Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: 3 dagen onderweg hoe doen jullie dat?  (gelezen 7959 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Funnyfish

  • Gast
Re: 3 dagen onderweg hoe doen jullie dat?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 04, 2014, 08:22:34 am »

De afgelopen jaren ben ik vaak met de kids met een rugzak en een tentje weggeweest. Dan hadden we standaard een keer noodels met een vacuum verpakte hampurger en kuipjes appelmoes voor de ene dag en pannekoeken (kant en klare schudfles en houdbare melk) mee. Op de pannekoeken kunnen plakjes kaas en plakjes appel en evt een appelmoesje als toetje.
Gelogd

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: 3 dagen onderweg hoe doen jullie dat?
« Reactie #16 Gepost op: februari 03, 2015, 05:54:09 pm »

Koude macaroni salade doet het hier altijd prima, en kun je vrij snel de avond voor vertrek klaarmaken binnen een half uurtje:

-Macaroni koken en laten afkoelen.
intussen:
-Paprika fijnsnijden (2-3 stuks afhankelijk van de hoeveelheid macaroni)
-fijngesneden uitje (of 2)
-paar augurken in stukjes
-blokjes gerookte ham (kant en klaar uit zo'n plastic verpakking)

Als de macaroni is afgekoeld kieper je alles bij elkaar en meng je het met een paar lepels mayonaise of slasaus. Wij vervoeren deze altijd in een goed afsluitbare plastic bak met deksel.

In de koelbox blijft deze maaltijd 2-3 dagen goed (langer nooit geprobeerd) En het voordeel is dat je het niet hoeft op te warmen en zo naar binnen kunt lepelen (eventueel peper en zout mee).
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: 3 dagen onderweg hoe doen jullie dat?
« Reactie #17 Gepost op: februari 03, 2015, 07:37:44 pm »

blikken soep,blok ravioli, pannekoekenmix etc, quiche, noodles, kant en klare geb. aardappelblokjes, wat sla en hamburgers en een dagje patat gaat er ook altijd wel in. keertje luxe uit eten kan uiteraard ook.
Gelogd

Thieyo

  • Gast
Re: 3 dagen onderweg hoe doen jullie dat?
« Reactie #18 Gepost op: februari 03, 2015, 08:05:57 pm »

Ik hou er helemaal niet van om eten mee te nemen, ik zou het liefst gelijk lokale producten halen, maar dat is niet handig op een doorreis,  op een restaurant zit je ook niet te wachten na een dag rijden...Ik zou dan toch kiezen voor een lekkere salade, maar de dressing apart vervoeren!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal