Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Gestolen: Combi-Camp Country: IS TERECHT!!!  (gelezen 8289 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 848
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #15 Gepost op: mei 20, 2017, 09:34:40 am »

Allemaal giswerk. Op de foto zie je maar één kant van de wagen. Mogelijk zit er aan de andere kant wel een wielklem of zijn er na het nemen van de foto nog extra sloten aangebracht.
Maar het ding is weg, vreselijk voor de eigenaren en het zet je wel aan het denken.

Hier op het forum wordt ook wel eens melding gemaakt dat er een vouwwagen is gespot van een bepaald type in een bepaalde straat. Misschien moeten we dat maar niet meer doen...
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.287
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #16 Gepost op: mei 20, 2017, 09:35:16 am »

Ik begreep dat er misschien een camera in de straat aanwezig was waarop dan wederom misschien iets te zien is van de diefstal. Heb nog niet gehoord of dit klopt.

Maar over de sloten: wat nou als een auto met autoambulance of iets soortgelijks, al dan niet 'vermomd' met de naam van een (fictieve) garage er op, de wagen gewoon heeft opgeladen onder het mom van 'Beste buren, er is niets aan de hand. We halen de wagen even op voor onderhoud"?

Ik weet het, dit verzin ik hier ter plekke. Maar in zo'n geval helpt een disselslot, met of zonder kogel, ook niet veel. Dan moet je al met wielklem of een ketting aan bijvoorbeeld een putrand oid gaan werken?

Het zet mij wel weer even aan het denken over de wijze waarop ik zelf de boel beveilig...
Hmmmm het is dat die van mij wel erg oud is dat ik denk laat maar.
Maar aan de andere kant ziet een dief dit ook? :?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Dionne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 97
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero uit 2015 (Windforce)
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #17 Gepost op: mei 20, 2017, 10:05:11 am »

Heb de onze toch maar even extra beveiligd met een slot op de wielen en de poten uitgedraaid. De vorige legden we meestal vast aan een boom als hij bij huis stond. Maar het blijft ook altijd wel mijn angst dat hij s ochtends weg is. Moet zeggen dat ik er vannacht toch wel een keer van wakker ben geworden.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #18 Gepost op: mei 20, 2017, 12:05:53 pm »

Als ze iets zonder toestemming mee willen nemen. Al of niet goed beveiligd, is er altijd wel een manier.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #19 Gepost op: mei 20, 2017, 01:07:50 pm »

wat erg... in en in triest.. en idd je kan alleen nog maar met een wielklem werken zowat... Wat bezielt mensen om zoiets te stelen he.... Hopelijk was de eigenaar verzekerd?? anders is het helemaal zuur.... Sterkte... En ik besef me nu dondersgoed hoe blij ik met mijn garage ben...wat zullen de eigenaren er ziek van zijn zeg..... vreselijk.. geen woorden voor... bah.
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.019
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #20 Gepost op: mei 20, 2017, 01:33:46 pm »

[quote author=NielsP
Maar over de sloten: wat nou als een auto met autoambulance of iets soortgelijks, al dan niet 'vermomd' met de naam van een (fictieve) garage er op, de wagen gewoon heeft opgeladen onder het mom van 'Beste buren, er is niets aan de hand. We halen de wagen even op voor onderhoud"?

Ik weet het, dit verzin ik hier ter plekke. Maar in zo'n geval helpt een disselslot, met of zonder kogel, ook niet veel. Dan moet je al met wielklem of een ketting aan bijvoorbeeld een putrand oid gaan werken?

Het zet mij wel weer even aan het denken over de wijze waarop ik zelf de boel beveilig...
[/quote]

Minder fictief dan je denkt.  In de provence werd er ooit s ochtends op een drukke supermarkt parkeerplaats voor mijn neus een Xsara gejat.  Hoe?  Door hem op zeer hoge snelheid weg te duwen met een zwarte BMW 750 12 cilinder met geblindeerde ramen en Zwitserse platen. Voor ik besefte wat er gebeurd was, waren ze al weg. Alleen een paar details kunnen opslaan. Klemrijden was met die snelheid geen optie meer en ik zou ik niet weten wat er achter het geblindeerde glas zat..
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #21 Gepost op: mei 20, 2017, 01:36:53 pm »

wat erg... in en in triest.. en idd je kan alleen nog maar met een wielklem werken zowat... Wat bezielt mensen om zoiets te stelen he.... Hopelijk was de eigenaar verzekerd?? anders is het helemaal zuur.... Sterkte... En ik besef me nu dondersgoed hoe blij ik met mijn garage ben...wat zullen de eigenaren er ziek van zijn zeg..... vreselijk.. geen woorden voor... bah.


Ik begrijp uit de reacties op Facebook dat de vouwwagen goed verzekerd is,  maar dat ook alle kampeerspullen in de vouwwagen liggen.  Hopelijk vinden ze de dieven,  het bericht is inmiddels meer dan 2100 keer gedeeld op Facebook. Hopelijk helpt het.
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #22 Gepost op: mei 20, 2017, 02:42:41 pm »

[quote author=NielsP
Maar over de sloten: wat nou als een auto met autoambulance of iets soortgelijks, al dan niet 'vermomd' met de naam van een (fictieve) garage er op, de wagen gewoon heeft opgeladen onder het mom van 'Beste buren, er is niets aan de hand. We halen de wagen even op voor onderhoud"?

Ik weet het, dit verzin ik hier ter plekke. Maar in zo'n geval helpt een disselslot, met of zonder kogel, ook niet veel. Dan moet je al met wielklem of een ketting aan bijvoorbeeld een putrand oid gaan werken?

Het zet mij wel weer even aan het denken over de wijze waarop ik zelf de boel beveilig...


Minder fictief dan je denkt.  In de provence werd er ooit s ochtends op een drukke supermarkt parkeerplaats voor mijn neus een Xsara gejat.  Hoe?  Door hem op zeer hoge snelheid weg te duwen met een zwarte BMW 750 12 cilinder met geblindeerde ramen en Zwitserse platen. Voor ik besefte wat er gebeurd was, waren ze al weg. Alleen een paar details kunnen opslaan. Klemrijden was met die snelheid geen optie meer en ik zou ik niet weten wat er achter het geblindeerde glas zat..

Dit hadden wij ook al bedacht. Ze laden hem zo op en met een mooi praatje is hij dan weg voordat je er erg in hebt.
In Alphen stond hij ook altijd met disselslot wielklem en aan een lantaarnpaal vast. Nu staat hij beter
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #23 Gepost op: mei 21, 2017, 10:42:39 am »

Minder fictief dan je denkt. 

Ik bedoelde in dit geval alleen maar: ik heb geen enkele aanwijzing dat er in dit geval iets als dit gebeurd is..  :)

Dat het heel goed realiteit kan zijn besef ik me ook  :J
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #24 Gepost op: mei 21, 2017, 04:15:52 pm »

Ik lees op Facebook dat de vouwwagen gevonden is met een lichte beschadiging aan de disselbak. Hopelijk hebben ze de daders ook te pakken.
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #25 Gepost op: mei 21, 2017, 04:31:46 pm »

Waar lees je dat? Zij zelf heeft de oproep nog gewoon op fb staan.
Gelogd

Eddy

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL Membrane Airco MTT [Model 2007]
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #26 Gepost op: mei 21, 2017, 05:32:35 pm »

Waar lees je dat? Zij zelf heeft de oproep nog gewoon op fb staan.

Staat op de FB pagina van Combi-Camp dat hij gelukkig is teruggevonden.

https://www.facebook.com/CombiCampVouwwagens/?fref=ts

Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #27 Gepost op: mei 21, 2017, 05:34:45 pm »

Waar lees je dat? Zij zelf heeft de oproep nog gewoon op fb staan.


Op de Facebook pagina van Combi Camp en de (leuke) Facebook groep 'kamperen met de vouwwagen'.


Gelogd

Dionne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 97
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero uit 2015 (Windforce)
Re: Gestolen: Combi-Camp Country
« Reactie #28 Gepost op: mei 21, 2017, 11:15:45 pm »

Ik lees op Facebook dat de vouwwagen gevonden is met een lichte beschadiging aan de disselbak. Hopelijk hebben ze de daders ook te pakken.
Ja daders zijn ook opgepakt.
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.577
Re: Gestolen: Combi-Camp Country: IS TERECHT!!!
« Reactie #29 Gepost op: mei 21, 2017, 11:24:05 pm »

Fijn voor die mensen dat ze hun CC weer terug hebben! De daders als straf twee maanden in een caravan opsluiten....
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2017, 11:27:35 pm door Jon »
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal