Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: In dubio over ijskast  (gelezen 20693 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PetraL

  • Gast
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #15 Gepost op: april 22, 2014, 08:55:31 pm »

Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #16 Gepost op: april 26, 2014, 09:16:30 am »


Beste Mieke,

Is deze niets  http://www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/koelboxen/vrijbuiter-outdoor-icecool-45c/
Is in de aanbieding en voor een redelijke prijs. Ik gebruik zelf mijn koelbox als hij niet in de vouwwagen staat om bier koud te houden (ook als hij wel id vouwwagen staat).
Het lijkt wel alsof daar in de gewone koelkast nooit plek voor is thuis. Maw als je stopt met kamperen blijft de koelkast nuttig.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #17 Gepost op: april 26, 2014, 09:29:25 am »

Beste Mieke,

Is deze niets  http://www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/koelboxen/vrijbuiter-outdoor-icecool-45c/
Is in de aanbieding en voor een redelijke prijs. Ik gebruik zelf mijn koelbox als hij niet in de vouwwagen staat om bier koud te houden (ook als hij wel id vouwwagen staat).
Het lijkt wel alsof daar in de gewone koelkast nooit plek voor is thuis. Maw als je stopt met kamperen blijft de koelkast nuttig.
Ziet er goed uit voor die prijs
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #18 Gepost op: april 26, 2014, 10:23:17 am »

Wij hebben deze gekocht:
http://www.vrijbuiter.be/kampeerartikelen/koelboxen/vrijbuiter-outdoor-compressor-koelkast/

Past goed in de disselbak.


Dit model (ander merk (LG), maar volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde) hebben wij ook naast de koelkast die in de keuken ingebouwd zit; deze gebruiken wij voor de etenswaren en eventueel voor wat ijs. Voorheen in de disselbak, nu gewoon achter in de auto (gevuld met bv handdoeken).
Functioneert prima, ook bij hoge temperaturen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #19 Gepost op: april 26, 2014, 10:32:47 am »

Beste Mieke,

Is deze niets  http://www.vrijbuiter.nl/kampeerartikelen/koelboxen/vrijbuiter-outdoor-icecool-45c/
Is in de aanbieding en voor een redelijke prijs. Ik gebruik zelf mijn koelbox als hij niet in de vouwwagen staat om bier koud te houden (ook als hij wel id vouwwagen staat).
Het lijkt wel alsof daar in de gewone koelkast nooit plek voor is thuis. Maw als je stopt met kamperen blijft de koelkast nuttig.
Sorry voor de interruptie, maar ook deze is alleen 230 Volt. Dus niet handig voor onderweg.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

  • Gast
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #20 Gepost op: april 26, 2014, 07:44:27 pm »

@jelle: zoals al gezegd heb ik voor onderweg de koelbox in de keuken van oze HK dus de nieuwe koelbox heeft geen 12v nodig.

Goeie tip Olaf. Moet kukken dat ik net op 2dehands zag http://www.2dehands.be/caravans-kamperen/kampeer-accessoires/koelboxen/kampeer-koelbox-tristar-icecool-45c-188235092.html en een mailtje stuurde ;)
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #21 Gepost op: april 27, 2014, 04:25:15 pm »

 :( weer slecht ervaring met tweedehandssite. Voel me weer gebruikt. Eerst mailtje,  Oh ja hoor ik ben akkoord met je bod van 90 euro. Nog geen half uurtje later mailtje terug dat ze hem aan iemand anders verkocht hebben voor een hoger bedrag. Dat ze me dan gewoon zeggen dat ze 100 euro willen dan was dat voor mij ook goed moet je niet zeggen vraagprijs 100 maar bieden mag en vakje bieden open zetten + dan nog eerst zeggen dat je akkoord bentlet het bod :I.
Ik wacht nog even af of geen tweedehandsje kan scoren, heb nog twee maand tijd.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #22 Gepost op: april 27, 2014, 05:19:29 pm »

:( weer slecht ervaring met tweedehandssite. Voel me weer gebruikt. Eerst mailtje,  Oh ja hoor ik ben akkoord met je bod van 90 euro. Nog geen half uurtje later mailtje terug dat ze hem aan iemand anders verkocht hebben voor een hoger bedrag. Dat ze me dan gewoon zeggen dat ze 100 euro willen dan was dat voor mij ook goed moet je niet zeggen vraagprijs 100 maar bieden mag en vakje bieden open zetten + dan nog eerst zeggen dat je akkoord bentlet het bod :I.
Ik wacht nog even af of geen tweedehandsje kan scoren, heb nog twee maand tijd.
Tja, ook eens meegemaakt. En dat niet 1x, maar 2x bij dezelfde op hetzelfde ding. Toen was ik natuurlijk best pissig. Maar die vent vond het doodnormaal. En later duffde hij mij te mailen of ik het niet alsnog wilde kopen omdat de hoogste had afgehaakt.
Het omgekeerde ook meegemaakt. ik verkocht iets, kwam prijs overeen. Maar na 4 dagen nog geen geld. Toen afspraak gemaakt met een ander. wel voor een hoger bedrag overigens, dus bijkomend voordeel. Die ander kwaad omdat we volgens hem een overeenkomst hadden.  Maar dat houdt dan ook in dat je meteen betaalt en niet nog een poos wacht. Tenslotte heb je via MP geen enkele garantie en ga ik voor degene die het eerst betaalt. Want met mij hebben ze ook geen medelijden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

solex

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 591
  • Merk Vouwwagen: ex trigano odyssee 2015. Ex raclet tropicana en Ex walker doublette
  • nooit te oud om te leren.
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #23 Gepost op: april 27, 2014, 06:21:52 pm »

Hoi

Niet over inzitten dit gebeurd vaak op veilingsites.
Zelf al vaker aan de hand gehad en dan denk ik altijd geen hand maar een land vol.
Hier staat er nog 1.
Is ongeveer even ver.

http://www.2dehands.be/caravans-kamperen/kampeer-accessoires/koelboxen/tristar-hybridcool-hc-45-188127524.html
Gelogd
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

Mieke

  • Gast
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #24 Gepost op: april 27, 2014, 08:03:12 pm »

@solex: Die heb ik al gemaild vanaf hij online staat maar ze antwoorden zelfs niet ::). Nog niet eens geboden of zo gewoon gezegd dat ik hem wou komen halen. Weet je ik zal eens het bedrag bieden dat ze vragen wie weet ;)
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #25 Gepost op: april 27, 2014, 08:32:46 pm »

Je kan het niet geloven. Ik zet dat bod van 100 euro en nog geen 2 minuten later krijg ik bericht dat ik hem mag komen halen. Eerst laten ze niks horen en plots ::) Fingers crost, want wie weet.... Ik kan pas woensdag ten vroegste tot daar gaan het is voor mij toch een uurtje rijden.
Gelogd

solex

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 591
  • Merk Vouwwagen: ex trigano odyssee 2015. Ex raclet tropicana en Ex walker doublette
  • nooit te oud om te leren.
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #26 Gepost op: april 27, 2014, 08:52:58 pm »

Hoi

Mooi toch,komt het allemaal op zijn pootjes terecht.  :>
Gelogd
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

Edengeer

  • Gast
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #27 Gepost op: april 27, 2014, 10:14:29 pm »

Je kan het niet geloven. Ik zet dat bod van 100 euro en nog geen 2 minuten later krijg ik bericht dat ik hem mag komen halen. Eerst laten ze niks horen en plots ::) Fingers crost, want wie weet.... Ik kan pas woensdag ten vroegste tot daar gaan het is voor mij toch een uurtje rijden.

ik heb ook even gekeken maar er is een hoger bod uitgebracht............ hoop voor je dat het goed gaat! Suc6
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #28 Gepost op: april 28, 2014, 04:45:59 am »

Je kan het niet geloven. Ik zet dat bod van 100 euro en nog geen 2 minuten later krijg ik bericht dat ik hem mag komen halen. Eerst laten ze niks horen en plots ::) Fingers crost, want wie weet.... Ik kan pas woensdag ten vroegste tot daar gaan het is voor mij toch een uurtje rijden.
Tja, er zijn mensen die erg laks reageren op hun advertenties. Heb het allemaal meegemaakt. Maar ik heb vorig jaar ook een box gezocht en je moet er snel bij zijn en er wordt hoog en snel op geboden.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mieke

  • Gast
Re: In dubio over ijskast
« Reactie #29 Gepost op: april 28, 2014, 06:50:40 am »

Ja, ik zag het ook. Ik heb een telefoonnummer gekregen ik ga straks eens bellen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal