Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Helaas toch wat schade aan hor en dak en ook achter de oorzaak waarschijnlijk.  (gelezen 921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RM2015

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 70
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S

We hebben zowel aan de disselzijde als aan de andere zijde een scheurtje van ongeveer 1 cm in  het verlengde van de mantel waardoor de nokbuis loopt. Jammer en achteraf kan ik eea waarschijnlijk alleen maar toeschrijven aan mij  eigen onervarenheid met onze RMFS. Hoe dan ook hierbij even een inzicht dat ik had. Zoals jullie weten heeft de wagentent 4 uitschuifbare buizen die je op.de nokbuizen legt. Deze buizen worden ook gebruikt om de binnententjes aan op te hangen. De juiste plaatsing van deze buizen is kritisch mi bij nader inzien. Ze zaten bij ons te ver naar binnen tw niet voor cq achter de nokjes. Hierdoor kwam er teveel spanning op het doek tpv de nokbuis. Een juiste plaatsing verdeelt de krachten beter die worden  veroorzaakt door o.m. de tentelastieken. Hierdoor is waarschijnlijk ook het hor aan de voorzijde verder ingescheurd. Ga maar eens offertes opvragen bij verschillende tenten/zeilmakers.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal