Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Keuken malawi 2.0  (gelezen 1014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Serina

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Campooz
Keuken malawi 2.0
« Gepost op: juli 08, 2019, 08:46:45 am »

Ik heb de malawi 2.0 met luxe keuken, dus met de wieltjes eronder. Nu viel me tijdens t rijden op dat deze best wel laag boven het wegdek hangen en je, wanneer je een drempel overrijdt dit ook echt heel zacht moet doen om te voorkomen dat ze de grond raken.
Heeft iemand hier al ervaring mee op wat voor vlak dan ook?

Daarnaast vroeg ik me af, welke spullen laten jullie in t keukentje tijdens het rijden? Op de staplek berg ik mn servies daar in op maar tijdens t rijden ben ik bang dat t wellicht beschadigd ivm stuiteren.
En hebben jullie ook een borgpen o.i.d. In de sluitingen aan de zijkant gedaan om te voorkomen dat deze los kunnen schieten en je vervolgens je keuken kwijt bent. Zoja hoe en wat heb je ervoor gebruikt

Verstuurd vanaf mijn SNE-LX1 met Tapatalk

Gelogd

sammyvannorel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Re: Keuken malawi 2.0
« Reactie #1 Gepost op: juli 08, 2019, 09:36:38 am »

Met de wielen heb ik geen ervaring, maar ik neem aan dat ze eraf kunnen?

Voor borging van mijn keuken (achter een Monaco) zaten er standaard borgpennen bij. Wellicht vervang ik die op korte termijn door slotjes (met cijfercode, want een sleutel kun je toch maar kwijt raken  :J)
Gelogd
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Keuken malawi 2.0
« Reactie #2 Gepost op: juli 08, 2019, 09:39:53 am »

Hoi! Ik heb geen Malawi maar een Mercury, de keukens zijn gelijk.

Wat de borgpennen betreft, die zaten er bij ons gewoon in, en ik zou zeker niet zonder gaan rijden omdat ze anders inderdaad open kunnen schieten.
Even de dealer bellen dat je ze niet gekregen hebt? Het zijn ronde ringen met een staafje.

Ik bewaar linksonder het gastoestel alle pannen en grote dingen. Die zet ik goed klem met keukenrol en wc papier.
De lades vul ik met bestek en kruiden, dat vind je soms achter een lade terug maar dat geeft niks.
Rechts heb ik de borden en bekers, ik pak glazen bierglazen in theedoeken in en zet de boel goed klem met theedoeken en vaatdoekjes.
Heb 1x een kapot bierglas gehad, toen had ik ze gestapeld ingepakt ipv individueel.

Wat de wielen betreft, die heb ik niet, maar kun je ze niet beter eraf halen dan? Tijdens het rijden bedoel ik?
Gelogd

Fam. Lucassen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 50
  • Merk Vouwwagen: Cabanon malawi 2
Re: Keuken malawi 2.0
« Reactie #3 Gepost op: juli 08, 2019, 10:48:49 am »

Wj hebben ij de keuken in de grote ruimte een dichte krat met alle servies.
Ideaal want op de camping gebruiken we de kist voor levensmiddelen die niet gekoeld hoeven te worden. Verder staan daar 2 lege Jerry cans van 12ltrm 1 voor schoon water en 1 voor leeg water.
In de kleinere vakken een nespresso apparaat, pannen, maatbeker etc. En dat helemaal opgevuld met handdoeken voor keuken maar ook douchehanddoeken.

Alles ligt muurvast
Gelogd

Henny304

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 86
  • Merk Vouwwagen: Ex- Mercury nu Malawi 2.0
Re: Keuken malawi 2.0
« Reactie #4 Gepost op: juli 08, 2019, 01:10:05 pm »

Wij hebben dezelfde vw en hiervoor Mercury gehad. Als je de pootjes helemaal naar binnen schuift dan zit het wieltje toch vast tegen het pootje? Hangt je vw te ver naar achter dat je een verkeersdrempel raakt?  :?  Wij hebben bij beide vouwwagens daar geen last van gehad.

We hebben tijdens het rijden een krat links staan met de keukenspullen en rechts glazen/bekers/borden e.d. inderdaad ook met theedoeken keukenrol enzo klem gezet.
Gelogd

Serina

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Campooz
Re: Keuken malawi 2.0
« Reactie #5 Gepost op: juli 08, 2019, 02:02:20 pm »

Ik ga idd de dealer even bellen voor de borgpennen. Gek dat die er niet bij zaten!
De wielen kinnen er volgens mij niet af. De vouwwagen hangt recht en heb ook nog geen drempel geraakt maar vind t toch wat onhandig ogen..
Bedankt voor jullie reacties

Verstuurd vanaf mijn SNE-LX1 met Tapatalk

Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Keuken malawi 2.0
« Reactie #6 Gepost op: juli 08, 2019, 04:52:08 pm »

Wij hebben zelf wielen eronder gemaakt maar die gaan eraf tijdens de reis. Inpakken van de keuken doen wij net als de rest, alle keukenspullen erin en overal theedoeken, handdoeken etc er tussen. Er is nog nooit iets gesneuveld. Wel voor de zekerheid dingen die kunnen lekken etc in zakjes.
Gelogd

Tha A

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Manga 2019
Re: Keuken malawi 2.0
« Reactie #7 Gepost op: juli 08, 2019, 05:49:14 pm »

ik heb alle borgpennen (keuken, disselbak en reservewiel) vervangen door kleine slotjes die allemaal op 1 sleutel werken.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal