Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Re: Hoe kies je jouw merk en type vouwwagen. op zoek  (gelezen 1198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dap80

  • Gast
Re: Hoe kies je jouw merk en type vouwwagen. op zoek
« Gepost op: mei 03, 2015, 09:57:47 pm »

Hallo!

Ondanks deze tips zie ik toch door de bomen niet het volledige bos...

Ik ben op zoek naar een zo licht mogelijk geremde vouwwagen (2ehands, bj maakt me niet heel erg veel uit) met twee aparte slaapcabines/plekken. En.... zo makkelijk mogelijk door 1 volwassene op te zetten. Ik ben namelijk alleen met kleine ventjes op vakantie, die de haringen wel aan kunnen geven, maar daar houdt het wel bij op.

Ik heb wel een mooie camplet (1,2,3 ?) gezien, maar ook de Jamet Louisiana ziet er wel ok uit. Zijn er nog meer aan te raden types/merken? en oh ja... ik ben een totale leek. Ik moet iedere zomer weer oefenen met mijn vertrouwde tent.  ::) Ik hoor het graag.

Daphne
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Re: Hoe kies je jouw merk en type vouwwagen. op zoek
« Reactie #1 Gepost op: mei 04, 2015, 07:59:37 am »

Hallo!

Ondanks deze tips zie ik toch door de bomen niet het volledige bos...

Ik ben op zoek naar een zo licht mogelijk geremde vouwwagen (2ehands, bj maakt me niet heel erg veel uit) met twee aparte slaapcabines/plekken. En.... zo makkelijk mogelijk door 1 volwassene op te zetten. Ik ben namelijk alleen met kleine ventjes op vakantie, die de haringen wel aan kunnen geven, maar daar houdt het wel bij op.

Ik heb wel een mooie camplet (1,2,3 ?) gezien, maar ook de Jamet Louisiana ziet er wel ok uit. Zijn er nog meer aan te raden types/merken? en oh ja... ik ben een totale leek. Ik moet iedere zomer weer oefenen met mijn vertrouwde tent.  ::) Ik hoor het graag.

Daphne

Ik denk dat de Louisiana voor jou niet geschikt is. Ik heb deze ook maar om de voortent op het dak te krijgen is best wel pittig en deze voortent is bewerkelijk met de opbouw.
Hij is lekker groot en ben zelf dik tevreden. Maar mijn kinderen 13 en twee van 9 moeten wel meehelpen.
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2015, 08:01:12 am door Paulvh »
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Re: Hoe kies je jouw merk en type vouwwagen. op zoek
« Reactie #2 Gepost op: mei 04, 2015, 09:06:04 am »

Ik denk dat je beter naar een snelklapper kunt kijken. Denk hierbij aan Jamet Jametic, Trigano Odysee, Holtkamper Flyer, Camplet. Meestal zijn dit soort wagens met 1 persoon op te zetten, maar ik zou je aanraden dat in eigen persoon dan uit te proberen. Of zorg dat je a.s. woensdag / donderdag in Vessem bent, om het live van anderen te bekijken.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal