Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Fietsendrager achterop Zambezi River Lodge Soft Top Fiamma Carry Bike Pro?  (gelezen 1019 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ebk71

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Geen

Update: Ik heb dit inmiddels uitgevoerd en een handleiding gemaakt die in het Projecten topic staat: https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=23670.msg306128#msg306128

Ik wil dus een fietsendrager achterop een Zambezi River Lodge Soft top.
Dat wordt gedaan met een Fiamma Carry Bike Pro C model, verder zal ik ook nog een los setje beugels voor de onderkant nodig hebben omdat Fiamma tegenwoordig een rail gebruikt. Maar dat is ook geen probleem.
Een paar jaar geleden heb ik er foto's van gemaakt hoe dit verstevigd was aan de binnenkant, maar die foto's ben ik kwijt.
Is er iemand die hier foto's van wil plaatsen en eventueel wat maten bij wil vermelden?
En ook van de lichtbalk?

Er zijn maar summier een paar foto's van wat eigen projecten te vinden waar ik niet voldoende aan heb. En ik ben nogal een pietlut, zeker als ik gaten in mijn Zambezi ga boren.
In ruil voor de info kan ik hier plaatsen hoe en met welk materiaal ik dit projectje heb uitgevoerd.
« Laatst bewerkt op: juni 04, 2019, 02:40:49 pm door Ebk71 »
Gelogd

Johan

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 177
  • Merk Vouwwagen: Zambezi River Lodge Soft Top 2020 met boogluifel
  • De ultieme vrijheid aan je trekhaak
Re: Fietsendrager achterop Zambezi River Lodge Soft Top Fiamma Carry Bike Pro?
« Reactie #1 Gepost op: april 13, 2019, 11:40:07 pm »

Ik heb dat op mijn eerste Zambezi RL soft top ook zelf gemaakt, maar heb daar geen foto's van. Ik heb daar toen een rechthoekige holle stalen balk aan de binnenkant bevestigd over de volle breedte. De draad voor de kentekenplaat moest daar iets voor wijken. Ik vervoerde er alleen lichte mountainbikes op of vouwfietsen.
« Laatst bewerkt op: april 14, 2019, 11:50:46 pm door Johan »
Gelogd
Johan ZRL 2020

Ebk71

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Fietsendrager achterop Zambezi River Lodge Soft Top Fiamma Carry Bike Pro?
« Reactie #2 Gepost op: april 14, 2019, 07:32:46 am »

Ik heb dat op mijn eerste Zambezi RL soft top ook zelf gemaakt, maar heb daar geen foto's van. Ik heb daar toen een rechthoekige hoekige holle stalen balk aan de binnenkant bevestigd over de volle breedte. De draad voor de kentekenplaat moest daar iets voor wijken. Ik vervoerde er alleen lichte mountainbikes op of vouwfietsen.
Ok, dus 2 stuks balk, 1 onderkant , 1 bovenkant? En wat voor doorsnede?
Ik heb toen bjj mijn weten een originele in Heemstede lopen fotograferen en die had alleen kunsstof vierkantjes ter versteviging.
Ik zou natuurlijk het liefst foto's zien van een originele.
AK vraagt er nu 1195,- voor..........
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal