Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tentdoek en afdekzeil bij esvo  (gelezen 3230 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Gepost op: maart 19, 2016, 12:08:28 pm »

Komt zowel het tentdoek als het zeil bij esvo vandaan van de aart kok?? ik wil esvo benaderen voor de verkoop van een stuk zeil zodat we een expandalbe kunnen maken op onze livingstone afdekzeil ( diegene die aart kok verkoopt past niet op onze wagen) en we hebben een vlek van 10 x 10 cm waar we iets van een embleem overheen willen strijken zodat je deze niet meer ziet.. Iemand ideeën om deze vlek te verbloemen??  hij zit gelukkig onderaan en achterin de tent dus je ziet hem niet 123 maar door het schrobben van de vorige eigenaar zit er nu een verbleekte vlek en dat vinden we zonde
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 849
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Reactie #1 Gepost op: maart 19, 2016, 12:19:26 pm »

Persoonlijk zou ik niets aan de vlek doen. De kans dat je het erger maakt, het doek verzwakt en/of lekkage veroorzaakt lijkt mij groter dan het probleem van een vlek op een plek die niet echt opvalt.
De tent zal de komende jaren wel meer vlekken krijgen en verbleken. Dat hoort er gewoon bij.  Een 'geleefd' uiterlijk staat juist stoer. Het laat zien dat je een ervaren kampeerder bent en geen groentje die net de tent uit de showroom heeft opgehaald...
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Reactie #2 Gepost op: maart 19, 2016, 01:15:25 pm »

Komt zowel het tentdoek als het zeil bij esvo vandaan van de aart kok?? ik wil esvo benaderen voor de verkoop van een stuk zeil zodat we een expandalbe kunnen maken op onze livingstone afdekzeil ( diegene die aart kok verkoopt past niet op onze wagen) en we hebben een vlek van 10 x 10 cm waar we iets van een embleem overheen willen strijken zodat je deze niet meer ziet.. Iemand ideeën om deze vlek te verbloemen??  hij zit gelukkig onderaan en achterin de tent dus je ziet hem niet 123 maar door het schrobben van de vorige eigenaar zit er nu een verbleekte vlek en dat vinden we zonde
Negeren is de beste optie. Niets aan doen verder. beschadig je alleen het tentdoek mee. En er zullen nog wel meer vlekken bij komen is onze ervaring.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Reactie #3 Gepost op: maart 19, 2016, 03:51:14 pm »

cit is echt zo'n poetsplek van 10x10 cm ik vind dat toch wel zonde hoor. hij is daar zowat wit ipv geel. ik vraag me uberhaupt af of hij daar nog wel waterdicht is en aangezien het onderop zit ( naast de zijramen) dacht ik aan een mooi stoer embleem.. dan valt het niet meer op en de kleine vlekjes van " gebruik" stoor ik me niet aan nee. Maar weet iemand of het zeil ook bij esvo vandaan komt? Aart kok heeft mijn mail nog niet beantwoord...
Gelogd

fietsert

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 71
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok; Model: Livingstone Game Drive Ltd 2015 (wagen uitvoering: Crossroads; kleur mat zwart; tentkleur: ecru/bordeaux)
Re: tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Reactie #4 Gepost op: maart 20, 2016, 03:10:15 pm »

...weet iemand of het zeil ook bij esvo vandaan komt?...

Op de prijslijst AK LS van 2016 staat wel een 'Expandable afdekhoes' genoemd, is dat niet wat je zoekt?
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Reactie #5 Gepost op: maart 20, 2016, 04:00:45 pm »

Op de prijslijst AK LS van 2016 staat wel een 'Expandable afdekhoes' genoemd, is dat niet wat je zoekt?
De expandable van de Livingstone die Aart Kok verkoopt past alleen op het nieuwe dekzeil met koperen ringen.
Vanaf een bepaald moment is Aart Kok ook de dekzeilen van Esvo gaan betrekken en daar zijn andere ritsen in gebruikt, die niet bij de oude ritsen passen.

Of het 'oude' zeil zelf qua materiaal identiek is aan het 'nieuwe' weet ik niet.
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Reactie #6 Gepost op: maart 20, 2016, 05:08:29 pm »

helaas past die expandable niet nee het alternatief is een heel nieuw dekzeil met expandable maar dat vind ik zonde. ik probeer nu te achterhalen welke kleur ons zeil heeft en dan via een zeilmaker of esvo een expandable te laten maken maar tot nu toe reageert aart kok en esvo niet...
Gelogd

michielwoerden

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 92
  • Merk Vouwwagen: Combi camp venezia
Re: tentdoek en afdekzeil bij esvo
« Reactie #7 Gepost op: maart 20, 2016, 06:37:05 pm »

helaas past die expandable niet nee het alternatief is een heel nieuw dekzeil met expandable maar dat vind ik zonde. ik probeer nu te achterhalen welke kleur ons zeil heeft en dan via een zeilmaker of esvo een expandable te laten maken maar tot nu toe reageert aart kok en esvo niet...

Een beller is sneller, tenminste op werkdagen
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal