Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Arizona - imperiaal  (gelezen 2446 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sdeboer84

  • Gast
Jamet Arizona - imperiaal
« Gepost op: september 04, 2016, 09:31:58 am »

We hebben dit jaar een nieuwe jamet Arizona gekocht !  :>

Nu zit ik op marktplaats te kijken voor een imperiaal zodat we ook wat fietsen kunnen meenemen. Mijn vraag is of een imperiaal uit 2002 ook past op een nieuwe Arizona. Iemand ervaringen ?

Alvast bedankt
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Jamet Arizona - imperiaal
« Reactie #1 Gepost op: september 04, 2016, 10:58:21 am »

Of de imperiaal uit 2002 op een nieuw model Arizona past dat is 1. Ik heb zelf een imperiaal voor mijn Louisianne. Ben er niet geheel kapot van. Ik heb het gevoel dat ik amper of niets meer onder mijn dekzeil kwijt kan leggen omdat de imperiaal bijna stijf aan zijde op de klapper ligt. Moet nog wel het een en ander echt uitproberen. Dus of de stoeltjes en mijn tafel onder het dekzeil kunnen met de imperiaal erboven op. 
Gelogd

sdeboer84

  • Gast
Re: Jamet Arizona - imperiaal
« Reactie #2 Gepost op: september 04, 2016, 11:35:27 am »

Tja we willen gewoon graag fietsen meenemen. Dat het doek dan niet omhoog gaat is wel een nadeel ja.
Hopelijk weet iemand anders meer :)2]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

pmponer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 86
  • Merk Vouwwagen: *** TEUN TTT4 ***
Re: Jamet Arizona - imperiaal
« Reactie #3 Gepost op: september 04, 2016, 12:02:39 pm »

Ik heb het nooit geprobeerd, maar wanneer de bak nog gelijk is zou je verwachtten dat het past.

Je kan natuurlijk ook meten om te kijken of het zal passen.
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Jamet Arizona - imperiaal
« Reactie #4 Gepost op: september 05, 2016, 07:49:15 am »

Ik weet niet zeker of de imperiaal uit 2002 nog dezelfde bevestigingsconstructie heeft als de Arizona van nu.
Wij hadden op onze 2005 Arizona een imperiaal, en er kon nog genoeg onder het dekzeil (tafels en stoelen) alleen de boutjes van de fietsendrager hebben het dekzeil licht beschadigd, hier moet je voor oppassen, gelukkig was dat dekzeil behoorlijk stevig, zeker als ik het vergelijk met het dekzeil van Cabanon wat we nu hebben (is de helft dunner!)
Gelogd

sdeboer84

  • Gast
Re: Jamet Arizona - imperiaal
« Reactie #5 Gepost op: september 05, 2016, 09:16:03 pm »

Bedankt voor de antwoorden. Ik ben gaan twijfelen en heb besloten nog geen imperiaal te kopen. Eerst op vakantie en dan zien we wel hoe het gaat
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 912
  • Merk Vouwwagen: Europa Camper Futura 2015
Re: Jamet Arizona - imperiaal
« Reactie #6 Gepost op: september 06, 2016, 09:21:37 am »

Wij hebben de Arizona 8 jaar gebruikt, en twee keer de fietsen meegenomen, met het gewicht van 5 fietsen op een wiebelende imperiaal reedt het niet echt relaxed. Nu heeft dat deels te maken met de fietsen (zware mamafiets, brede banden die niet in het gootje passen) mindere fietsensteunen (2 oude, 3 nieuwere) maar goed. Bovendien staan wij zelden op echte fietslocaties (of huren gewoon iets)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal