Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Zeeland: Nieuwvliet: Camping Vogelenzang  (gelezen 1934 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
NL: Zeeland: Nieuwvliet: Camping Vogelenzang
« Gepost op: juni 10, 2014, 04:27:32 pm »

Hallo allemaal,

net terug van een lang pinksterweekend in Zeeuws Vlaanderen. Dacht laat ik maar eens een korte recensie schrijven over deze fijne camping.
Foto's volgen nog, camera ligt in de vouwwagen :H en die hebben we droog in kunnen pakken en weg kunnen zetten dus die gaat pas weer open als het droog is  :P. Hopelijk vanavond.

http://www.campingvogelenzang.nl/welkom.htm

Camping is vooral ingericht op vaste plaatsen, veel chalets en vaste caravans die er een seizoen staan, zie plattegrond op de link.
Echte rustige familie camping met veel vaste gasten dus. De vaste gasten waren heel vriendelijk en deden niet alsof het hun camping was. Voordeel was wel dat men de plekken heel netjes bij hield. er was altijd wel iemand gras aan het maaien, knippen onder de stacaravans etc. Wel leuk om te zien, maar dat resulteerde wel in een hele nette camping. Achterste deel ben ik niet geweest ivm de sta caravans etc. maar daar kom je toch niet.

Officieel is de receptie dicht tussen 12 en 15.
Wij stonden dus voor een dichte slagboom :N Aankomst maakte niet veel uit toen ik belde, maar we hadden wat file bij Antwerpen en Hulst en waren dus rond 12.15 daar.....
Maar hebben de keuken open gegooid op de parkeerplaats en een broodje later kwam de eigenaresse terug van de dochter naar school brengen. 20 euro borg voor de slagboom 'chip' betaald en de vouwwagen opgezet.
De rest betalen kwam later wel. Hebben we bij vertrek gedaan, dus erg relaxte eigenaren. Maar de aankomst tijd is wel een punt om in de gaten te houden.

Het kampeerveld is dichtbij het washok en speeltuin met zwembad. Plekken verschillen in grootte en hebben water, electra en evt. CAI aansluiting. Sommige plekken hadden wat meer privacy dan andere. Bij de meeste sta je tegen elkaar aan, wel een camping waar men contact zoekt en waar soms wat kennissen/families bij elkaar staan. Wij stonden afgelegen en dat vinden we prima maar kan me voorstellen dat je dat heel leuk vindt of juist niet. Wij zitten er een beetje tussenin en neigen naar afgelegen  :P

Speeltuin is echt voor de kleintjes tot 8/10 jaar, en heeft een grote trampoline, een kleine trampoline, een springkussen, tafeltennis, klein zwembad max. diepte was 80 cm. ofzo.

Er is nog een veld achterin op de plattegrond bij plaatsen  22,25,26,28 etc. hier staan nog wat paarden is een groot voetbalveld, maar dit is vooral een 'overloop'/trekkers veld of als je het niet erg vind om wat afgelegen te staan dacht dat de eigenaar zei dat hij daar voor 4 plekken stroom ene water heeft, CAI weet ik niet, vind ik zelf niet belangrijk dus let ik niet op :o.
Maar wel een eind(je) van het washok/toilet dus.

Sanitair is gescheiden en netjes, bij de heren zijn er 3 douches 2 W.C's en een kinder W.C.  en een kinder wasbak en 2 urinoirs verder 5 wasbakken met warm water.
Minpunt is dat je 50 cent moet inwerpen voor de douche, die instelbaar is met een thermostaat en lang genoeg duurt. Ook het afwassen kost 20 cent dan krijg je een flinke wasbak/halve emmer loei heet water! Geen stoppen in de wasbak dus zelf een teil/emmer of stop meenemen naar afwasplek.

Camping zelf ligt op een kilometer van het strand af via een dijk die het eerste deel  alleen een fietspad is. Dus je loopt wel in de zon. Parkeren kan bij het strand 1 euro per uur of 4 per 24 uur, of verder op de dijk in de berm gratis (zag auto's staan weet niet of dat mag)

Honden zijn welkom op de camping en op de stranden (aangelijnd) en tot 10 uur en na 18 uur op het strand los.

Er is een restaurant om de hoek (niet geweest) en de camping heeft zelf een winkeltje met fris ijs en wat klein speelgoed.
Voor de boodschappen (AH, Jumbo Plus etc.) moet je naar Breskens of Oostburg etc.


Een leuke sfeer met aardige eigenaars.

Vriendelijkheid/vakkundigheid personeel:9
Sanitair:7 (als geen munt systeem was dan een 9)
Schoonheid van de camping zelf:9
Animatie team:nvt, speeltuin is voor de kleintjes leuk: 8
Voorzieningen:8
Eet gelegenheden op de camping:nvt

Let op dit is mijn mening/belevenis en die kan dus voor iedereen anders zijn. 

Foto is vanaf de dijk genomen camping is aan de linkerkant.
« Laatst bewerkt op: maart 25, 2015, 05:19:36 pm door Klavertjes »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal