Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Voor de luie kampeerder  (gelezen 1602 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeeveetje

  • Gast
Voor de luie kampeerder
« Gepost op: juni 13, 2018, 05:59:24 pm »

Gelogd

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
Re: Voor de luie kampeerder
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2018, 07:42:15 pm »

Cool ding. Mijn vrouw, die graag op het strand leest terwijl ik sport of met de kinderen speel, heeft met Kerst een Lamzac gekregen. Ik denk dat we hem veel gaan gebruiken op vakantie. Op het strandje hier, waar we altijd met de boot heen gaan, gebruiken we hem elke keer. Hem zo snel als in de promofilmpje vullen is me echter nog nooit gelukt. Verre van ;)

Ik zag dat ze in de Vrijbuiter ook goedkopere namaakzakken hadden voor 1/3 van de prijs. Of die even goed/stevig zijn weet ik niet, maar 't valt alleszins te proberen, als je niet het volle pond wil betalen. Deze 2persoons ziet er ook wel leuk uit, maar de kinderen en ik zitten/liggen toch nooit...

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk

Gelogd

Jeeveetje

  • Gast
Re: Voor de luie kampeerder
« Reactie #2 Gepost op: juni 13, 2018, 07:52:30 pm »

Voor ons ook niet hoor, maar ik vond het wel een grappig ding om hier te laten zien en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het heerlijk vinden....
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Voor de luie kampeerder
« Reactie #3 Gepost op: juni 13, 2018, 09:56:17 pm »

Cool ding. Mijn vrouw, die graag op het strand leest terwijl ik sport of met de kinderen speel, heeft met Kerst een Lamzac gekregen. Ik denk dat we hem veel gaan gebruiken op vakantie. Op het strandje hier, waar we altijd met de boot heen gaan, gebruiken we hem elke keer. Hem zo snel als in de promofilmpje vullen is me echter nog nooit gelukt. Verre van ;)

Ik zag dat ze in de Vrijbuiter ook goedkopere namaakzakken hadden voor 1/3 van de prijs. Of die even goed/stevig zijn weet ik niet, maar 't valt alleszins te proberen, als je niet het volle pond wil betalen. Deze 2persoons ziet er ook wel leuk uit, maar de kinderen en ik zitten/liggen toch nooit...

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk

Lidl had ze laatst ook in de aanbieding voor 14,99 ofzo, ook op wish.com en aliexpress voor die prijs te krijgen

https://www.wish.com/search/air%20sofa
https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180613115511&SearchText=air+sofa
Gelogd

EsseD79

  • Gast
Re: Voor de luie kampeerder
« Reactie #4 Gepost op: juni 14, 2018, 09:20:05 am »

Ik heb laatst ook eens n=zo'n namaakexemplaar gratis gekregen. Maar dat was drie keer niks.
Totaal geen stabiliteit, je knikkerde er elke keer meteen weer vanaf  ::)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal