Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: D:Moezel: Wehlen (Bernkastel-Kues): Moselcamping  (gelezen 2852 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
D:Moezel: Wehlen (Bernkastel-Kues): Moselcamping
« Gepost op: augustus 28, 2022, 08:48:39 pm »

 
www.mosel-camping-bernkastel.de

* Vriendelijkheid personeel: 10
    * Sanitair: 9
    * Schoonheid van de camping zelf:9
    * Animatie team:nvt
    * Voorzieningen:8
    * Eet gelegenheden op de camping:nvt

We hebben 10 dagen op deze camping gestaan. Paar dagen voor vertrek had ik hen gemaild en kreeg ik een voorstel van plaats. Ik vond het voor ons de perfecte plek.
Het is een terrassencamping met zicht op de wijngaarden en de Moezel.  Er zijn wat schaduwplekken en ook plekken gelegen aan een weide met hertjes. De meeste plekken zijn wel zonnig want veel nieuwe plekken hebben nog jonge aanplanting. 
De camping is nog niet zo heel lang overgenomen door een enthousiast echtpaar die er de beste camping van willen maken en dat merk je.  Ze zijn erg vriendelijk en alles is heel relaxed (veel tijd nodig om naar de receptie te gaan :)) en tegelijk erg geregeld.  Dit zorgt voor een hele rustige sfeer op de camping, alsof iedereen automatisch zijn beste beentje voorzet om rustig en vriendelijk te zijn. Het sanitair is nieuw en erg proper, douches kan je perfect regelen en aangenaam groot.  De afwasplek heeft heel heet water, gewone pompbak met stop en afwasspons, borstel, doekje en afwasmiddel!  Het kleine zwembad is heel aangenaam en heeft een prachtig utzicht.  Kinderen kunnen er niet zonder hun ouders zijn en er is ook geen toezicht, zwembad is 1m 30 diep overal.  Er zijn sowieso niet zo heel veel kinderen, al zijn ze zeker welkom.  Ondanks dat het zwembad niet groot is, was het er aangenaam, iedereen hield rekening en niemand claimde het door bv met een bal te gaan spelen.( de laatste dagen jammer toe wegens defect)
Er zijn enkel tourplekken en een paar pods.
Er is een broodjesservice en de broodjes zijn heerlijk (echt een aanrader).  Verder kan je wijn en wat bier/frisdrank kopen aan de receptie.  Elke dag rond 16u kwam er een ijskarretje langs.
De camping ligt vlak aan het fietspad langs de moezel.
Er staan heel veel mobilhomes en caravans.  Heel weinig tenten en maar een paar vouwwagens gezien.  Goede mix van Duitsers, Belgen en Nederlanders met af en toe een Zwitser of Deen.
Er is middagrust tussen 13u en 15u: dan kan je camping niet op of af met de wagen en is ook het zwembad en de receptie toe.  Er wordt gevraagd niet te douchen tussen 22u en 7u.
Ze hebben een automaat voor het chemisch toilet en dat was precies erg in trek en zorgde voor veel interactie wat ik wel grappig vond.
We gaan eigenlijk nooit terug naar een camping maar zowel deze camping als de Moezel streek vond ik een openbaring en zo dichtbij dat we zeker nog wel gaan gaan. Camping echt voor mensen die van rust en properheid houden en geen andere verwachtingen hebben qua animatie of vertier.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal