Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Combi-Camp 100  (gelezen 4981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.269
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #15 Gepost op: mei 29, 2021, 09:00:12 am »

Mooie kleuren combi ook.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

winnieandbuzz

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 244
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive 2021
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #16 Gepost op: mei 29, 2021, 09:51:12 am »

 Kan niet anders zeggen dan: WW
Gelogd

GerbenenMartin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #17 Gepost op: mei 29, 2021, 11:57:07 am »

We hadden inderdaad zelf schetsjes gemaakt en wat graag zouden willen. Alles is te maken. Bij Karsten hebben we de vouwwagen uitgeklapt en alles met hun doorgenomen, zij zien direct wat kan of niet kan of wat een beter alternatief zou zijn. Ze hebben echt meegedacht vanuit ons idee. De kleuren waar je uit kon kiezen was van het doek wat ze voor hun tenten gebruiken. Eerst wilden we alles compleet zelfbedacht hebben, waarbij zij aangaven dat hun voortent etc perfect paste op de wagen. De boogluifel neemt ontzettend veel kracht over wat anders op de wagen zou komen. Opvallend vond ik dat zij ook uit zichzelf nog aanpassingen hebben gedaan, extra ogen voor scheerlijnen (scheeftrekken te voorkomen) en nog andere zaken die echt makkelijk zijn.

De wagen hebben wij van de winter achtergelaten en zij hebben de tent nagemaakt zeg maar. Het zit er strakker en fraaier op dan het origineel.

Karsten is bij ons in de buurt, we kwamen nog bij een ander bedrijf uit die zit in het Oosten van het land. De reputatie van Karsten gaf voor ons de doorslag om het daar te laten doen.

Als je echt circulair bezig wilt zijn dan kan je nog kiezen voor die gerecyclede spijkerbroeken doek van ten Cate. Wij wilden graag donker en vonden dat te licht.

Groet Gerben
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #18 Gepost op: mei 29, 2021, 03:09:17 pm »

Ik ben zo onder de indruk dat we er over nadenken als onze doek versleten is om zo iets ook te doen.
Kijken wat er mogelijk is ook of ze iets met de stokken kunnen doen van de wagen bak.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gelogd

dickp

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 111
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #19 Gepost op: mei 29, 2021, 03:13:19 pm »

Klinkt goed. Wij zouden graag een boogluifel op onze Cabanon Malawi 1.0 willen hebben. De boogluifel van de 2.0 past echter niet, vanwege een lengteverschil in de rits. Maar dit klinkt ook als een optie om te onthouden.

Verstuurd vanaf mijn Redmi 4X met Tapatalk

Gelogd

henkt

  • Gast
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #20 Gepost op: mei 29, 2021, 09:57:14 pm »

Prachtige en unieke update.   WW
Gelogd

Johan

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 177
  • Merk Vouwwagen: Zambezi River Lodge Soft Top 2020 met boogluifel
  • De ultieme vrijheid aan je trekhaak
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #21 Gepost op: juni 04, 2021, 09:02:58 am »

Vakwerk!! Dan zie je dat je bij Karsten mensen tegenkomt die er echt verstand van hebben!
Gelogd
Johan ZRL 2020

Jessezet

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Sport (1997)
  • Combi Camp liefhebber
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #22 Gepost op: juni 29, 2021, 10:54:40 am »

Wat een prachtig eindresultaat!

Zelf heb ik het zelfde type cc maar dan met originele tent en luifel. Na een jaar zoeken ga ik volgende week de originele (gebruikte) opblaasbare Karsten voortent ophalen. Om deze nieuw te laten maken door Karsten zou mij rond de €3000,- kosten. Dit vond ik net wat te duur! Ik vind €4500,- voor wat jij hebt ontworpen echt heel erg meevallen. Het is een arbeid intensief process. En een nieuwe vouwwagen van cc/aart kok kost ook al gouw ruim €10.000,-

Als over een paar jaar mijn tentdoek op is, dan lijkt mij dit ook super gaaf om zo te ontwerpen! Dan behoud je toch je eigen trailer met herinneringen. Met mijn ervaring in occasions kom ik tientallen verschillende vouwwagens per jaar tegen. Elke heeft wel iets positiefs en een min puntje. Zo kan je echt de perfecte vouwwagen ontwikkelen.
Gelogd

GerbenenMartin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 9
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp
Re: Combi-Camp 100
« Reactie #23 Gepost op: juli 02, 2021, 03:50:16 pm »

 W:
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal