Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Livingstone GD, disselslot  (gelezen 6891 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 848
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: Livingstone GD, disselslot
« Reactie #15 Gepost op: januari 11, 2016, 10:34:17 pm »

Als je dan toch een goedgekeurd disselslot aanschaft monteer 'm dan ook op de voorgeschreven manier. Anders kun je net zo goed een (veel goedkoper) alternatief aanschaffen.

Wat betreft de Tempo 100, deze is zeker nuttig als je veel door Duitsland gaat rijden. Max. 80 wordt je niet heel blij van en met zo'n sticker kun je comfortabel 100-110 op de teller aanhouden zonder dat je de hele tijd bang hoeft te zijn dat er een flitser om de hoek staat. Voor wie in de buurt van de grens woont, je kunt 'm ook zelf bij de TUV laten keuren, dat is veel goedkoper dan bij Dekra. Ik snap de discussie over de eisen niet zo, deze zijn volgens mij heel helder (zie pdf stukje terug).

Just my 2 cents...
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Livingstone GD, disselslot
« Reactie #16 Gepost op: januari 11, 2016, 10:45:47 pm »

Ik sluit me aan bij PenH en ik stel voor dat voor een eventuele discussie over de banden een topic wordt geopend in vragen algemeen.  Hier vind ik het :off

Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Livingstone GD, disselslot
« Reactie #17 Gepost op: januari 12, 2016, 04:02:11 am »



Wat betreft de verdere opmerkingen over de bouten. Bij ophalen van destijds nieuwe vouwwagen bij AK werd ons door de "instructeur" gemeld
dat de borgmoeren voor de verzekering helemaal niet nodig waren. Aangezien de meeste
het is toch 1 wassen neus want met een moerensplijter heb je ook die borgmoer er zo af.

Het is ook niet alleen de borgmoer die verplicht is, maar ook de stalen pin door de borgmoer heen. Waardoor hij eh.... geborgd wordt.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal