Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Re: Hoe kies je jouw merk en type vouwwagen. op zoek  (gelezen 1198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dap80

  • Gast
Re: Hoe kies je jouw merk en type vouwwagen. op zoek
« Gepost op: mei 03, 2015, 09:57:47 pm »

Hallo!

Ondanks deze tips zie ik toch door de bomen niet het volledige bos...

Ik ben op zoek naar een zo licht mogelijk geremde vouwwagen (2ehands, bj maakt me niet heel erg veel uit) met twee aparte slaapcabines/plekken. En.... zo makkelijk mogelijk door 1 volwassene op te zetten. Ik ben namelijk alleen met kleine ventjes op vakantie, die de haringen wel aan kunnen geven, maar daar houdt het wel bij op.

Ik heb wel een mooie camplet (1,2,3 ?) gezien, maar ook de Jamet Louisiana ziet er wel ok uit. Zijn er nog meer aan te raden types/merken? en oh ja... ik ben een totale leek. Ik moet iedere zomer weer oefenen met mijn vertrouwde tent.  ::) Ik hoor het graag.

Daphne
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Re: Hoe kies je jouw merk en type vouwwagen. op zoek
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2015, 07:59:37 am »

Hallo!

Ondanks deze tips zie ik toch door de bomen niet het volledige bos...

Ik ben op zoek naar een zo licht mogelijk geremde vouwwagen (2ehands, bj maakt me niet heel erg veel uit) met twee aparte slaapcabines/plekken. En.... zo makkelijk mogelijk door 1 volwassene op te zetten. Ik ben namelijk alleen met kleine ventjes op vakantie, die de haringen wel aan kunnen geven, maar daar houdt het wel bij op.

Ik heb wel een mooie camplet (1,2,3 ?) gezien, maar ook de Jamet Louisiana ziet er wel ok uit. Zijn er nog meer aan te raden types/merken? en oh ja... ik ben een totale leek. Ik moet iedere zomer weer oefenen met mijn vertrouwde tent.  ::) Ik hoor het graag.

Daphne