Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL  (gelezen 6253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Gepost op: februari 13, 2019, 10:41:31 pm »

Zoals sommige van jullie misschien al hebben meegekregen ben ik onlangs het project voor het vinden van een nieuwe vouwwagen ingegaan. Wagens die op onze lijst hebben gestaan zijn de Holtkamper Cocoon, Combi Camp Country, Trigano Odyssee, Campooz Lazy Jack, Raclet Panama UP GL en dat was het volgens mij. We zijn diverse winkels afgegaan om live wagens te bekijken en konden zo soms wagens van ons lijstje afschrijven en soms weer andere bijschrijven.

Toen we op vrijdagmiddag naar de Jong Recreatie waren om wat wagens waaronder een tweedehands CC Country te bekijken zijn we daarna even doorgereden naar Aart Kok. Op dat moment stond de Flexi nog totaal niet op ons lijstje. Eigenlijk vermeden we zelfs wagens met twee bedden naast elkaar om die reden was de Odyssee ook al snel afgevallen. Maar toen we de Flexi opgesteld zagen staan waren we toch wel onder de indruk. Hij voldeed aan veel van onze wensen zoals vaste keuken, laden en lossen en veel bergruimte ook de prijs is nog eens aantrekkelijk. Daarbovenop hadden ze toevallig ook nog een mooie aanbieding voor ons.

De dag erop maar de knoop doorgehakt en de Combi Camp Comfort XL besteld. Wel spannend, zoveel keuzes, zoveel geld, hebben we nu wel de juiste keuze gemaakt... De tijd zal het moeten leren.

Het lijkt me leuk om jullie hier een beetje op de hoogte te houden en binnenkort wat fotootjes te plaatsen.
Gelogd

Wammes67

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi XL/LL
  • Klapperdeklap
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #1 Gepost op: februari 13, 2019, 10:44:42 pm »

Gefeliciteerd met jullie CC Flexi.
Ook wij zijn een trotse bezitter en gebruiker. Gouden tip is een verandastang om een kapstok te maken :)6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gelogd

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #2 Gepost op: februari 14, 2019, 08:35:38 am »

Gefeliciteerd met jullie CC Flexi.
Ook wij zijn een trotse bezitter en gebruiker. Gouden tip is een verandastang om een kapstok te maken :)6]

Dank je wel voor de tip. Zit deze erbij of moet je deze erbij kopen en waar plaats je deze?

Waar ik nog erg over twijfel is de privacy. Zodra je uit bed stapt sta je meteen in de voortent. Nergens een plek om je even rustig aan- of om te kleden. Hebben jullie daar nog tips voor, hoe doen jullie dat?
Gelogd

Caspers

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 84
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi T&T
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #3 Gepost op: februari 14, 2019, 09:37:24 am »

De veranda stang is geen standaard feature maar kan universeel worden gekocht. De privacy kan je weinig aan doen maar je leeft toch onder de luifel.

Doordieselen met de Flexi T&T

Gelogd

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #4 Gepost op: februari 14, 2019, 10:18:51 am »

De veranda stang is geen standaard feature maar kan universeel worden gekocht. De privacy kan je weinig aan doen maar je leeft toch onder de luifel.

Doordieselen met de Flexi T&T
Vind je dat geen gemis? Dat vind ik namelijk wel een groot voordeel aan de Country.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #5 Gepost op: februari 14, 2019, 10:31:38 am »

Dank je wel voor de tip. Zit deze erbij of moet je deze erbij kopen en waar plaats je deze?

Waar ik nog erg over twijfel is de privacy. Zodra je uit bed stapt sta je meteen in de voortent. Nergens een plek om je even rustig aan- of om te kleden. Hebben jullie daar nog tips voor, hoe doen jullie dat?

@tip: En verandastang voor een kapstok werkt prima, maar is wel werk. Wij hadden in een soortgelijke wagen aan de schuine stangen twee kapstokken gemonteerd, die gewoon mee inklapten.
(als je wilt weten hoe en wat, stuur even een pb, ik heb er vast een paar fotos van)

@privacy: houd je ramen dicht. Sowieso is het in de tent meestal donkerder dan buiten en kan je feitelijk nauwelijks naar binnen kijken (en wat men erafkijkt, mogen ze hebben ::)) Wij hadden de ramen dicht in de nacht, zodat je in een dichte tent uit je mandje stapt. Nooit problemen gehad.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #6 Gepost op: februari 14, 2019, 10:51:38 am »

Dank voor je reactie.

Nu hou ik wel van uitslapen in de vakantie en komt het dus voor dat kinderen al met vriendjes of vrouw met (schoon)moeder al in de voortent zitten. Dan stap ik toch niet graag in mijn onderbroek uit bed  :H
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #7 Gepost op: februari 14, 2019, 04:17:34 pm »

Die stuurden we altijd naar vriendjes... nooit bij ons...

Maar iets serieuzer, dat is een tijdelijk iets. Een joggingbroek oid in de slaapcabine doet wonderen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #8 Gepost op: februari 14, 2019, 04:25:03 pm »

Dank je wel voor de tip. Zit deze erbij of moet je deze erbij kopen en waar plaats je deze?

Waar ik nog erg over twijfel is de privacy. Zodra je uit bed stapt sta je meteen in de voortent. Nergens een plek om je even rustig aan- of om te kleden. Hebben jullie daar nog tips voor, hoe doen jullie dat?

Daarom hebben wij dus gekozen voor een dubbelklapper met bak tussen de bedden.
Gelogd

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #9 Gepost op: februari 14, 2019, 07:39:11 pm »

Bedankt CEO. Misschien maak ik het in gedachten ook erger dan nodig...

Dubbelklapper met ruimte tussen het bed heeft ook zeker zo zijn voordelen. De ruimte tussen de bedden is een gezellige ruimte. Wij hebben er bewust voor gekozen dat niet te nemen vanwege de bergruimte. We hebben nu een laadruimte van 1500 liter onder het bed waar we gewoon de hele vakantie onze rommel kunnen laten liggen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #10 Gepost op: februari 16, 2019, 03:22:33 pm »

De tussenruimte tussen de bedden is een leuke ruimte waar volgens mij bijna niemand echt gaat zitten. 
Er zijn genoeg mensen die in een boxershort naar het sanitair lopen en verder,  alles wat ze zien hebben ze nog niet hè ;)
Gelogd

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #11 Gepost op: februari 16, 2019, 04:34:23 pm »

De tussenruimte tussen de bedden is een leuke ruimte waar volgens mij bijna niemand echt gaat zitten. 
Er zijn genoeg mensen die in een boxershort naar het sanitair lopen en verder,  alles wat ze zien hebben ze nog niet hè ;)
Wij hebben zo een soort ruimte bij onze flyer en zaten er inderdaad niet vaak.
Gelogd

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #12 Gepost op: februari 16, 2019, 08:39:01 pm »

Vandaag nog even bij Aart Kok wezen kijken. Sowieso even controleren of we nog achter onze keuze staan. En even de verschillende luifels te bekijken. We staan nog achter onze keuze. Een luifel lijkt ons wel echt meerwaarde voor de Flexi.

Iemand ervaring met de opzettijden van de twee verschillende luifels?
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #13 Gepost op: februari 16, 2019, 09:56:27 pm »

De varioluifel staat vrij snel. Ongeveer 15 min. Het blijft wel vakantie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

WPT

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 96
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi XL
Re: Nieuw avontuur met onze nieuwe Flexi Comfort XL
« Reactie #14 Gepost op: februari 17, 2019, 03:52:58 pm »

De varioluifel staat vrij snel. Ongeveer 15 min. Het blijft wel vakantie.
Bedankt. Hopelijk nog iemand ervaring met de boogluifel?
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal