Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vouwwagen aan het Gardameer..  (gelezen 1729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sylvia3321

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Nog geen! Wij zijn aan het oriënteren:)
Vouwwagen aan het Gardameer..
« Gepost op: april 02, 2022, 03:38:50 pm »

Goedemiddag,

Wij zijn sinds kort trotse eigenaar van een mooie vouwwagen. Daarmee zijn we van plan om dit jaar in augustus te gaan kamperen in Italië. Mijn man is vaker wezen kamperen, ik nog nooit. Ook hebben we tegen die tijd drie kinderen ( 7, 5 en de jongste wordt volgende maand verwacht). Nu vind ik het op zichzelf al heel avontuurlijk om te kamperen laat staan naar Italië te gaan. En dat terwijl wij echt wel zo zijn van het: we zien wel wat we tegenkomen en we maken er wat leuks van.

Ik heb op dit forum het een en ander gelezen maar krijg al stress van het idee over noodweer aan het Gardameer. Ik zie de bomen al op onze vouwwagen vallen. Kortom, ik zie (voor mijn idee vrij realistische) beren op de weg. Laat ik het zo zeggen, de scheerlijnen liggen al klaar voor eventuele heftige zomerstormen.

Is het een geval dat jullie zeggen: kamperen, gewoon een keus maken, en doen? Ik ben niet zo ervaren hierin... Tips en of adviezen op elke maat zijn welkom.



Gelogd

sammyvannorel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Monaco
Re: Vouwwagen aan het Gardameer..
« Reactie #1 Gepost op: april 02, 2022, 04:56:28 pm »

Gewoon doen: maar wel ff op dag 1 een luchtbedje kopen die je op de voorruit van je auto kunt leggen als het gaat hagelen: met deuken in je wagen kom je wel thuis, maar zonder voorruit tocht het zo. Maar zonder gekheid: Gardameer is een erg leuke bestemming voor deze leeftijd kids. Let op de plekken kunnen wel wat klein zijn, maar meestal komt dat wel goed.

Gelogd
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal