Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Vogezen: Granges sur Vologne: camping la Steniole ***  (gelezen 1613 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
F: Vogezen: Granges sur Vologne: camping la Steniole ***
« Gepost op: oktober 01, 2021, 10:06:27 am »

Onze camping voor 2020.

Gekozen vanwege de aanrij-tijd (eerste jaar alleen met de kids weg, ik zag op tegen een te lang stuk of twee dagen rijden), de rustige ligging en de omgeving.

Een fijne camping, waarbij de plekken helemaal top zijn op het achterste deel (vrijere velden, geen heggen en wel voldoende schaduw).
De plekken aan de voorzijde zijn wat beperkter en dichter op elkaar (met heggen). Vooral door meer huur-accomodaties ook wat rumoeriger begreep ik.

Zwembad is prima: een apart bad wat overdekt kan worden met voldoende ligbedden er omheen en een aparte lange glijbaan waar de kids met opblaasbanden vanaf mogen: dolle pret.
Pizza's en broodjes zijn prima, een apart restaurant op de camping (apart gebouw) was ok (voor camping prima, zou er niet voor gaan omrijden denk ik).
Het sanitair is een aandachtspunt: sommige gebouwen zijn echt prima, andere gebouwen toch wel sterk verouderd.

Andere pluspunten:
Vanaf de camping loop je zo het bos in, uren speelplezier
Fikkie stoken op de camping mag: overal liggen oude auto-velgen als vuurkorf (en het bos geeft ruim voldoende hout!)
Een zwem/vaar/speel vijver op de camping (niet groot, wel leuk)
De omgeving! Gerardmer, Xonrupt, col de la Schlucht (met leuke rodelbaan).

    * Vriendelijkheid personeel: 7
    * Sanitair: 6-9 (afhankelijk van het gebouw!)
    * Schoonheid van de camping zelf: 8
    * Animatie team: -
    * Voorzieningen: 7
    * Eet gelegenheden op de camping: 7
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal