Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NO: Vang I Valdres: Bøflaten Camping  (gelezen 6989 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.236
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
NO: Vang I Valdres: Bøflaten Camping
« Gepost op: september 08, 2015, 09:34:01 pm »

Langs de E16 van Oslo naar Bergen, in Vang (Valdres) vind je Bøflaten Camping
http://www.boflaten.com/nl/

De camping ziet er zeer goed verzorgd uit en ligt op een mooie locatie een het Vangsmjøsa meer.
De camping wordt gerund door een echtpaar van Nederlandse afkomst. De eigenaars willen graag dat hun gasten het naar de zin hebben en hebben het goed voor elkaar.
De ontvangst was zeer vriendelijk en we kregen direct veel tips voor wandelingen en activiteiten in de omgeving. Ook op de camping zelf is voor kleinere en grotere kinderen vermaak. (Stampende disco's etc moet je natuurlijk in Noorwegen niet verwachten)

Roeiboot, kano's en kajakken zijn te huur. In het meer kun je forellen vangen, hebben wij niet geprobeerd.

Er is meer dan voldoende ruimte en stroompunten aanwezig. De plaatsen zijn niet afgebakend. Er zijn hytter te huur.
Sanitair is heel dik in orde, in de keuken zijn zelfs kookgerei en theedoeken aanwezig.

Hoewel de camping vrij dicht aan de E16 ligt hebben wij absoluut geen last gehad van verkeersgeluiden.

Gratis Wifi, uitstekende ontvangst en snelheid.

Ik vergeet vast veel meer te noemen. Overall niets dan lof, deze camping is een aanrader!

    * Vriendelijkheid personeel: 10
    * Sanitair: 10
    * Schoonheid van de camping zelf: 9
    * Voorzieningen: 8
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: NO: Vang I Valdres: Bøflaten Camping
« Reactie #1 Gepost op: september 08, 2015, 10:23:49 pm »

Uit ervaring weet ik helaas dat het niet uitmaakt wanneer je in Nederland op de weg zit: er is altijd verkeer! Dat verklaard ook waarom we hier aan omgevingsgeluiden gewend zijn geraakt. Wij gaan dus naar Frankrijk voor de rust en we klagen als we snelweg- of spoorweggeluiden horen terwijl dat in Nederland de gewoonste zaak van de wereld is geworden.

En in Noorwegen sta je op een camping langs de E16  :I en het is stil _____________________  :? Wat wil je nog meer!

Het lijkt me een fantastische camping! Dank je wel voor de bijdrage ik weet nu waar ik vanavond over ga dromen  :J
« Laatst bewerkt op: september 08, 2015, 10:26:39 pm door KenJo »
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: NO: Vang I Valdres: Bøflaten Camping
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2018, 07:32:51 pm »

Voor heel Scandinavië is er nu ook een overzichtskaart waarop de camping met een recensie staan. De campings hebben geen sterren classificatie zoals o.a. in Frankrijk gebruikelijk is. Uiteraard zijn aanvullingen meer dan welkom!
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal