Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: voor het eerst opgezet  (gelezen 6785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #15 Gepost op: april 05, 2016, 09:03:02 am »

Touwtje er aan?
Die zaten er bij ons standaard al aan dus die heeft de oude eigenaar van de wagen van de TS er mogelijk af gehaald
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #16 Gepost op: april 05, 2016, 09:10:41 am »

Voor wat betreft de keuken
Wij hebben in twee van de drie lades op maat gemaakte bestekbakjes en inde onderste de mokken en soepkommen. In de lade onder de Domatic heb ik de snijplank en de lange messen en in de linker kast een paar pannen, die tijdens de rit naar de wagenbak verhuizen.
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #17 Gepost op: april 05, 2016, 10:26:01 am »

en je borden vergiet en slakom ed dan?
bij ons had de vorige eigenaar een tirip ( tyrip?) door de pen heen gemaakt maar was verre van prkatisch. we hebben nu met een kabelspijker de pennetjes in de wagenbak vastgemaakt. zo kan je ze niet verliezen. maar een touwtje had ook gekund :). voor de keuken maken we nog een extra plankje. de borden en de mokken passen bij ons ook in de laadjes en mijn bestek heb ik in een afgeslotenen bestekbak liggen die kan dan mooi aan de linkerkant. ach zo zijn we lekker aan het knutselen 8)
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #18 Gepost op: april 05, 2016, 12:02:33 pm »

O ja, sorry. Borden (hele platte van mepal) liggen in dezelfde la als de snijplank. Sla-bak en vergiet laat ik, net als een aantal andere minder vaak gebruikte zaken en de voorraadbussen etc. in een opvouwbaar kampeerkastje.
Als ik één nacht onderweg ben of slechts een paar dagen sta, blijven die in de wagenbak of in een los kratje in de wagentent en pluk ik ze eruit als ik ze nodig heb.
Gelogd

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #19 Gepost op: april 05, 2016, 06:16:29 pm »

bij ons had de vorige eigenaar een tirip ( tyrip?)
tie-wrap (bindbandje)
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #20 Gepost op: april 05, 2016, 06:39:14 pm »

Plastieken trekbandje voor onze zuiderburen.
Zo noemde een Belgisch alternatief voor de wegenwacht het tenminste tig jaar geleden.
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #21 Gepost op: april 06, 2016, 12:17:26 am »

 ::)oww ja zo schrijf je dat haha
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: voor het eerst opgezet
« Reactie #22 Gepost op: mei 21, 2016, 05:57:33 pm »

Gister de tent terug gekomen van esvo en de nieuwe expandable. Dus vandaag met mooi weer de hele wagen in elkaar gezet.
De drie ritsen was echt peulenschil. in tien minuten zat de tent weer aan de wagen. Dus mocht iemand ooit zijn tent ter reparatie naar aart kok moeten brengen.. die 170 euro heb je zo verdiend
De wagen helemaal opzetten was nog wel ff puzzelen maar is uiteindelijk goed gelukt. De voorwanden vind ik niet erg mooi als je ze als luifel gaat gebruiken ;overal hangen van die oprolkoortjes.
Ik vraag me af of ik dit ga gebruiken aangezien wij warm weer kampeerders zijn, maar goed we gaan het zien.
Kuipzeil en afspannen en alle elastiekjes en scheerlijntjes bevestigen kosten nog wel wat werk, maar die scheerlijntjes en elastiekje bij de slikranden hebben we er nu gewoon op gelaten. Van de reparatie zie je echt niets.. is echt prachtig geworden ,en geen eens kleurverschil.. erg blij mee.
De livingstone is best ruim als je alle stormhoeken ed vast ritst.
Al met al incl 2 x koffiepauze hebben we over het geheel. (in en uitklappen) een kleine drie uur gedaan. Ik verwacht dus dat we van de zomer met een uurtje wel de boel opgezet zullen hebben.

Alleen bij het inklappen zaten we een beetje te stuntelen met de voortent die eraan blijft zitten, maar uiteindelijk is dat ook goed gegaan.
We hebben nu op ons bed een opdekmatras liggen en twee luchtbedden met slaapzakken voor de kinderen en nog hebben we ruimte over onder de expandable.

Al met al niet ontevreden voor een eerste  echte keer..
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2016, 07:04:22 am door linda75 »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal