Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aart Kok Roden super!  (gelezen 7842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chrishoek

  • Gast
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #15 Gepost op: augustus 17, 2014, 09:32:12 pm »

Ik heb de vraag aan Ada gesteld. Zij vertelde mij dat er een probleem is geweest met de verhuurder. Dit is opgelost. Dus AK Roden gaat niet stoppen.
Ik kan het uiteraard niet op waarheid checken maar ik heb het er mee gedaan. Temeer omdat ik met de service altijd naar Heemstede kan. Zij vertelde ook dat het goed gaat in  Vouwwagenland. en dat AK groeit....

Vreemd, het pand staat nog wel te huur op Funda.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #16 Gepost op: augustus 17, 2014, 09:44:26 pm »

Vreemd, het pand staat nog wel te huur op Funda.
Er kunnen talloze redenen zijn waarom dat zo is. Al was het maar dat de makelaar van de verhuurder wat laks is.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #17 Gepost op: augustus 17, 2014, 10:35:12 pm »

Of dat de buren er wel uitgaan (er hing een paar weken geleden posters van opheffingsuitverkoop bij de buren in hetzelfde pand)
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #18 Gepost op: augustus 17, 2014, 10:40:58 pm »

Of dat de buren er wel uitgaan (er hing een paar weken geleden posters van opheffingsuitverkoop bij de buren in hetzelfde pand)
Hmmm.. Ik meen me te herinneren dat het beeld op de interieurfoto's duidelijk een interieur met vouwwagens betrof. Dan gaat het bij makelaars ook werkelijk om dat oppervlak c.q. dat  interieur.
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Aart Kok Roden super!
« Reactie #19 Gepost op: augustus 18, 2014, 11:02:41 am »

Wij waren vlak voor de vakantie bij erica in zeist geweest om de Combi Camp te bekijken. Duidelijke uitleg en alle ruimte om hem eens goed te bekijken.Helaas had hij er geen op voorraad. Heemstede was dicht dus roden gebeld. Gelijk al een klik aan de telefoon met ada. We hebben een aantal keer terug gebeld voor info ( je rijd niet even 2,5 uur heen en 2,5 uur terug) Uiteindelijk eind van de midag terug gebeld dat we hem wilde hebben. De donderdag voor de vakantie opgehaald . Een heel duidelijke uitleg gekregen met veel tips waar we nu dus gebruik van maken. Dus voor ons een toppertje. Een aantal jaar eerder in heemstede geweest en die ervaring was toen niet heel positief.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal