Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Uitschuif stangen Jamet Louisiana  (gelezen 2109 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stringelax

  • Gast
Uitschuif stangen Jamet Louisiana
« Gepost op: augustus 18, 2016, 03:48:42 pm »

Ik begrijp de bedoeling niet van de 3 uitschuif stangen. Waarom niet gewoon los bij de andere tentstokken?
Ze schuiven ,bij mij, er maar op 1 manier goed in en dat is omgedraaid, dus de pinnen als laatste naar binnen duwen.
Ik zie hier echt het voordeel niet van of zie ik iets over het hoofd?
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Uitschuif stangen Jamet Louisiana
« Reactie #1 Gepost op: augustus 18, 2016, 03:56:40 pm »

De 3 stangen zijn langer dan de tentstokken en passen niet in de standaard tent zak. En het scheelt weer ruimte door ze in te duwen. Wel apart dat de stokken niet eerst met de pinnen ingeschoven kunnen worden.
Gelogd

Stringelax

  • Gast
Re: Uitschuif stangen Jamet Louisiana
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2016, 04:36:56 pm »

De 3 stangen zijn langer dan de tentstokken en passen niet in de standaard tent zak. En het scheelt weer ruimte door ze in te duwen. Wel apart dat de stokken niet eerst met de pinnen ingeschoven kunnen worden.

Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht. Ik weet niet hoe lang ze zijn maar de overige stokken passen eigenlijk ook maar net in de 2 tentzakken. Sommige zijn net zolang als de zak en dat is dan weer lastig dichtknopen. het lijken mij de originele zakken.
Dat verkeerd om erin steken kreeg ik mee van de vorige eigenaar en inderdaad toen ik het zelf probeerde op de "originele" manier liepen ze vrij snel vast. Omgedraaid gaat het redelijk goed. Misschien iets te maken met de kunststof geleidebuisjes die erin zitten.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Uitschuif stangen Jamet Louisiana
« Reactie #3 Gepost op: augustus 18, 2016, 10:56:42 pm »

Het is wel zo ik mijn klapper ophaalde (nieuw gekocht) zaten deze 3 stokken ook andersom. Dit gaf bij de eerste keer opbouwen wel de nodige hoofd brekens. Bij het opruimen tijden het najaars weekend zal ik de stokken insprayen met silliconen spray. Volgens mij tast dit ook niet het doek aan als ik de boel weer volgend jaar opbouw.
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re: Uitschuif stangen Jamet Louisiana
« Reactie #4 Gepost op: augustus 18, 2016, 11:09:26 pm »

Je kan beter eerst ff kijken in een hoekje van je tent of je geen vlekken krijgt van siliconenspray
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal