Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: D: Rheinland-Pfalz/ Boppard/ Camping Sonneneck  (gelezen 4013 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 409
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
D: Rheinland-Pfalz/ Boppard/ Camping Sonneneck
« Gepost op: juli 13, 2018, 10:47:31 am »

Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping. Om direct de conclusie maar weg te geven daar is de camping totaal ongeschikt voor! Zeker met een tent of vouwwagen. Waarom ik dat vind zal ik uiteraard verder toelichten.

Met de camping an sich is niet zoveel mis. De ligging direct aan een mooi stuk van de rijn is prachtig. We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plekje uitzoeken.

Op de mooiste plek van de camping vind je een gedateerd, maar schoon toiletgebouw, er is een nieuw deel waar je kan douchen en dat oogt modern. Er is nog een tweede klein toiletgebouw wat ook prima is. Beide toiletgebouwen liggen in het midden van de camping. Dat is wel iets om rekening mee te houden als je kampeermiddel niet voorzien is van een toilet. De camping is namelijk heel langgerekt. Sta je aan het einde van de camping dan ben je zo 10 minuten onderweg naar het toiletgebouw. Lastig bij hoge nood.

Er is een restaurant waar je voor prima prijzen ook prima kan eten. Ik ken betere camping restaurants maar voor op doorreis prima. Er is een klein openluchtzwembad, ik ben er niet in geweest maar zag er ok uit.

Kortom, met de camping is niet zoveel mis maar, direct achter de camping loopt een drukke spoorlijn, ook aan de overkant van de rijn loopt een drukke spoorlijn. Over beide lijnen denderen overdag en s'nachts lange goederentreinen, en ja, die gaan ook op zondagnacht. Door de stijle hellingen van het rijndal wordt het geluid weerkaatst en maakt het slapen zeker de eerste nacht, onmogelijk. Ik vraag me af of je aan dit kabaal kan wennen.  Toegeven tussen 2:30 en 4:30 heb ik geen trein gehoord. Maar dan is er nog een drukke weg direct aan de camping en scheepvaart op de rijn die zorgen voor lawaai.

Wij gingen geradbraakt de volgende dag vroeg op pad, althans dat was het plan. Alleen de slagboom bleef dicht tot 8:30. Hoezo mag ik de camping niet af maar wel oprijden?

* Vriendelijkheid personeel:
    * Sanitair: 7.5
    * Schoonheid van de camping zelf: 7
    * Animatie team: nvt
    * Voorzieningen: 7
    * Eet gelegenheden op de camping: 7












Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: juli 13, 2018, 10:49:45 am door Klapmoose »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal