Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kledingrek / kledingzak aan verandastang  (gelezen 1059 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vouwwagen groentje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: CombiCamp Venezia 2003 (voorheen Roadmaster midi 1995)
Kledingrek / kledingzak aan verandastang
« Gepost op: augustus 25, 2022, 06:04:48 pm »

Dit jaar voor het eerst op vakantie met het kledingrek, gemaakt van een verandastang in de CombiCamp Venezia.

De verandastang heb ik bevestigd over de volle lengte van de wagenbak, parallel aan de bovenste stang vd wagentent. Omdat ie net onder de andere stang hangt geeft ie geen problemen bij het klappen. Op de eerste foto het resultaat en op de tweede foto zie je de 2 stangen boven elkaar. Op de derde foto het einde van de verandastang, dus hoe je hem vastmaakt aan de middelste verticale stang (in het bochtje). Verandastangen kun je universeel kopen in de campingwinkel.

Ik kan er nu een kapstok en 2 vakkenkasten (volgens mij van IKEA) aan ophangen. In de brede leg ik dan de stapeltjes shirts en broeken en in de smalle stapeltjes ondergoed en sokken. Heerlijk om niet meer uit de koffer of weekendtas te leven. We hebben ook een tijdje een campingkast gehad maar die nam veel plaats in onderin de wagenbak. We hebben namelijk nog een oudere CombiCamp en dus een kleine bak onder het bed. Extra handig is het dat alles op ooghoogte ligt.  :>

Voor volgend jaar maak ik ze beide 1 vak korter, dan heb ik er ook geen last van als we in bed liggen. De brede kast komt een beetje naar binnen. Je kunt er echter ook eentje links en eentje rechts hangen dan heb je er ook geen last van.

Zo, nu nog even verder genieten van onze vakantie op Texel!
Veel plezier met mijn idee.
 
« Laatst bewerkt op: juli 23, 2023, 04:09:41 pm door Vouwwagen groentje »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal