Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gezellige camping Friesland  (gelezen 3025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SasRuud

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Trigano Safari
Gezellige camping Friesland
« Gepost op: januari 14, 2016, 09:16:31 pm »

We willen onze Trigano deze zomervakantie eens wat dichter bij huis uitklappen en we denken aan Friesland. We stellen echter nogal wat eisen aan een camping. Daardoor lastig te vinden. Wie weet een niet te grote camping, met zo min mogelijk huuraccommodatie, liefst geen vaste standplaatsen, animatie hoeft niet, leuk terras is gezellig, in een mooie omgeving waar we een wandeling kunnen maken maar ook een stadje kunnen bezoeken, waar onze dochter van 13 aansluiting vindt, waar onze hond mee mag, in Friesland of daar in de buurt? Ik vind genoeg mooie campings maar heb steeds het idee (dat lees ik dan op Zoover ofzo) dat daar dan veel gasten zijn die elk jaar terugkomen en elkaar dus kennen. Dat vind ik voor ons dan minder gezellig. Heeft er iemand een goede tip?
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Gezellige camping Friesland
« Reactie #1 Gepost op: januari 14, 2016, 09:52:53 pm »

Niet in Groningen maar in Drenthe en of hij helemaal aan jullie eisen voldoet weet ik ook niet, maar is http://www.thyencamp.nl/ wat voor jullie? 38 standplaatsen, 2 blokhutten, geen vaste standplaatsen, geen animatie, Drenthe is bij uitstek geschikt om te wandelen en gelegen tussen Groningen, Dwingeloo, Emmen, Drachten en Stadskanaal. Hond mag mee maar ik heb geen idee of er jeugd van 13 jaar komt
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

muis

  • Gast
Re: Gezellige camping Friesland
« Reactie #2 Gepost op: januari 15, 2016, 01:54:44 am »

http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=5035.msg79786#msg79786
Deze blijft echt een aanrader.
Het rijsterbos er vlakbij,  Lemmer en Balk erbij

Ze hebben sinds 2010 allerlei verbeteringen aangebracht dus die 6 qua plek zou zeker een dikke 7 worden :J
Gelogd

SasRuud

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Trigano Safari
Re: Gezellige camping Friesland
« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2016, 10:29:23 pm »

Dank voor jullie reacties. We hebben uiteindelijk toch voor Duitsland gekozen, camping Langenwald in het Zwarte Woud. Ik ga eens kijken onder het kopje Duitsland...
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal