Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Meedenken over nieuw concept vouwwagen  (gelezen 8842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BasM

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro
Re: Meedenken over nieuw concept vouwwagen
« Reactie #30 Gepost op: januari 25, 2022, 02:02:27 pm »

Ik heb een Holtkamper Astro omdat ik het kamperen in een tenttrailer echt fantastisch vindt. Afgelopen zomer kwam ik erachter dat ik me echter ook begon te storen aan een aantal zaken; het uitpakken en inpakken duurt toch echt wel 1 tot 1,5 uur,  de verlengsnoeren, stekkerdozen en oplaadpunten werden al snel een onoverzichtelijke kluwen, de werkruimte op het werkblad en de afstand tussen de kookpitten was niet voldoende voor mijn kookambities, het leven uit kratjes waar het overzicht al snel verdween waardoor het zoeken geblazen was.
Ik wil zelf een nieuwe tenttrailer gaan bouwen waarin ik al die problemen oplos. Nu denk ik dat er vast meer mensen zijn die deze ergernissen hebben en daar oplossingen voor hebben gevonden of bedacht. Kunnen jullie mij verder helpen met deze ambitie door jouw oplossingen of  knelpunten waarin ik nog niet gedacht heb te delen?

Alvast super bedankt.

Groet Bas, een fervent kampeerder met ambitie!
Gelogd

BasM

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro
Re: Meedenken over nieuw concept vouwwagen
« Reactie #31 Gepost op: januari 25, 2022, 02:09:36 pm »

Hallo,

iedereen bedankt voor de terugkoppeling!! Ik heb daar zeker wat aan gehad.
Afgelopen weekend heb ik foto's genomen van een technische oplossing die ik wil gaan toepassen, ik zou deze graag willen delen.

Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?

Mvg
Bas Mulders
Gelogd

BasM

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro
Re: Meedenken over nieuw concept vouwwagen
« Reactie #32 Gepost op: januari 25, 2022, 02:36:20 pm »

Dag Jan JD

Die kabelrups is zeker een goede tip, die ga ik denk ik wel toepassen. Ik zal eens gaan grasduinen op het forum naar andere verbeterinitiatieven.

Bas
Gelogd

JanJD

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 338
  • Merk Vouwwagen: 3DOG Traildog
Re: Meedenken over nieuw concept vouwwagen
« Reactie #33 Gepost op: januari 25, 2022, 03:02:30 pm »

Hallo,

iedereen bedankt voor de terugkoppeling!! Ik heb daar zeker wat aan gehad.
Afgelopen weekend heb ik foto's genomen van een technische oplossing die ik wil gaan toepassen, ik zou deze graag willen delen.

Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?

Mvg
Bas Mulders
Mooi dat je met de tips wat verder lijkt te komen!


Met betrekking tot foto's toevoegen: Hierin voorziet dit forum. In een browser (computer) kan je foto's als bijlage toevoegen. Hiervoor moet je eerst "Bijlagen en andere opties" openen (op + klikken) en vervolgens kan met "Choose File" onder Bijlage een bestand gekozen worden. Een foto wordt vervolgens automatisch (dit zie je helaas pas na het posten) zichtbaar aan het bericht toegevoegd. Met klikken op "meer bijlagen" kunnen extra bestanden/foto's toegevoegd worden. Op de foto is dit te zien. (Deze foto is ook op de beschreven wijze toegevoegd.)

Met Tapatalk kan via het foto icoontje een foto (vanaf de telefoon) toegevoegd worden.
Gelogd
Alles moet zo eenvoudig mogelijk gemaakt worden, maar niet eenvoudiger dan dat. (Albert Einstein)

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.560
Re: Meedenken over nieuw concept vouwwagen
« Reactie #34 Gepost op: januari 26, 2022, 01:01:53 am »

Dan zou een Holtkamper Nano een uitkomst zijn:)3]
Zeker, maar een Smitveld Patist zou dan toch mijn voorkeur hebben. Mooi van eenvoud, tòch een vouwwagen en eveneens een tent zoals een tent er uit behoort te zien, maar, ieder zijn ding.
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.203
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: Meedenken over nieuw concept vouwwagen
« Reactie #35 Gepost op: januari 26, 2022, 07:50:52 am »

Zeker, maar een Smitveld Patist zou dan toch mijn voorkeur hebben. Mooi van eenvoud, tòch een vouwwagen en eveneens een tent zoals een tent er uit behoort te zien, maar, ieder zijn ding.
Ook een mooie wagen, die als ie opstaat een tent laat zien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal