Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kees Kampeert  (gelezen 2245 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

edwin_t

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 117
  • Merk Vouwwagen: Holkamper Kite XL WF
Kees Kampeert
« Gepost op: januari 14, 2023, 05:06:44 pm »

Het chassis van een cocoon en framedelen worden hergebruikt lijkt me als ik naar de info op de website kijk.

Stel dat je oude cocoon of astro tent versleten is dan is een nieuwe Kees kampeert tent een mooie optie lijkt me. De aanhanger chassis en framdelen kunnen vaak nog vele jaren langer mee dan het tentdoek.

In de filmpjes en foto’s is geen keuken te zien. Een keuken op de dissel zal wel gaan maar dan staat deze niet direct onder de luifel bij uitklappen als bij de hk cocoon (waar ikzelf altijd erg happy mee was). Al zijn daar de meningen ook over verdeeld of dat handig is :)6]

De binnenruimte lijkt me trouwens behoorlijk ruim en doet mensen beetje denken aan een kruising tussen cocoon en astro (maar dan met kuipzeil wat direct mee uitvouwt. De snelle ombouw van buitenruimte onder luifel naar binnenruimte lijkt me erg handig.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
« Laatst bewerkt op: januari 14, 2023, 05:10:06 pm door edwin_t »
Gelogd

Ebbingnl

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 164
  • Merk Vouwwagen: KeesKampeert No.13. Leef( en een Holtkamper Utopia XL)
Re: Kees Kampeert
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2023, 08:16:24 pm »

Wij hebben een No.13 besteld als opvolger voor onze (versleten) Cocoon XL.

In onze ogen de perfecte vervanger!

Vooral de luifel met vele mogelijkheden en binnenruimte sprak ons aan.
We zijn geen typische mooi weer kampeerders en de No.13 Leef heeft een riante luifel voor als het mooi weer is, die bij slechter weer eenvoudig dichtgezet kan worden om zo (nog) meer binnenruimte te creëren.

Door het prachtig ontwerp en gebruikte materialen was voor ons de keuze snel gemaakt(vooral toen we hem onder genot van kop koffie in het echt aanschouwt hebben)
 
We hebben nog de White-box keuken van de Cocoon, die zou gewoon op de dissel, en ja dan zullen hem even verplaatsen moeten om te gebruiken, maar dat is denken wij wel te overleven.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal