zelf nog een kraan inbouwen, alle materialen plus accupakket heb ik inmiddels in huis. Nog 14 dagen werken en de zomervakantie begint. France here we come! W:
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal