Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Aart Kok Roden super!  (gelezen 7843 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kampala

  • Gast
Aart Kok Roden super!
« Gepost op: augustus 16, 2014, 03:59:29 pm »

Vandaag bij AK in roden geweest voor het ophalen van onze nieuwe Livingstone.

Zeer uitgebreide instructie gehad van half tien tot 12 uur.  Onze vragen werden rustig beantwoord. Wij konden zelf ook nog even oefenen. Onze oude koelkast en fietsenrek zijn ook nog gratis overgezet. Daar moest nogal wat aan verbouwd worden maar zonder problemen bij een kopje koffie werden de zaken keurig overgezet. De oude schroefgaten werden keurig weggewerkt met een popnagel.  Je moet er maar opkomen. Ook de directe stroomdraad werd gratis aangepast aan de aansluiting van onze auto. Zoadat hij bij uitgeschakelde motor de accu niet leegtrekt.

AK  Roden geeft een perfecte service en niet alle opties worden aangesmeerd maar ook besproken of je het wel echt nodig hebt.

Bert en Ada bedankt, het was een rot eind rijden maar het was het waard.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2014, 04:04:53 pm door Kampala »
Gelogd

Jerome

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 812
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2014, 07:10:43 pm »

Gefeliciteerd met jullie aanwinst. Het blijft vooralsnog zeldzaam dat we een Aart Kok spotten. Dit voorjaar hebben we een Tundra gespot en deze zomer een Kavango. Maar ik heb het idee dat het er meer gaan worden!
Veel plezier met jullie Livengstone :)1]
Gelogd

Lebbink

  • Gast
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2014, 08:25:46 pm »

Wij zijn afgelopen maanden 2 keer in Roden geweest, om uit te zoeken welke vouwwagen we nu precies willen. Beide keren zijn we zeer hartelijk ontvangen en hebben in alle rust zowel de Combi Camp Country als de Aart Kok Livingstone Game Drive kunnen ontdekken. Alle plus en minpunten uitgebreid besproken tijdens een kop koffie en zijn weer vertrokken met een goed gevoel en veel informatie en goede adviezen! Top  :>
Gelogd

par

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 475
  • Merk Vouwwagen: Bürstner Premio 450 TS (o wacht dat is een caravan...)
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #3 Gepost op: augustus 17, 2014, 11:38:18 am »

Wij hebben bij Aart Kok Roden onze Flexi gekocht, en we wonen in Brabant. Ze nemen de tijd voor je, geven uitstekende toelichting, je kent je hele wagen als je weggaat. Ook vragen die je daarna nog hebt worden vlot en vriendelijk beantwoord. Nergens hebben we zo'n vriendelijke ontvangst gehad en zulke bruikbare adviezen, en we zijn toch op veel plaatsen geweest voor een vouwwagen.

Megapluim voor Bert en Ada!
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #4 Gepost op: augustus 17, 2014, 12:41:33 pm »

Ik ben in Heemstede wezen kijken voor Zambesi RL. Maar ik vond de verkoper niet zo kundig. Ik denk dat dit ook mede verantwoordelijk is geweest dat de Cocoon het heeft gewonnen. Buiten wat andere verschillen. Prijzen ontlopen elkaar niet veel.
De verkoper wist de tent niet vlot en fatsoenlijk op te zetten. En geen duidelijke antwoorden te geven op vragen. Misschien werkte hij er net. Eenzelfde soort ervaring had ik ook bij Pauw met de Malawi. Dat zijn wel gemiste kansen. Bij Pauw was het zelfs zo dat de verkoper zei dat de keuken er af moest tijdens in- en uitklappen. Terwijl ik hier op het forum heb gelezen dat de keuken er niet af hoeft.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

par

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 475
  • Merk Vouwwagen: Bürstner Premio 450 TS (o wacht dat is een caravan...)
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #5 Gepost op: augustus 17, 2014, 12:47:04 pm »

Ik ben in Heemstede wezen kijken

Over Heemstede kan ik niet oordelen, dit topic gaat over AK Roden.  :)
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #6 Gepost op: augustus 17, 2014, 01:49:59 pm »

Over Heemstede kan ik niet oordelen, dit topic gaat over AK Roden.  :)
Blijft Aart Kok.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.271
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #7 Gepost op: augustus 17, 2014, 01:54:48 pm »

Is natuurlijk niet het zelfde.
De 1ne verstaat zijn vak van verkopen beter dan de andere.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #8 Gepost op: augustus 17, 2014, 02:00:19 pm »

Blijft Aart Kok.
Dat is een drogreden. De ene Albert Heijn is de andere niet. En toch is het dan allebei Albert Heijn.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #9 Gepost op: augustus 17, 2014, 02:01:27 pm »

Is natuurlijk niet het zelfde.
De 1ne verstaat zijn vak van verkopen beter dan de andere.
Heb ik gemerkt dus. En wellicht dat de noorderlingen wat beter in dit vak zijn dan anderen. :#
Als het niet goed voelt, is een klant zo weer weg. Zonder herkansing.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #10 Gepost op: augustus 17, 2014, 02:03:36 pm »

Dat is een drogreden. De ene Albert Heijn is de andere niet. En toch is het dan allebei Albert Heijn.
Dan zal de persoon die de leiding heeft over beide vestigingen toch beter dienen op te letten. Maar de ene verkoper is uiteraard de andere niet.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.271
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #11 Gepost op: augustus 17, 2014, 02:05:28 pm »

Heb ik gemerkt dus. En wellicht dat de noorderlingen wat beter in dit vak zijn dan anderen. :#
Als het niet goed voelt, is een klant zo weer weg. Zonder herkansing.
Over het algemeen rustiger.
Maar ook hier zijn niet alle mensen van gediend.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

danny060473

  • Gast
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #12 Gepost op: augustus 17, 2014, 02:20:16 pm »

Een paar weken gelezen op dit Forum dat het bedrijfspand in Roden the huur staat. Weet iemand of dit eventuele consequenties gaat hebben en zoja welke? We zijn in onze vakantie in Roden wezen kijken naar de livingstone met een meer dan uitstekende service terwijl we aangaven die dag zeker niet te kopen (was reeds later op de dag en Bert nam na sluitingstijd zeer ruim de tijd voor ons) we hebben vanwege het iets latere tijdstip besloten om later in het jaar nog eens de Livingstone te bekijken. We wonen maar 2,5 uur rijden bij Roden vandaan, vandaar de vraag.

Komende zaterdag gaan we naar heemstede om de wagen nogmaals life te zien, verschil in winkel zal dan bepalen waar we hem aanschaffen. Maar als Roden weggaat/stopt oid..........wil ik dat graag vooraf weten zonder het direct te willen vragen aan betreffende.
Gelogd

Kampala

  • Gast
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #13 Gepost op: augustus 17, 2014, 04:37:08 pm »

Ik heb de vraag aan Ada gesteld. Zij vertelde mij dat er een probleem is geweest met de verhuurder. Dit is opgelost. Dus AK Roden gaat niet stoppen.
Ik kan het uiteraard niet op waarheid checken maar ik heb het er mee gedaan. Temeer omdat ik met de service altijd naar Heemstede kan. Zij vertelde ook dat het goed gaat in  Vouwwagenland. en dat AK groeit....
Gelogd

danny060473

  • Gast
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #14 Gepost op: augustus 17, 2014, 04:57:47 pm »


Ik heb de vraag aan Ada gesteld. Zij vertelde mij dat er een probleem is geweest met de verhuurder. Dit is opgelost. Dus AK Roden gaat niet stoppen.
Ik kan het uiteraard niet op waarheid checken maar ik heb het er mee gedaan. Temeer omdat ik met de service altijd naar Heemstede kan. Zij vertelde ook dat het goed gaat in  Vouwwagenland. en dat AK groeit....

Mijn dank is groot
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal