Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Aart Kok Tundra, wat specifieke vragen: opzetten/ welke tafel en tips gevraagd  (gelezen 3451 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jarick

  • Gast

Sinds vorige week zijn wij (Arija, Jasper en Rick (2jr) de trotse eigenaars van een Tundra! We waren al enkele weken aan het zoeken (voornamelijk hier) en we hebben uiteindelijk dus gekozen voor de Tundra.


We hebben hem bij aankoop niet helemaal op kunnen zetten (ivm regen). Hij was in ieder geval waterdicht! Bij de eerste try-out in mei nemen we extra tijd om de wagen te leren kennen.

Ik heb al gezocht in de diverse topics en een hoop informatie gevonden. Toch hebben we nog een paar vragen voor de doorgewinterde Tundra experts.

- Welke tafel past mooi in de Tundra tussen de banken ?
- Is er ergens een filmpje te vinden waar de Tundra opgezet wordt? We hebben wel de instructie erbij gekregen. Maar het is me nog niet helemaal duidelijk...
- heeft iemand nog mooie tips mbt de Tundra?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Gelogd

Dionne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 97
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero uit 2015 (Windforce)
Re: Aart Kok Tundra, wat specifieke vragen: opzetten/ welke tafel en tips gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: mei 14, 2016, 07:59:53 am »

Goede keus! Wij hebben ook de Tundra. Ik weet zo niet het merk tafeltje wat wij er tussen hebben staan. Zorg in ieder geval dat de gespjes (waarmee je het buitendoek vastzet bij de raampjes) helemaal omhoog hebt geschoven. Wij hadden dat niet en met uitklappen kan zo'n gespje blijven haken en scheur je het doek kapot. Dit hadden wij vorig jaar. Ik weet zo geen filmpje maar ik kan hem in mijn eentje opzetten dus moeilijk is het niet. Als je nog specifieke vragen hebt dan hoor ik het wel.
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 380
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne
Re: Aart Kok Tundra, wat specifieke vragen: opzetten/ welke tafel en tips gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: mei 14, 2016, 08:14:39 am »

Dit zijn handige tafeltjes voor tussen de banken. Kan je mooi langs schuiven met je benen :).
Gelogd

Dionne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 97
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero uit 2015 (Windforce)
Re: Aart Kok Tundra, wat specifieke vragen: opzetten/ welke tafel en tips gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: mei 14, 2016, 11:18:24 am »

Dit zijn handige tafeltjes voor tussen de banken. Kan je mooi langs schuiven met je benen :).
Volgens mij hebben wij hetzelfde tafeltje inderdaad. In ieder geval ziet hij er hetzelfde uit.
Gelogd

Jarick

  • Gast
Re: Aart Kok Tundra, wat specifieke vragen: opzetten/ welke tafel en tips gevraagd
« Reactie #4 Gepost op: mei 18, 2016, 10:30:55 pm »

Bedankt voor jullie reacties en tips.
Morgen gaan we proefdraaien en nemen even rustig de tijd om hem op te zetten.

We hebben met een andere tafel gekocht (Stabilic III), maar de poten van jullie tafel zien er inderdaad wel iets handiger uit!

Ik denk dat we uiteindelijk twee tafels meenemen (1 voor binnen en 1 voor buiten) dus dat komt goed.

Laten jullie de pannen en bestek in de keuken tijdens de reis? Zetten jullie ze dan ook klem met handdoeken oid?


Groeten Jarick
Gelogd

Dionne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 97
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero uit 2015 (Windforce)
Re: Aart Kok Tundra, wat specifieke vragen: opzetten/ welke tafel en tips gevraagd
« Reactie #5 Gepost op: mei 19, 2016, 01:23:31 pm »

Ja alles wat in de keuken hoort zit in de keuken. Bestek in een plastic bak van Ikea. En de pannen zitten ook ingeklaard gestapeld in een hoes. Ik vul de kastjes idd op met de hand en thee doeken.
De stoelen en de kleine tafel (de grote tafel ligt onder in de bak) en het wasrekje liggen bij het dichtklappen op de lattenbodems. (Past precies tussen de houten latten bij ons)
Moeten hem ook maar weer eens snel opzetten, we hebben nu alleen een frame. De buitentent en de slaap tenten hebben we eraf gehaald.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal