Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Verstopt stokje Kavango  (gelezen 1175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laukia

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok
Verstopt stokje Kavango
« Gepost op: augustus 15, 2022, 08:33:12 pm »

Omdat na de vakantie de eReader zoek was en die mogelijk onder het matras was verdwenen, heb ik bij onze ingeklapte Kavango (zonder laden/lossen) de tent aan de voorkant losgeritst van de wagen om zo bij de slaaptent te komen zonder de tent op te hoeven zetten (volgt u het nog?). Er kwam inderdaad een eReader tevoorschijn, maar daarnaast ook nog een onbekend klein tentstokje wat gemonteerd zat aan de wagen (aan de kant van de dissel). Ik heb het nooit eerder gezien, laat staan gebruikt en kan ook niet bedenken waar dit voor nodig kan zijn.
Wie kan mij vertellen of we aan een ramp met een instortende tent zijn ontsnapt  :) en waar dat stokje voor nodig is of nuttig kan zijn?

dank!
Gelogd

Pantsema

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok (Kavango 2022)
Re: Verstopt stokje Kavango
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2022, 08:37:36 pm »

Makkelijke vraag, werd ons uitgelegd toen wij dit voorjaar de Kavango nieuw ophaalde bij Aart Kok... Er zit een dergelijk stokje en nog een ander soort stokje aan de zijkant. Die worden eigenlijk alleen gebruikt om de wagen na fabrikage niet door te laten zakken bij vervoer. Er is dan nl enkel de metalen constructie beschikbaar en niet het dempende en vullende effect van het tentdoek. Met de tent erin rust de constructie daarop en zijn de stokjes verder overbodig.
Gelogd

Laukia

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok
Re: Verstopt stokje Kavango
« Reactie #2 Gepost op: augustus 15, 2022, 08:44:14 pm »

Ah, die uitleg ontbrak bij de uitgebreide instructies die we kregen bij de overname van ons tweedehandsje.

dank!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal