Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NIeuwe matras voor Jamet RondoXL  (gelezen 1116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Slompie

  • Gast
NIeuwe matras voor Jamet RondoXL
« Gepost op: augustus 25, 2019, 08:22:58 am »

Hoi mede klappers,

Sinds de vorige vakantie krijg ik van mijn dames klachten over het feit dat zij de lattenbodem door de (destijds standaard mee geleverde) matrassen heen voelen. Zelf eigenlijk nooit iets van gemerkt tot ik dit jaar er op ben gaan letten. Kortom tijd voor nieuw lijkt mij.

Maar dan, wat kan er wel. Wat kan er niet. Huidige matras is 8 cm hoog/dik. Als je gaat Googelen kom ja matrassen van 6,5 of 10 cm tegen. Die van 6,5 passen zeker wel. Maar daar ga je waarschijnlijk ook de lattenbodem doorheen voelen. Maar past 10 cm hoog/dik wel. Want dichtgeklapt is dat 2x 2cm extra …..

En waar hebben jullie de matrassen vandaan gehaald. Kortom ….. ik ben / wij zijn op zoek naar tips en advies. En omdat het naar mijn mening niet uitmaakt welk type klap kar de matras in gaat, heb ik hem in de algemene gezet.

Groet,

Cora - Megan en Ernst
Gelogd

Casper1975

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 13
  • Merk Vouwwagen: Jametic all season 2019
Re: NIeuwe matras voor Jamet RondoXL
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2019, 08:29:22 am »

Hoi,

Zelfde probleem gehad. Nu een Ikea top matras bovenop de originele jamet matras. Slaapt stukken beter.
Qua vervoer haal ik hem eraf en leg hem onder het zeil bij vervoer. Zo klapt de jamet normaal dicht.

https://www.ikea.com/nl/nl/cat/dekmatrassen-24826/

Gr

Casper


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal