Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Family S Twee hele kleine sneetjes <1cm in wagendoek disselzijde boven raam  (gelezen 1330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RM2015

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 70
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S

We hebben twee heel kleine sneetjes ontdekt boven het raam aan de disselzijde van onze RMFS. Lijkt ons een beetje onzin om voor dit soort kleine puntjes een tentenmaker in te schakelen.  Heb al veel gelezen dat je het ecodoek niet zou mogen plakken. Maar waarom niet? Wie weet hier het fijne van? Hoe zouden jullie dit oplossen? Toch gewoon tairaid of iets vergelijkbaars?
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Family S Twee hele kleine sneetjes &lt;1cm in wagendoek disselzijde boven raam
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2018, 10:21:02 am »

We hebben twee heel kleine sneetjes ontdekt boven het raam aan de disselzijde van onze RMFS. Lijkt ons een beetje onzin om voor dit soort kleine puntjes een tentenmaker in te schakelen.  Heb al veel gelezen dat je het ecodoek niet zou mogen plakken. Maar waarom niet? Wie weet hier het fijne van? Hoe zouden jullie dit oplossen? Toch gewoon tairaid of iets vergelijkbaars?
Wij hebben er al jaren 4 sneetjes zitten. Lekt niet. Hoe ze er komen weet ik niet.  Dus ik laat het mooi zo zitten.

Waarom je niet op het ecodoek niet mag plakken weet ik zo niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

mrlounge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
Re: Family S Twee hele kleine sneetjes &lt;1cm in wagendoek disselzijde boven raam
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2018, 10:31:55 am »

Pakje tearaid kopen, werkt super! Simpelweg een stukje op maat knippen en opplakken en klaar
 Ook altijd handig om bij je te hebben op vakantie, mocht er iets gebeuren met je tentdoek. Pakje kost paar tientjes, ff googelen voor webshop ( zelfs bol.com heeft ze ook volgens mij)! Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Gelogd

mrlounge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
Re: Family S Twee hele kleine sneetjes &lt;1cm in wagendoek disselzijde boven raam
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2018, 10:33:26 am »

Heb t ook op mm ecodoek geplakt en werkt super hoor, blijft waterdicht en goed plakken op mm roadmaster doek!
Wij hebben er al jaren 4 sneetjes zitten. Lekt niet. Hoe ze er komen weet ik niet.  Dus ik laat het mooi zo zitten.

Waarom je niet op het ecodoek niet mag plakken weet ik zo niet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Gelogd

elianmars

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 145
  • Merk Vouwwagen: RM Runner S 1998
Re: Family S Twee hele kleine sneetjes <1cm in wagendoek disselzijde boven raam
« Reactie #4 Gepost op: juni 24, 2018, 11:29:17 am »

Ik heb zojuist het spul besteld. Altijd handig.
Plak je het aan de binnenkant, of aan de buitenkant? Of valt het sowieso nauwelijks op doordat het transparant is?
Gelogd

mrlounge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
Re: Family S Twee hele kleine sneetjes &lt;1cm in wagendoek disselzijde boven raam
« Reactie #5 Gepost op: juni 24, 2018, 11:34:51 am »

Ik plak t voor de zekerheid aan beide kanten dan weet ik zeker dat t goed is, als je maar 1 zijde wilt doen zou ik zeggen de buitenkant.
Ik heb zojuist het spul besteld. Altijd handig.
Plak je het aan de binnenkant, of aan de buitenkant? Of valt het sowieso nauwelijks op doordat het transparant is?

Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk

Gelogd

Goolse Klapper

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 115
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S.
Re: Family S Twee hele kleine sneetjes <1cm in wagendoek disselzijde boven raam
« Reactie #6 Gepost op: juni 24, 2018, 12:22:57 pm »

Wij hebben ook al jaren een sneetje aan de zijkant onder het raam van de wagentent. Heeft nog nooit gelekt. Ik denk dat er een keer met inpakken iets niet goed is gedaan, waardoor er een stok tijdens de rit heeft geschuurd langs het doek. Maar weet het niet zeker.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal