Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Opbergruimte keuken Livingstone  (gelezen 1479 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GG

  • Gast
Opbergruimte keuken Livingstone
« Gepost op: juni 17, 2019, 09:58:49 pm »

We hebben nu een combi camp country en overwegen een Livingstone te kopen, vanwege pack and go systeem en meer ruimte in slaapgedeelte voor de kinderen. Maar de keuken vd Livingstone lijkt mij zo klein. Hoeveel kunnen jullie erin opbergen?
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Opbergruimte keuken Livingstone
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2019, 10:35:02 pm »

Wij hebben 1 laatje bestek. De andere laatjes borden en bekers en bakjes. Laatje onder de koelkast groter opschep/kookbestek.
Linker kastje tijdens de reis een koeltas grote van klapkar met daarin de pannen, waterkoker, pruttelpotje, keukenrol, beetje kruiden, snijplank ed. Dit zetten we er uit op de camping. Dan is linkerkastje opbergplek voor pannen en zoet beleg. Rest her en der op de plank. Achter t fornuis. Hangen we ook nog een soeplepel gewoon met haken op. Voor ons genoeg ruimte. Zou alleen nog wel wat anders met linkerkastje willen, maar daar komen we nog niet uit hoe dat praktisch te krijgen.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Opbergruimte keuken Livingstone
« Reactie #2 Gepost op: juni 18, 2019, 09:18:53 am »

Wij hebben in het kastje links achterin de gasfles en de pannen, daarvoor een fietskrat gevild met alle bekers,mokken soepkommen en schaaltjes. ernaast de snijplank, opklap vergiet en 2 platte ovenschalen op hun kant.

In de lades hebben we i  de bovenste doekjes en afvalzakjes en de handgrepen van de pannen, daaronder het grote bestek, dus spatels, opscheplepels ed en in het onderste een bakje met scherpe mesjes en aanstekers, onderzetters, borrelglaasjes en kleine kommetjes.

In de lade onder de koelbox hebben we alle borden, grote en kleine.

De kruiden en de bus met gewoon bestek staan in een kratje in de bak onder het bed. Het is idd kleiner als ik gewend was in de Cabanon maar met een beetje puzzelen past er nog best heel wat in hoor
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

DrLivingstone

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 473
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Exclusive
    • MTBTrails
Re: Opbergruimte keuken Livingstone
« Reactie #3 Gepost op: juni 18, 2019, 10:53:36 am »

Wij hebben juist de versie zonder keuken genomen. Veel te duur, als je hem nieuw koopt in ieder geval. Overweeg eens of je de keuken wilt en niet een los kooktoestel etc.
Gelogd

de Coxies

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 363
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Opbergruimte keuken Livingstone
« Reactie #4 Gepost op: juni 18, 2019, 10:43:54 pm »

Wij hebben juist de versie zonder keuken genomen. Veel te duur, als je hem nieuw koopt in ieder geval. Overweeg eens of je de keuken wilt en niet een los kooktoestel etc.
Wij zouden hem niet willen missen. Moet niet meer aan een los gasstel denken, met wat je daar bij nodig hebt.
« Laatst bewerkt op: juni 18, 2019, 11:19:14 pm door de Coxies »
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Opbergruimte keuken Livingstone
« Reactie #5 Gepost op: juni 19, 2019, 10:12:55 am »

Wij hebben juist de versie zonder keuken genomen. Veel te duur, als je hem nieuw koopt in ieder geval. Overweeg eens of je de keuken wilt en niet een los kooktoestel etc.

wij wilden juist zo graag deze wagen om de keuken  :#    (en de looks, het pack-en-go en nog wel meer  :P)

Heerlijk openklappen en je staat, geen gesjouw met keuken of opbouwen van kastjes ed


De achtertent is trouwens verrassend ruim. Onze dochter van 10 slaapt er alleen en die heeft echt zeeën van ruimte. Geen idee eigenlijk of dat veel verschilt met de Combi Camp
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Joeniek

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok
Re: Opbergruimte keuken Livingstone
« Reactie #6 Gepost op: juli 03, 2019, 08:24:54 pm »

Mijn vrouw sprak de legendarische woorden: het maakt me niet uit welke tent er aan vast zit, maar ik wil die keuken! En zo geschiedde. Wij hebben er nog wel een kastje (van Outwell met houten bovenblad, past goed bij Livingstone) naast staan met wat plastic Ikea bakken met allerlei meuk. Maar die zetten we alleen op als we langer dan een weekend gaan. In de lades en kastjes van de vaste keuken zit al het nodige servies en bestek. Dit is onze eerste vouwwagen en wij genieten juist van die ruimte en dat alles gelijk is aangesloten en ready to go.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Opbergruimte keuken Livingstone
« Reactie #7 Gepost op: juli 03, 2019, 08:53:28 pm »

Mijn vrouw sprak de legendarische woorden: het maakt me niet uit welke tent er aan vast zit, maar ik wil die keuken! En zo geschiedde. Wij hebben er nog wel een kastje (van Outwell met houten bovenblad, past goed bij Livingstone) naast staan met wat plastic Ikea bakken met allerlei meuk. Maar die zetten we alleen op als we langer dan een weekend gaan. In de lades en kastjes van de vaste keuken zit al het nodige servies en bestek. Dit is onze eerste vouwwagen en wij genieten juist van die ruimte en dat alles gelijk is aangesloten en ready to go.

Ik snap jouw vrouw  :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal