Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: gewone koelkast  (gelezen 16096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DannyST

  • Gast
Re: gewone koelkast
« Reactie #15 Gepost op: augustus 07, 2014, 05:24:27 pm »

2biertjes een fles wijn en wat fris en hij is vol en dan moet er nog eten in.



Dat is misschien wat overdreven... maar inderdaad, er past minder in dan thuis.
Wij doen om de dag boodschappen; scheelt in de hoeveelheid die gekoeld moet worden.

We hebben een tafelmodelkoelkast gehad toen we nog een caravan hadden. Die paste door de deur van de caravan naar binnen en omdat de caravan verder nagenoeg leeg bleef was dat geen probleem.

We missen dat grote ding nog wel eens (de koelkast die koelt dan hè, niet die koelkast op wielen).
Helemaal als de barbecue aangestoken wordt. Dan liggen er een aantal grote pakken vlees in de koelkast en is die zo vol...


Als je de ruimte hebt en je vind een tafelmodelkoelkast praktischer... waarom zou je het niet doen?
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2014, 05:27:13 pm door DannyST »
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: gewone koelkast
« Reactie #16 Gepost op: augustus 07, 2014, 05:41:20 pm »

wij hebben het hybride model. Echt geniaal zo'n compressorkoelkast  :>
Moest na een koude nacht altijd het water in de zon zetten om de fles te ontdooien  :J
Ik heb ook een Compressorkoelbox, maar die lijkt wel veel harder te gaan koelen naarmate de omgeving warmer wordt. 's morgens melk lekker koud aan het einde van de dag Melk met stukjes ijs.

Overigens... er bestaan ook campinggeschikte koelkastjes met deur : http://www.wehkamp.nl/huishouden/koelkasten/koelkasten/severin-ks9827-barmodel-koelkast/C27_7G2_7G2_765592/?BC=GOA&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCsBwkLzlfwECjCIxDD9n&BAC=ALG&cm_mmca1=12913-AGI-12488696342-ASI-67025080178-86765592&gclid=CKCq-Mi-gcACFamWtAodYgEA4w
Gelogd
Adventure Awaits

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Endt001

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: KIP Navigator 44 TDB
  • Wanneer je haast heb is het tijd om te gaan zitten
Re: gewone koelkast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 14, 2014, 12:20:36 am »

Wij moeten voor onze nieuwe vouwwagen Jametic Blue Style CP ook nog een koelkastje. Nu zag ik in de blokker folder deze:

http://www.blokker.nl/nl/blknl/woonaccessoires/mini-koelkast-38-liter?channel_code=544&product_code=93801473&referer=google&gclid=Cj0KEQjwmayfBRDo25CR9un4hvEBEiQAv9fBbSrEII_c-GagTtkjoVDgLdDINDXvUr1Ai9_SnXZ4J0saAoOo8P8HAQ

Iemand ervaring mee? Of andere tips. Koelbox model vinden wij niet zo handig.

Grt. Peter
Gelogd

DannyST

  • Gast
Re: gewone koelkast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 14, 2014, 02:17:45 am »

Die van Blokker lijkt me nogal aan de kleine kant. Daar past bijvoorbeeld maar 1 anderhalve literfles in. Ik zou nog even verder kijken.
Gelogd

mars

  • Gast
Re: gewone koelkast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 14, 2014, 03:27:51 am »

Een echt goed werkende koelkast is een Engel.
Tis alleen jammer dat ze wel heel erg duur zijn.
HK heeft er 1tje in de outlet.
http://www.holtkamper.nl/Outlet-Occasions.html
Gelogd

Jos Montana

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: gewone koelkast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 14, 2014, 07:37:31 am »


Wij moeten voor onze nieuwe vouwwagen Jametic Blue Style CP ook nog een koelkastje. Nu zag ik in de blokker folder deze:

http://www.blokker.nl/nl/blknl/woonaccessoires/mini-koelkast-38-liter?channel_code=544&product_code=93801473&referer=google&gclid=Cj0KEQjwmayfBRDo25CR9un4hvEBEiQAv9fBbSrEII_c-GagTtkjoVDgLdDINDXvUr1Ai9_SnXZ4J0saAoOo8P8HAQ

Iemand ervaring mee? Of andere tips. Koelbox model vinden wij niet zo handig.

Grt. Peter

Wij hebben deze koelkast op dit moment in gebruik in Zuid Frankrijk. Gebruiken hem enkel voor blikjes fris, bier en rose. Voor alle andere spullen gebruiken we de kk van de basekitchen. Koelkast koelt prima maar is veel te klein voor alle spullen.
Gelogd

DannyST

  • Gast
Re: gewone koelkast
« Reactie #22 Gepost op: augustus 14, 2014, 12:00:17 pm »

Een echt goed werkende koelkast is een Engel.
Tis alleen jammer dat ze wel heel erg duur zijn.
HK heeft er 1tje in de outlet.
http://www.holtkamper.nl/Outlet-Occasions.html

490 euro vind ik inderdaad nogal aan de prijs.
Onze Mobicool was iets van 150-180 euro bij De Wit.

Maar misschien is die Engel speciaal op maat gemaakt voor Holtkampers? ...dan is de prijs ook weer niet zo heel gek (ze zullen er vast minder van verkopen dan Mobicool).
Gelogd

mars

  • Gast
Re: gewone koelkast
« Reactie #23 Gepost op: augustus 14, 2014, 01:10:05 pm »

Nee zijn standaard Engel koelkasten.
Nieuw iets van 850-900 euro dacht ik.
Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: gewone koelkast
« Reactie #24 Gepost op: maart 26, 2015, 03:38:21 am »

Ik zit volop in mijn koelkastenonderzoek.

De mobicool b40 staat op de shortlist, maar de waeco 40 hybride via een Duitse site (wegens minder euro) is ook kanshebber. Als het geluid maar heeeel zacht is, ben een lichte slaper...

Alleen dat bovenlader aspect beb ik niet kapot van. Dus ik zit stiekem ook te lezen over minikoelksten of barmodellen met een deurtje aan de voorkant. Maar zover ik nu doorgespit heb, zijn dat geen compressors?

Wie weet een kleine compressorkoelkasf met deur aan de voorkant? Dat moet toch ook wel bestaan?

Groet,
Caroline
Gelogd

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: gewone koelkast
« Reactie #25 Gepost op: maart 26, 2015, 05:34:47 am »

Als je geluid een probleem vindt, moet je geen compressor koelkast kiezen! Of je moet hem s'nachts uitschakelen...
Gelogd

rubends

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 197
  • Merk Vouwwagen: holtkamper Kyte Xl 2012
Re: gewone koelkast
« Reactie #26 Gepost op: maart 26, 2015, 05:47:49 am »

Als je geluid een probleem vindt, moet je geen compressor koelkast kiezen! Of je moet hem s'nachts uitschakelen...
Wij hebben een mobicool b40, en je moet al bijna je hoofdkussen erop leggen om daar wakker van te worden hoor.  Voor het slapengaan één standje minder zetten, en hij slaat heel lang niet meer aan. 
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: gewone koelkast
« Reactie #27 Gepost op: maart 26, 2015, 05:11:39 pm »

Als je geluid een probleem vindt, moet je geen compressor koelkast kiezen! Of je moet hem s'nachts uitschakelen...

Wij hebben de Mobicool C40, en we vinden het geluid juist heel erg meevallen!! Ik heb best last van geluiden wanneer ik ga slapen maar de koelkast stoort echt niet!
Daarbij slaat hij 's avonds en 's nachts minder aan! 
We hebben ook een ventilatorkoelkastje van Mobicool maar die zetten we wel uit 's nachts, want die hoor je wel heel erg! Zit alleen drank in!!  bier W: en water!!
Gelogd

patser

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 65
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Violist 2020 ex Arizona 2015
Re: gewone koelkast
« Reactie #28 Gepost op: maart 26, 2015, 05:49:50 pm »

Een bovenlader is energie zuiniger dan een voorlader. Kou gaat naar beneden,  dus het stroomt er niet uit wanneer je hem opent. De b40 staat nu net aan bij mij. Ik hoor hem amper. Het is 46 dB
Gelogd

simonep

  • Gast
Re: gewone koelkast
« Reactie #29 Gepost op: maart 26, 2015, 05:58:24 pm »

wij hebben een koelkistje bij obelink gekocht. is dit een beetje een goede? hoorde dat dit een goed merk was...iemand ervaring mee?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal